≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 10 di maghju di u 2020 cuntinuerà à permette di cunnetta più strettamente cù a nostra divinità interna sta dumenica è ci trascinarà ancu più forte in stati chì sò à turnu divinu / alta frequenza in natura (U prucessu di liberazione attuale nantu à u nostru pianeta o u nostru prucessu di liberazione internu hè essenzialmente destinatu à questu, vale à dì chì noi stessi svegliemu cumplettamente à a nostra vera esistenza di creatore / cunnetta à a nostra cuscenza di Diu più alta / liberata - più l'ingannimentu in u sistema è sopratuttu U più limitazioni autoimposte sò ricunnisciute in a so propria mente, più si crea una basa in u quale si pò ghjunghje u più altu risvegliu - chì si nota à tutti i livelli di esistenza, per esempiu in a so propria fisicità, in a so espressione è in a so propria. propriu carisma. Altrimenti, tù stessu vive una limitazione mentale - stati di carenza - ùn possu micca accettà una auto-imaghjina più alta - vale à dì chì vi vedete cum'è chjucu è in u risultatu vi negate a manifestazione di un statu illimitatu / luminoso.). Cum'è ieri Articulu di l'energia di ogni ghjornu indirizzatu, l'attuale prucessu di risvegliu generale in particulare ci porta in una cuscenza divina currispondente (l'autore divinu - a più alta immagine di sè stessu).

Riprogramma a vostra mente

Fendu cusì, ci liberamu di più in più da i carichi autoimposti, vale à dì stati internu di l'ombra pisanti è, sopratuttu, da un statu spirituale ignorante / limitatu in quale ùn hè micca presente una propria immagine divina currispondente. L'età d'oru chì vene puderia dunque ancu esse qualificata cum'è una età divina chì vene in a quale l'umanità s'hè maestrata è cusì hà creatu una realità chì si basa à u turnu nantu à e credenze, cunvinzioni è una cunniscenza prufondamente ancorata chì hè a so natura divina. Pocu à pocu, avemu avutu una riprogrammazione massiva di a mente cullettiva in u mondu. Un svelamentu internu constantu hè accadutu è mentre andemu in stu viaghju, espansione continuamente a nostra propria mente in temi completamente novi è scunnisciuti prima / à alta vibrazione (Temi chì liberanu a vostra propria mente invece di mantene limitata, cum'è a cunniscenza in u sistema illusionariu). In questu cuntestu, ci vole à dì dinò chì a nostra realità hè solu un pruduttu di tutta a nostra prugrammazione (almenu questu hè unu di l'aspetti più impurtanti). A prugrammazione si riferisce à cunvinzioni è credenze, chì à u turnu - ancorati in u nostru subconsciousu - perchè avemu ricunnisciutu com'è verità, creanu in permanenza effetti internu è, soprattuttu, esternamente. In ultimamente simu pura cuscenza, vale à dì pura esistenza di creatore (perchè a cuscenza si espande constantemente per include novi impressioni / spirienzi / impulsi - crea), qui s'est simplement étendu dans différentes directions (allargatu per include l'infurmazioni), sperendu cusì sè stessu è ammaistrà sempre più forte, possibbilmente ancu attraversu incarnazioni, vale à dì aduttendu una prugrammazione divina.

Attrae l'abbundanza è a divinità in a vostra vita - U vostru POWER !!

Per questu mutivu, a nostra propria realità hè ancu cumplettamente cambiante, soprattuttu quandu sguassate tutti i prugrammi limitati è ombra-pesanti (Attitudini, credenze è abitudini) trasfurmà / scrive è questu succede quandu, da una banda, ci superemu per via di a pura forza di vuluntà (in relazione cù dipendenze è co) è da l'altra banda, per mezu di una mente aperta è un core apertu, permettenu di cambià a nostra propria immagine limitata / visione di u mondu. Dentru u sistema, avemu permessu chì a prugrammazione cumpletamente distruttiva sia "implantata" in noi, ricunnoscendu l'inganni è l'ombra cum'è verità. Ma stu prucessu hè reversibile; pudemu riscriviri cumpletamente / rialignà noi stessi. Comu dissi, a chjave hè una mente aperta è un core apertu, perchè sò questi cumpunenti chì ci permettenu di accettà l'infurmazioni daretu à i sceni (Di sicuru, ùn l'accettanu a ceca), inveci di ricusà tuttu di manera diretta, ridendu. È questu hè esattamente u prucessu chì l'umanità attraversa attualmente! Tuttu funziona à piena velocità è simu sempre più attirati in a cunniscenza pertinente. È cù questu, a nostra propria auto-imaghjina cambia in a manera più prufonda. Quì torna una altra chjave per trasfurmà a nostra propria realità, perchè l'imaghjini chì avemu di noi stessi (l'imaghjini di noi stessi - di u mondu), sempre si manifesta esternamente è sussegwentemente crea circustanze è cundizioni basati nantu à sta maghjina.

U vostru AUTO-IMAGE hè CRUCIALE

Più cambiamu a nostra propria imaghjina, vale à dì più l'imaghjini di noi stessi diventa più altu, più attraemu circustanze esterne chì sò basate nantu à sta nova / più ligera. L'immagine divina di sè stessu, chì hè u più grande successu in u svegliu spirituale è hè cumplettamente suppressa in u sistema (perchè solu una persona ignorante / limitata mentale pò esse manipulata è cuntrullata), à u turnu porta cambiamenti enormi. Più pudete ricunnosce sè stessu cum'è un istanza divina o cum'è l'unica fonte, più sentite questu è mantene una tale auto-immagine, più attraemu circustanze fora chì sò di natura divina è queste, à u turnu, sò SEMPRE stati. di PIENA , ligata à TUTTI I AMBITI DI A VITA ! Ebbè, l'energia di ogni ghjornu d'oghje hè basatu precisamente nantu à sta circustanza è revelarà ancu più strade per noi stessi, chì à u turnu ci portanu à a nostra più alta immagine di sè stessu. A farsa in u mondu hè cascata è l'umanità hè sempre più esposta. Andemu immediatamente versu un ritornu divinu massivu. I tempi diventanu sempre più unichi. E cose grandi sò davanti à noi! Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂 Notizie esclusive - Seguimi nantu à Telegram: https://t.me/allesistenergie

Lascia un Comment