≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 10 di lugliu di u 2018 hè carattarizatu da una banda da l'ottu ghjornu di u portale è da l'altra banda da diverse custellazioni stella. Una custellazione in particulare spicca, vale à dì Venus cambia à 04:31 a.m. à u signu zodiacu Virgo è forma un trigone cù Uranu è Saturnu, chì ùn solu ùn ci dà una forte cumpassione per l'altri, in particulare persone impotente, ma pudemu ancu travaglià nantu à a manifestazione di i nostri sogni o questu hè assai favuritu.

manifestazione di i vostri sogni

manifestazione di i vostri sogniPer d 'altra banda, da sta sera, Jupiter hè direttu novu, chì pò esse assai benefiziu. In questu cuntestu, Jupiter hè ancu spessu vistu cum'è un pianeta chì, almenu s'è vo fighjate à i so aspetti pusitivi, significa crescita, abbundanza, espansione, vista moralmente alta, sviluppu spirituale è spirituale è cunniscenze più altu o a ricerca di cunniscenze più altu. In ultimamente, Jupiter pò dunque ancu aiutà à esse più felice o, megliu à dì, ci aiuta à lascià u nostru prugressu di crescita (tempu di avanzà i nostri prughjetti). L'attuale fase di Jupiter hè dunque abbastanza utile per noi è pò assicurà chì sviluppemu ancu di più u nostru potenziale. À questu puntu, citaraghju un altru estrattu da u situ web giesow.de in quantu à Jupiter direttu:

"U 10 di lugliu, Jupiter serà direttu à 13 ° 21` in Scorpio. Avia vultatu retrogradu à 9 ° 23` in Scorpio u 13 di marzu, ma hà sempre bisognu à u 7 d'ottobre di u 2018 per ghjunghje à questu livellu di novu. In a fase in quale Jupiter passa per i gradi chì hà digià passatu duie volte (una pruvisoria, una retrograda), hè avà impurtante di attivà a lotta per l'abbundanza, a crescita, a trasfurmazioni è a cunniscenza prufonda, tenendu in contu i sbagli fatti.

In linea cù l'ultimi ghjorni di a fase di u ghjornu di u portale, l'energii abbastanza inspiratori anu un effettu nantu à noi, attraversu quale pudemu, soprattuttu, cuntrullà a nostra propria autorealizazione in una manera più mirata. In modu persunale, aghju dunque definitamente aduprà i ghjorni à vene è travaglià ancu di più nantu à a realizazione di i mo propri desideri spirituali. In questu cuntestu, aghju digià citatu in alcuni di l'ultimi articuli di Tagesenergie chì aghju avutu una sete enormosa d'azzione è una creatività incredibilmente forte, per mezu di quale possu realizà assai, vale à dì chì possu realizà i mo prughjetti assai più facilmente. di solitu è ​​superà i limiti autoimposti. Un risultatu di questu hè un video chì aghju caricatu in YouTube ieri (dopu à tuttu questu tempu era una lotta per mè personalmente per creà è caricate un video, ma avà, in a fase di u ghjornu di u portale di tutte e cose, duverebbe esse capace di fate - aghju ancu ligà u video sottu).

Cume aghju veramente cuminciatu à amà mè stessu, aghju pussutu vede chì u dulore emutivu è u soffrenu sò solu avvirtimenti per mè per campà contru à a mo verità. Oghje sò chì questu hè chjamatu "esse autenticu". – Charlie Chaplin..!!

Ebbè, fora di questu, avemu ancu trè custellazioni diffirenti. Un trigone (Luna/Marte) entra in effettu à 08 ore 27 è uni pochi d'ore dopu, à 19 ore 23, si mette in vigore un sestile (Luna/Mercuriu), vale à dì duie custellazioni armoniose chì ponu ancu prumove circustanze armoniose di ogni ghjornu. Solu à 21h59 ci ghjunghje una custellazione disarmoniosa, vale à dì un quadru trà a Luna è Nettunu, chì favurizeghja micca solu una dispusizione di sognu, ma ancu una attitudine passiva. Tuttavia, si deve dì chì oghje pò esse di grande benefiziu per noi in generale. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment