≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 09 di ghjennaghju di u 2018 hè tutta di l'amore è pò fà noi amatori, energici è sopratuttu assai attrattivi. A nostra propria vitalità puderia vene in u so propiu quì. In più di questu, pudemu ancu sente un forte bisognu d'amore oghje è longu per u sessu oppostu. U mutivu di stu impattu rapprisenta una cunghjunzione trà u Sole è Venus (in u segnu di u zodiacu Capricornu) chì avarà un forte effettu nantu à noi per dui ghjorni.

A nostra natura amorosa

A nostra natura amorosaQuesta cunghjunzione hà fattu effettu à 08:01 per questa materia è hà avutu un immensu impattu annantu à noi dapoi. A causa di a situazione assai alta energia chì questu provoca, pudemu esse abbastanza sociable, avè un carisma assai cálido, sociable è pusitivu è à u stessu tempu sentu assai in forma è equilibratu. Per quessa, l'energia di ogni ghjornu hè ancu perfetta per aiutà à creà un statu fisicu è mentale sanu. In questu cuntestu, u statu di a nostra mente hè particularmente decisivu per un ambiente fisicu sanu, perchè fora di una dieta antinaturale, e malatie nascenu in a nostra mente è sò in cunseguenza u risultatu di un statu mentale sbilanciatu è depressu. Più a nostra propria mente si sbilancia, più blocchi mentali simu sottumessi, più cunflitti interni prevalenu in a nostra cuscenza, più suscettibile simu à e malatie. A nostra mente sovraccarica sempre più è scarica sta discrepanza nantu à a nostra propria presenza fisica. Questu generalmente porta à un debilitatu di u nostru sistema immune. U nostru ambiente cellulare hè dannatu, u nostru DNA hè influinzatu negativamente è tutte e funziunalità di u corpu sò indebolite.

Ogni malatia trova a so origine in u so spiritu. Un statu mentale sbilanciatu, per via di cunflitti interni è blocchi mentali, hè cruciale per u sviluppu è u mantenimentu di e malatie currispundenti.. !!

Per quessa, a salute perfetta dipende sempre da a nostra mente. Più simu in equilibriu, più simu in pace cun noi stessi è, sopratuttu, più vivemu in armunia cù a natura è legittimisimu strutture harmoniosamente allineati in u nostru spiritu, u più inspirante questu hà un effettu nantu à a nostra propria custituzione.

Preziosa cunghjunzione trà u Sole è Venus

Preziosa cunghjunzione trà u Sole è VenusIn ultimamente, l'oghje hè dunque l'ideale per u bagnu in u flussu di l'armunia, chì significa chì pudemu allora principià pienu di vigore è, se ne necessariu, mette i fundamenti per creà una vita chì hè determinata da a pace, l'armunia è l'amore. Luntanu da a cunghjunzione trà u Sole è Venus, però, un altru quadru ci hè ghjuntu à 00:16, vale à dì una custellazione negativa trà a Luna è Plutone (in u segnu di u zodiacu Capricornu), chì in u cortu termini provoca una vita emotiva estrema, inhibizioni severi. , a depressione è a brama di piacè di un tipu più bassu puderia. À 10:03 a.m. una cunnessione (cunghjunzione) trà Venere è Plutone hè diventata efficace per un pocu tempu, chì puderia temporaneamente disturbà noi in una manera immorale è infidele. A 10:32 ci hè ghjuntu una cunnessione più forte, à dì una cunghjunzione trà u Sole è Plutone, chì hè cunsideratu un aspettu di catastrofa è puderia sprimesi in crisi di vita, striving for power and nervous tension. À 10:45 ci hè ghjuntu una oppusizione (aspettu disarmoniu) trà a Luna è Uranu (in u segnu zodiacu Aries) chì ci pudia fà eccentrichi, idiosincratici, fanatici, stravaganti è capricciosi. I cunflitti eranu u focu di questa opposizione. À 17:12 p.m. ghjunghjemu à un sextile trà a Luna è Mercuriu (in u segnu di u zodiacu Sagittarius), chì ci dà una bona mente, pò fà percettivi è forma u nostru pensamentu indipendente è praticu. À 21:05 pm, a luna cambia in u segnu zodiacu Scorpio, chì significa chì pudemu ancu sente energie forti di novu. A passione, a sensualità, l'impulsività, ma ancu i disputi è a vendetta puderanu tandu determinà u ghjornu.

L'energia di ogni ghjornu di l'oghje hè principarmenti carattarizata da una cunghjunzione preziosa trà u Sole è Venus, induve i nostri aspetti amori, energetichi è armoniosi puderanu esse in primu pianu .. !!

Infine, à 22:07 p.m., una custellazione più forte, vale à dì un sextile trà Venus è Mars (in u segnu di u zodiacu Scorpio), diventa attivu, chì permette à u ghjornu di finisce cù una passione pronunzianu, sensualità è apertura. Tuttavia, si deve tene in mente chì oghje a cunghjunzione trà u Sole è Venus prevale è chì a nostra natura amorosa, a nostra attrazione è soprattuttu i nostri aspetti energetichi sò in primu pianu. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Star Custellations Fonte: https://www.schicksal.com/Horoskope/Tageshoroskop/2018/Januar/9

Lascia un Comment