≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 09 d'ottobre di u 2020 cuntinueghja à guidà in e forti energie d'ottobre è, per quessa, hà un effettu ancu più approfonditu, chiarificatore, liberatore è soprattuttu di tendenza chì mai. Per d 'altra banda, avemu campatu attraversu Custruì un'altra tempesta, chì ghjunghjerà di novu à u so piccu in i prossimi ghjorni è settimane o di sicuru à a fine di l'annu, purtendu cun ella enormi sconvolgimenti.

Trascorsi massicci

Stabilimentu di tendenzaDi sicuru, i sconvolgimenti currispundenti sò sempre chjaramente notevuli è chì tutti simu avanzati oghje à un ritmu incredibile, chì a nostra propria cuscenza hè in espansione massiva, vale à dì ùn avemu micca solu ottene una autocunniscenza impressiunanti è, in u risultatu, a nostra propria percepzione hè. intensificendu ogni ghjornu, diventemu significativamente più sensibili è attraemu ancu più è più circustanze chì sò di natura divina (o ancu arnesi per mezu di quale noi stessi prumove u mantenimentu di l'imagine divina), tuttu questu ùn hè più una rarità, ma piuttostu un aspettu inevitabbile di l'accelerazione attuale. Tuttavia, assai sarà decisu trà avà è a fine di l'annu, micca solu in a nostra vita persunale (in u nostru spiritu - percorsi novi chì sò pigliati, circustanze completamente novi chì creemu per noi - ancu più vechji tratti stressanti è bluccanti da a nostra parte sò sparati - U più grande prucessu di trasfurmazioni di tutti à a fine di l'annu), ma ancu in u sistema illusoriu chì ci hè prisentatu (chì in fine rapprisenta una espressione diretta di u nostru mondu internu - u nostru risvegliu hè dunque riflessu in u mondu - quandu aumentemu u nostru ritmu, quandu dissolve i nostri vechji mudelli, per esempiu. una dipendenza dannosa o un sistema di credenza di downplaying, allora u 1: 1 hè trasferitu in u mondu esternu, in u sistema di l'illusione dissolvente è viceversa.). Molti sò attualmente accaduti daretu à e scene in questu riguardu è l'avvenimenti presentati à noi, per esempiu e misure attualmente assai strette, l'elezzione presidenziale in i Stati Uniti è altre circustanze, indicanu definitivamente un climax di sconvolgimentu chì hè avà nantu à noi. In particulare, e misure di Corona sempre più strette ci obbliganu literalmente à u svegliu è, quantunque paradossale pò sona (di sicuru ùn hè micca un appruvamentu) necessariu per più persone per svegliate.

→ Alzate u vostru spiritu ! Amparate à piglià cura di sè stessu è aduprà u POWER HEALING di a natura. Una INSTRUCTION detallata nantu à a cullizzioni di e piante medicinali. Massima vicinanza à a natura!

U più strettu diventa in l'esternu, più persone si svegliaranu è vedenu l'illusione daretu à tuttu, ancu a persona più chjusa si capisce chì qualcosa hè sbagliatu, per quessa chì tutte e misure pigliate da u "statu" contru un liberu. U mondu hà solu l'effetti opposti.

Fase di creazione di tendenza

Ebbè, a fase attuale hè dunque estremamente rivoluzionaria è porta u mondu in un novu statu di svegliu cullettivu. Hè una fase chì indica a strada micca solu per a civiltà sana, ma soprattuttu per ogni individuu U ritornu di una civilisazione divina, accumpagnata da una età d'oru, serà u risultatu finale dopu à a fine di l'anni currenti è tutti. divintà un novu Cunniscite u mondu in u quali tecnulugie, pussibulità è, soprattuttu, capacità ci sò svelati chì ùn avemu mai pensatu pussibule prima. Tuttu hè in strada per noi. E mentre chì più fundazioni per un tali mondu sò solidificate in i mesi attuali, hè sempre più impurtante chè mai chì avemu a terra è truvamu u nostru centru, soprattuttu cù l'accelerazione attuale. In questu cuntestu, u mo viaghju persunale in l'ultimi ghjorni m'hà purtatu in profondità in Austria, in Carinzia. Quì avemu passatu quattru ghjorni in una zona più altu in un risturante / capanna rustica, hà participatu à un seminariu nantu à u tema di l'acqua è, fora di questu, immersi cumplettamente in a natura quì. E muntagne, i vaddi, i boschi circundanti, a natura rilassata di a ghjente (è animali), l'estensione illimitata in a distanza è, sopratuttu, a pace quì m'hà datu una quantità incredibile di energia di vita nova è autocunniscenza. In questu sensu, aghju ancu pusatu tardi ogni ghjornu (soprattuttu ancu di notte) nantu à una terrazza, hà guardatu in a distanza è "solu" fighjatu à e muntagne. Era solu fascinante. U silenziu era ancu unicu. In particulare à a sera, vale à dì in u bughju, ùn ci era micca rumori. U listessu era veru di lumi circundante, di quale ùn ci era pocu. Questu hà permessu di spegne completamente è penetrà in a vera pace di u vostru stessu esse.

