≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di u ghjornu d'oghje, u 10 di marzu di u 2022, hè principalmente accumpagnata da una qualità vibrazionale splusiva in corso è dunque cuntinueghja à guidàci in stati di purificazione interna. Appena prima di ghjunghje à u novu annu astrologicu cù l'equinozio di primavera chì vene, vale à dì l'iniziu ufficiale di primavera (un avvenimentu d'alta energia - ​​Great Activation), sarà in questu sensu siti contaminati è energie pisanti sò torna purtati à a superficia di a nostra cuscenza. È participendu à stu prucessu speciale, pudemu manifestà un statu internu liberatu, per mezu di quale pudemu inizià l'annu novu cun facilità (20 di marzu), invece di andà in l'annu novu cù arresti interni seri.

STRUTTURE Vechji sò guariti

STRUTTURE Vechji sò guaritiL'intera qualità di l'energia hè principarmenti pensata per a purificazione di carichi ereditati pesanti o a guariscenza di e so ferite primarie, una circustanza chì hà ancu un effettu glubale è dunque porta à a luce grandi ferite primarie per u cullettivu. Nunda ùn pò o vole più stà nascostu, ma a verità è a guariscenza sò oghji diventendu più visibili chè in u mondu. I vechji custruzzioni, per esempiu strutture è mudelli di vita vechje o ancu u sistema di matrice anticu o basatu in gravità, cuntinueghjanu à dissolve in u risultatu. A resistenza chì hè stata messu in piazza o ancu a suppressione di mudelli currispondenti hè dunque diventata menu è menu successu, perchè a qualità attuale di u tempu vole creà spaziu per a verità è a guariscenza, cum'è aghju dettu, invece di bugie, pisanti è timore (un novu mondu basatu annantu à l'implosione invece di l'esplosione). E postu chì sta vechja qualità di l'energia sparisce sempre di più o hè vicinu à dissolve, avemu ancu pruvatu à esse attirati in a vibrazione di a paura in u mondu più chè mai, vale à dì chì pruvemu cù tutte e nostre forze per mantene u livellu di densità vivu. , Ma ciò chì diventa di più è più difficiule di fà perchè cum'è aghju dettu, u mondu si sveglia cumplettamente da u so sonnu prufondu è a verità hè erupta da tutti l'anguli. In u core, tutte e strutture sò guariti in a qualità di vibrazione attuale. U nostru spiritu hè vicinu à risaltà cumplettamente da u bughju à u sacru è duvemu dedicà à questu più chè mai.

Guarigione attraversu l'energia solare

ENERGIA SOLAREEbbè, è in questu sensu, u sustegnu perfettu hè avà ghjuntu à noi, perchè per circa 1-2 settimane, curiosamente da u novu cunflittu glubale (per qualunque mutivu, pare chì ci hè una cunnessione in questu sensu) ùn ci hè guasi grandi tappeti di nuvola Haarp visibili in u celu. In l'ultimi mesi, u clima in Germania hè stata grisa, scura, chiuvuta è nuvola quasi ogni ghjornu. Ùn l'aghju mai sperimentatu in una tale misura, ci era solu i ghjorni di sole assai raramenti. Fronti meteorologici artificialmente generati (chì mette ancu una tensione nantu à a vostra propria psiche - tuttu hè grisgiu) dominava i ghjorni assai più è era dunque in generale assai nuvoloso. Ma questu hè cambiatu pocu è si sente chì u sole brilla in u celu ogni ghjornu o chì u sole hè pocu coperto da i nuvuli è questu hè una vera benedizzione. Perchè, cum'è aghju dettu, u sole esercita un IMMENSE POWER HEALING in u nostru sistema di mente, corpu è anima. Un putere curativu chì duvemu definitivamente indulge, soprattuttu in questi tempi. À questu puntu mi riferite novu à una seccione currispundenti nantu à u putere curativi di u sole, a pagina 8 pilastri di salute publicatu:

"I vincitori di u Premiu Nobel David Bohm e Albert Szent-Giörgi dicenu chì "a materia hè luce congelata" è "tutta l'energia chì mettemu in i nostri corpi vene solu da u sole". (...) Ciò chì riduce a radiazione solare riduce ancu l'energia assorbibile, vitale è pruvucarà e malatie causate da una mancanza di luce! "In fondu, l'alimentu hè tuttu solu lume in una forma solida. Tutta a materia - cumpresa a pianta, l'animali è l'organisimu umanu - guarda a luce di u sole cù i so fotoni è frequenze. Tutte e cellule sò ultimamente custruite da a luce naturale di u sole, sò nutrite, mantenite è cuntrullate da a luce perchè a luce cuntene tutti l'impulsi è e frequenze di vita. Avemu bisognu di l'infurmazioni luminose cuntenute in sustanzi fisichi (per esempiu in l'alimentariu).

Perchè a luce propria è abbastanza hè cusì imperativa, i criaturi più evoluti anu parechje modi per assorbirla. Avemu da cunsumà nutrimentu ligeru attraversu l'ochji è a pelle à u stessu tempu per stà vivu. Ma l'alimenti solidi sò ancu necessarii. In modu strettu, pigliamu a luce attraversu a catena alimentaria cum'è a parte più impurtante di a nutrizione. Per quessa, tutti l'alimenti necessitanu assai luce di u sole senza alterazione, chì emettenu cum'è biofotoni in l'alimentariu è cusì rinfurzà è cuntrullà l'organismu cunsumante. Hè essenziale per a salute di a cellula per espose regularmente u corpu tutale à a luce di u sole, ancu quandu u celu hè chjusu. L'energia solare hè almacenata in e cellule. Sicondu u prufessore biofisicu Doctor Fritz Albert Popp, l'omu ùn sò micca mangiatori di carne o vegetariani, ma principalmente mammiferi ligeri. Quantu più u nostru alimentu hè fattu direttamente da a luce (alimentu vegetale) o almacena l'energia luminosa per via di u tanning, u più faciule hè per noi di assorbe u putere di a luce cuntenuta. In fondu, l'alimentu solidu hè custituitu da fotoni di u sole è frequenze di luce chì sò almacenati in sustanzi vegetali è animali - soprattuttu in u nucleu cellulare. Qualchese chì riduce a luce di u sole o a gamma completa di frequenze - per esempiu, u cumpunente UV di u sole - riduce a proporzione di fotoni è frequenze di luce. 

A luce di u sole guarisce! A luce di u sole hè un 'arcanum' = panacea secreta (...) A luce di u sole cù i so quanta di luce è frequenze furnisce tutta l'energia vitale è regulatoria = nutrimentu vitale per u corpu è l'anima; questu permette à l'organismu di auto-regularità, immunizà è guarì; questu impedisce e malatie di stile di vita. A luce di u sole cuntrola centinaie di funzioni di u corpu. A luce di u sole hè stata aduprata per scopi curativi da i tempi antichi. A cunniscenza di u so putere curativu hè empirica è innegabile! "

In ultimamente, u sole significa curazione pura per tuttu u nostru ambiente cellulare. U nostru umore hè automaticamente elevatu è a nostra mente hè ancu illuminata. Allora godimu l'attuali ghjorni di sole è indulgemu cumplettamente in u sole. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment