≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di l'oghje u 10 d'aprile di u 2022 hè principalmente furmatu da l'energie di u secondu ghjornu di u portale di stu mese, chì à u turnu ci ghjunghjerà in tuttu u ghjornu o ci accumpagnarà energicamente attraversu un portale cumpletu. Dunque, simu guidati una volta à traversu una mistura speciale di energie è, dopu, sperienze un ghjornu chì ... pò revelà alcune cose in a prufundità di a nostra mente. Per d 'altra banda, simu ancu influinzati da a luna crescente, chì à u turnu hà cambiatu in u signu di u zodiacu Leo à 05:56 a.m. è ci hà datu l'energie di l'elementu di u focu dapoi.

Focu è energie di portali

Focu è energie di portali

U segnu di u zodiacu Leone stessu, chì in particulare appellu à i nostri organi di sensi in cumbinazione cù a luna, rapprisenta essenzialmente a nostra auto-empowerment o una forte spressione di sè stessu è l'eliminazione di i dubbi interni è, soprattuttu, l'eliminazione di stati internu per via di quale. ci sentimu sempre lasciati esse tene chjucu di novu (Facemu danni à noi stessi dandu ripetutamente spaziu o attenzione à i pinsamenti disarmoniosi). U focu vole esse accende assai di più in noi, vale à dì vole fiammà, per esse vissutu, duvemu accettà a vita cù piena devozione è, sopratuttu, rende à i desideri è i sogni di u nostru core più internu (a realizazione di u nostru mondu internu), invece di cuntinuà una vita in rutine rigide o stressanti senza rumpia di sti stati. Ebbè, un aspettu essenziale di a vita hè - chì di sicuru hè ancu parte di u maestru di a nostra propria incarnazione - per permette à un statu di manifestassi, chì à u turnu hè accumpagnatu da una satisfaczione cumpleta. Ma per via di i nostri decennii di vita in densità, avemu scurdatu di cumu campà una vita di facilità durabile, abbundanza, gioia è amore di sè stessu. In questu riguardu, permettemu ripetutamente chì a pesantezza entre in i nostri cori è in u risultatu pudemu fucalizza solu nantu à ciò chì hè suppostu male / scuru.

Cori aperti - novi impulsi

Hè dunque u compitu più grande durante stu tempu chì avemu apertu / mantene i nostri cori aperti, vale à dì chì lasciemu l'amore entre in u nostru mondu internu per pudè creà un mondu pienu d'amore. Quandu accettemu è amemu incondizionatamente, solu allora entremu in un livellu induve pudemu attivà u cullettivu in questu sensu. Ùn ci hè simplicemente micca una strada per un mondu pienu d'amore, l'amore hè assai più a strada. Ebbè, per via di l'energii di u ghjornu di u portale d'oghje, ci hè dumandatu di passà o cunnosce novi livelli di u nostru esse. È grazia à l'energii di u fieru signu di u zodiacu Leo, pudemu perseguite novi impulsi pieni di focu è vigori se ne necessariu. Allora avvicinemu oghje cun attente. Mumenti preziosi ponu ghjunghje à noi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment