≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 09 di marzu di u 2020 hè principalmente furmatu da l'influenzi di una luna piena estremamente putente in u segnu zodiacale Vergine (A luna righjunghji a so forma piena à 19:44 p.m) è dunque ci dà impulsi assai forti. Questa luna piena rapprisenta un piccu energeticu in questu mese (Un altru puntu culminante hè l'equinox di ghjornu è di notte chì venenu, vale à dì l'iniziu astrologicu di l'annu u 20/21. Marzu) è hè tuttu nantu à l'abbundanza è a cumpiimentu, iè, in sè stessu sta luna piena purterà ancu assai vechji strutture à una cunclusione è apre novi camini di abbundanza per noi.

L'influenza di a super luna piena

L'influenza di a super luna pienaIn questu sensu, sta luna piena hà ancu un effettu aumentatu nantu à a cuscenza cullettiva, perchè a luna piena d'oghje hè ancu una cusì chjamata "super luna piena". On parle d'une super-pleine lune lorsque la lune atteint son point le plus proche de la terre grâce à son orbite et qu'elle apporte un aspect nettement plus grand et plus brillant. Per quessa, una super luna piena currispundente hà ancu un effettu assai più forte nantu à noi è intensifica ancu l'influenzi di u signu di u zodiacu currispundente in quale si trova a luna, in questu casu hè Virgo. U signu di u zodiacu Virgo à u turnu rinforza l'urgenza in noi per portà l'ordine in a nostra vita è per quessa ùn ci permette micca solu di riflette nantu à e strutture antiche, una cundizione chì hè generalmente spinta da l'energii di ascensione attuale, ma ancu apre una strada, currispundenti à trasfurmà e strutture vechje / caricate da a nostra parte. In quantu à questu, simu tutti attualmente in a fase più viulente di u sconvolgimentu di tutti è ùn passa pocu un ghjornu chì ùn ci hè micca dumandatu di mette in linea tutte e strutture incunificate da a nostra parte. U ghjornu di super luna piena d'oghje hè dunque perfettu per un cambiamentu internu o piuttostu favurizeghja fermamente u cumpletu di i prucessi di cambiamentu internu da a nostra parte.

Attivà u nostru chakra di a corona

Inoltre, ci hè ancu una attivazione assai forte di u nostru chakra di a corona. In questu cuntestu, aghju ancu signalatu in unu di i mo ultimi articuli di Tagesenergie chì u virus corona significa l'elite, chì simbulicamenti si mette in corona, solu perchè anu riisciutu à spaventà e masse è, in cunseguenza, à guidà (Corona significa corona / ghirlanda) è da l'altra parte rapprisenta l'umanità o una grande parte di e persone svegliate, chì ripiglià u sceptre in e so mani, si mette nantu à a corona è, agisce fora di a so cuscenza di u creatore, cumincianu à piglià a piena rispunsabilità per e so azzioni, cum'è autorità divina. stessu (l'usu cuscente di u so propiu putere di creazione per furmà un mondu armuniosu è a cunniscenza chì nunda ùn pò succede à noi cum'è creatori, chì tenemu tuttu in e nostre mani in ogni modu è ùn ci lasciamu micca mette in paura.). In ultimamente, sentimu chì simu in u finale di u tremendu prucessu di ascensione è a circustanza attuale rende più chjara ch'è mai chì una attivazione di tuttu u nostru potenziale divinu hè accadutu. In questu sensu, u chakra di a corona hè ancu cumpletamente per u nostru mondu divinu internu, per a nostra esistenza creativa è sopratuttu per a grande stampa chì noi stessi, cum'è Diu, rapprisentanu. Siete tuttu è tuttu hè sè stessu. U nostru potenziale divinu vole esse vissutu è a super luna piena d'oghje risvegliarà esattamente questa voglia in noi. Hè u tempu chì una civilizazione divina (un sè divinu veru / cumpletu) emerge da l'ombra di a cuscenza vechja, cundizionata è soprattuttu cuntrullata. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment