≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 09 di settembre di u 2019 hè sempre furmatu da una parte da a luna in u segnu zodiacale Capricornu è da l'altra banda da l'influenzi persistenti di u ghjornu di portale assai stressante è trasformativu d'ieri. A sera, altri luci di luna avarà un effettu influenze nantu à noi, perchè a luna cambia in u signu di u zodiacu Aquarius à 23:26 p.m. è ci dà novi impulsi (Orientazione à a libertà, indipendenza, - indipendenza - liberate da i catene / prugrammi autoimposti).

Influenze di u ghjornu di u portale durabile

Influenze di u ghjornu di u portale durabileUna orientazione di libertà currispondente puderia ancu, in cumminazione cù a qualità di basa estremamente magica (l'elevazione spirituale cullettiva permanente - l'aumentu di a frequenza - u ritornu di l'umanità à e so origini spirituali - tuttu hè un pruduttu di a so propria mente - tuttu hè spirituale in natura - a prima è a più alta autorità) si move assai forte in a nostra cuscenza di ogni ghjornu, perchè in questu sensu ùn ci hè quasi nunda chì hè cusì in u spiritu di 5D. U bonu, a libertà, a saviezza, l'amore di sè stessu, a forza interna, l'abbundanza - tutti questi vanu in manu è unu ùn pò micca nasce / prosperà senza l'altru, ma a transizione assuciata in 5D hè particularmente ricunnisciuta o fundamentalmente per via di a strada di a libertà pigliata ancu. via a strada di limità a libertà, perchè tutte e cundizioni di vita, prugrammi, mudelli, rutine di ogni ghjornu è altri avvenimenti chì ci facenu sentu liberi, iè, ci permettemu di esse arrubatu di a nostra propria libertà, accumule in u nostru sistema energeticu è sò in ogni noi. ghjornu Sistema mente / corpu / ànima notevuli (Sia chì ne simu cuscenti o micca, s'ellu supprimemu e circustanze o micca, u stress hè sempre notu). A prugrammazione currispundente ci rodia in seguitu è ​​hè accumpagnata da sentimenti insoddisfatti. Ma à a fine di u ghjornu andemu versu una alta frequenza cullettiva è tuttu ciò chì ùn và in manu cù una freccia currispundente alta hè dissolutu gradualmente. È un statu di cuscenza autocreatu in quale u sensu di libertà hè presente hè inevitabbilmente accumpagnatu da una freccia alta. In fine, stu sintimu di libertà vale ancu per tutte e cundizioni di vita. Qu'il s'agisse d'un travail non satisfaisant (attraversu quale ci permettemu di esse intrappulati in a rota di hamster è campà una mancanza finanziaria - ùn pudete micca campà 100% liberamente perchè site ligatu à i soldi: "Andemu in un viaghju in u mondu o campemu in muntagna - nò. , ùn avemu micca i soldi per quessa "- sapete ciò chì mi ghjunghjenu - senza abbundanza massima, - mancanza) una relazione di frequenza ineguale / insoddisfatta (in quale si manifesta a dependenza o ancu a mancanza di "lascià esse" - lascià l'altri esse è l'accettanu cum'è sò), un stilu di vita basatu nantu à e dipendenze è l'addiczioni (chì dominanu a so propria mente è vanu in manu cù menu libertà) o ancu a dependenza di pinsamenti ossessivi o teme (mancanza di autostima / cunfidenza - micca piglià a rispunsabilità), I nostri cunfini autocreati ponu esse assai diversi, ma cuntenenu sempre a listessa origine, à dì noi stessi.

A chjave per gode di una vita felice è cumpleta hè u statu di cuscenza. Eccu l'essenza. – Dalai Lama..!!

Tuttu pò esse tracciatu à voi stessu è solu noi stessi simu capaci di rompe e nostre catene autoimposte. SIAMU I CREATORI, micca co-creatori, MA I CREATORI, l'origine di tuttu, a causa di tuttu ciò chì esiste (Tù stessu sì l'urìgine/causa di tuttu è più ne ne ne cunnosci, più attirai circustanze chì facenu questu chjaru - invece di fà ti chjuchi, mantenendu manifistate idee petite di sè stessu - ùn sò micca mè.). Ebbè, sti ghjorni simu attirati di più in più in u nostru putere di creazione cuscente in questu sensu (per creà circustanze armoniose) è ponu ricunnosce / sviluppà u nostru propiu potenziale ancu più prufondamente. Per quessa, usemu l'influenzi energetichi è rinvivisce sempre più una versione currispondente di noi stessi. Semu tuttu è pudemu ottene qualcosa. Pudemu purtà à a vita i più grandi idee nantu à noi stessi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

Lascia un Comment

    • Noble 9. Settembre 2019, 9: 34

      Iè, l'autolimitazione hè un tema assai attuale in ogni locu

      rispondi
    Noble 9. Settembre 2019, 9: 34

    Iè, l'autolimitazione hè un tema assai attuale in ogni locu

    rispondi