≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 10 di lugliu di u 2019 hè carattarizata da una parte da a luna in u segnu zodiacale Scorpio (U cambiamentu hè fattu à 11:32 a.m), à traversu quale ci ghjunghjenu influenze chì favurizanu l'umore emutivu, passione è, soprattuttu, ambiziosu (ci sentimu carichi / energicu / vivu - chì, per via, pò esse sperimentatu assai forte in u mumentu in ogni modu per via di a qualità di basa energetica intensiva.). Inseme à questu, a nostra autosuperazione puderia ancu esse in u primu pianu, vale à dì, sguassate di e nostre vechji strutture autocreate è sò pronti à lascià e novi strutture si manifestanu (lasciamu u vechju - abbracciamu u novu)

Scatena u nostru potenziale illimitatu

 

Scatena u nostru potenziale illimitatuL'influenzi di a Luna Scorpio sò dunque ancu in manu cù l'energia basica cullettiva attuale, vale à dì chì abbraccianu i stati novi o novi di cuscenza basati nantu à l'abbundanza invece di cuntinuà à mantene stati di carenza. A manifestazione di un sistema di mente/corpu/spiritu o un statu mentale, da quale a so volta emerge una realità formata da l'abbundanza, hè sempri diventata sempre più presente è hè dunque avà u tempu perfettu per apre completamente strutture 5D. Soprattuttu da l'eclissi di u sole tutale, quandu un portali putente hè statu apertu, un cambiamentu currispundente hè più impurtante chè mai in ogni modu, iè, oghje tuttu hè ancu più viulente chè mai (un prucessu incredibile hè accadutu). È tuttu serà ancu più forte in quantu à l'intensità, vale à dì chì tuttu si custruirà finu à u 16 di lugliu, perchè dopu ci ghjunghjerà una seconda "eclissi", vale à dì una eclissi lunare (Luna piena - prima di quelli dui ghjorni di portali u 12 è u 13 di lugliu). Ebbè, infine, sta fase di tempesta torna apparente quandu guardemu à a frequenza di risonanza planetaria attuale, perchè mostra anomalii permanenti dapoi qualchì ghjornu / settimane (vede quì sottu a stampa).

Frequenza di risonanza planetaria

In l'ultimi ghjorni, ancu, e cose sò sempre state impulsive. È a situazione hè simile cù l'influenzi di u sole (Vede l'imagine sopra - K Index). Allora ieri sera un bar oscillante (rot) arregistratu. Sia noi dunque oghje (o in i ghjorni à vene) ghjunghje à venti solari più forti resta da vede (ci sarà più infurmazione in l'articulu di l'energia ogni ghjornu di dumane / o aghjurnamenti spontanei, secondu l'intensità), ma saria cuncepimentu è soprattuttu in i ghjorni currenti, chì à u turnu ci catapultanu in 5D, tuttu hè pussibule. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment