≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 09 di ferraghju 2019 serà certamente di natura turbulenta (chì ùn hè micca significatu negativamente in ogni modu), perchè oghje rapprisenta un ghjornu di u portale, per esse precisu hè u sicondu ghjornu di u portale di u ghjornu. seria di ghjornu di portali di deci ghjorni (finu à u 17 di ferraghju). Per questu mutivu, cuntinuemu à ghjunghje à una qualità energetica chì hè carattarizata in una manera assai spiciale da a purificazione, a trasfurmazioni è, in cunseguenza, l'autoreflessioni.

U secondu ghjornu di u portale

U secondu ghjornu di u portaleIn questu cuntestu, l'autoreflessione in una tale fase rapprisenta in realtà un aspettu assai impurtante, perchè quandu vultemu in noi stessi, vale à dì quandu guardemu in a nostra vita mentale è acquistà cunniscenze da u nostru propiu cumpurtamentu o da i nostri mudelli mentali, sentimenti è principarmenti da stati di cuscenza chì avemu sperimentatu in ghjorni / settimane precedenti, allora questu pò esse estremamente informativu per noi (in particulare in i ghjorni di portali). Osservemu noi stessi, rivisemu e nostre sperienze è poi pudemu visualizà specificamente u nostru sviluppu, cù tutti i mudelli è e circustanze chì avemu vissutu. In ultimamente, tutti sti mumenti, cum'è l'ombra ch'elli eranu qualchì volta, servenu a nostra propria prosperità è ci facenu a persona chì simu oghje. Calchì volta ùn simu ancu cuscenti di quantu sò diventati forti, di quante situazioni avemu ammaistratu è, sopratuttu, di quantu forti simu, soprattuttu in u prucessu di risvegliu spirituale, di u nostru stessu diventendu sanu (a cuscenza chì simu cumpleti è purtemu tuttu / pienezza in noi - in u prucessu diventate sempre più cuscenti di questu, vale à dì chì diventate sempre più sanu / cumpletu) si sò avvicinati. Hè incredibile quantu avemu fattu, incredibile quantu ci hà furmatu sta strada è ancu incredibile quantu simu cusì dedicati à a nostra propria creazione (chì noi stessi rapprisentanu a creazione, u spaziu, a vita) sò diventati cuscenti. A situazione hè simile cù a nostra energia di u core, chì pudemu passà in più è più.

A vera essenza di a natura umana hè a bontà. Ci sò altre qualità chì venenu da l'educazione, a cunniscenza, ma s'è omu vole veramente diventà un omu è dà sensu à a so esistenza, tandu hè essenziale per avè un core bonu. – Dalai Lama..!!

U nostru core, chì ancu cum'è Porta di dimensione funzioni, hè in realtà unu di l'aspetti più impurtanti, perchè hè precisamente l'ingressu in a nostra energia di u core, chì hè ancu accumpagnatu da a liberazione di i "blocchi di u core" currispundenti (attribuita à cunflitti currispundenti, prucessu di apprendimentu, identificazione subconscious cù a so propria mente), sempre porta cun ellu un statu di cuscenza / situazione di vita carattarizata da abbundanza, amore è pace. I ghjorni attuali di u portale serve ancu u nostru sviluppu spirituale è prumove stati o, megliu dettu, sperienze per mezu di quale entremu sempre più in a nostra energia di u core. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

Joy of the day on February 09th, 2019 - U vostru veru sè hè esse
gioia di a vita

Lascia un Comment