L'absenza di l'electrosmog è l'agitazione - pace pura

In questu cuntestu, tuttu era assai eccitante per sperienze. Appena si facia bughju, si sentia cum'è a notte morta, solu perchè era cusì bughju è tranquillu. In i cità, ancu in i zoni rurali, ùn hè qualchì volta nunda di spiciale se una luce si accende o si spegne in a distanza o altri rumori urbani si uniscenu à u sfondate, solu perchè u livellu hè generalmente altu. Quandu una lumera ghjunse in a distanza, allora era una sperienza speciale, perchè ci era una bughjura prufonda quì - a cosa più chjuca chì ùn era micca diventata visibile è in una manera mistica. Luntanu da e regioni completamente tranquille è isolate, ùn site micca solu abituatu à sperimentà un locu cusì scuru, pocu luminosu è tranquillu à a sera, dopu senti prima a guariscenza completa di una zona originale chì ùn hè micca saturata di l'elettronica, luci artificiali è rumori innaturali. In fatti, era una di e sperienze più belle è curative in un locu chì aghju mai avutu. Ùn hè micca maravigghiusu chì tutti ci eranu rilassati è ancu i misgi è i cani in vagabonda libera eranu 100% fiducia. Per esempiu, avete statu in a matina, lasciò u vostru propiu appartamentu è un grande San Bernardu vi ghjunse subitu da a distanza. Ebbè, in fine, aghju sappiutu resettarmi forte quì. Un altru fattore chì favurizeghja questu era a riduzione massiva di l'elettrosmog. L'elettrosmog hè spessu persu in a vita di ogni ghjornu, perchè raramente avete circustanze in quale ùn site micca affettatu da l'elettrosmog. E di sicuru, in i nostri spazii / sceni spirituali avemu forte contru à l'elettrosmog è sò digià sperimentatu una riduzzione in questu sensu, per esempiu. attraversu chips di u telefuninu, orgoniti è fureste / natura chì spessu avventuramu in.

100% resettatu

Ma hè una sperienza completamente diversa per esse in un locu induve ùn ci hè quasi nisuna contaminazione elettrosmog. In modu adattatu, a mo rete era sempre caduta perchè aghju avutu à cambià u mo cuntrattu di u mo telefuninu (ch'e aghju fattu un mesi prima), era sempre disattivatu à l'esteru (Aghju scurdatu di attivà), per quessa ch'e aghju avutu solu internet in l'appartamentu è era assai sparse. Per quessa, u locu era ancu assai curativu è m'hà dimustratu ciò chì mi piacerebbe creà per mè in u futuru. In ultimamente, era un viaghju assai primariu è curativu chì hà attivatu un cambiamentu prufondu in u mo spiritu. È u fattu chì eiu stessu andatu in un tali viaghju mentre l'energii prevalenti eranu cumpletamente scalate / scalate, in una fase in quale simu literalmente catapultati in a luce, era un adattamentu perfettu. Ebbè, in fine, aghju pussutu ricaricà e mo batterie quì, chì avà aduprà per flussu in tutti i mo prughjetti. U viaghju cù "tuttu hè energia" cuntinueghja avà è aghju aspettatu di cuntinuà à sperimentà u tempu chì vene cun voi. Grandi cose succede. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Fighjate questu post in Instagram

 

Un post spartutu da Tuttu hè energia (@allesistenergie) am

Lascia un Comment

    • Olli Vee Gee 9. Ottobre 2020, 10: 19

      Ciao Yannik, u video di "prima" manca in realtà solu u video di "dopu"... 😉 🙂 😀
      Liebe Grusse

      olli

      rispondi
    Olli Vee Gee 9. Ottobre 2020, 10: 19

    Ciao Yannik, u video di "prima" manca in realtà solu u video di "dopu"... 😉 🙂 😀
    Liebe Grusse

    olli

    rispondi