≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu di l'oghje u 09 d'aprile di u 2023, l'energii di u Sole Aries ci ghjunghjenu sempre da una banda, è da l'altra banda l'influenzi di a Luna, chì cambia in u segnu zodiacu Sagittariu versu 14:53 p.m. dipoi tandu ci hà datu u so fiery è soprattuttu u Cunniscenza-andà qualità energia immerses. Altrimenti, l'energia speciale di Pasqua ci ghjunghje à traversu u bordu, perchè a Pasqua è soprattuttu a dumenica di Pasqua hè quì. à u core per a risurrezzione di a cuscenza di Cristu (un statu puru, ligeru, armoniu è sopratuttu un statu di cuscenza basatu nantu à a libertà, l'amore, l'incondizionalità, a saviezza è a divinità - distaccata da ogni densità o attaccamentu).

A Resurrezzione di a Cuscenza Cristu

energia di ogni ghjornuIn cuntrastu, l'ultimi dui ghjorni, vale à dì u Venneri Santu è u Sabatu Santu, una volta di novu incarnava u vechju mondu in densità, si pudia ancu parlà di a grande illusione - u spiritu arradicatu in gravità è limitata, chì avia pocu accessu à u sviluppu di l'. A cuscenza di Cristu in sè porta (vita in puri sistema di schiavitù è cecità). Tuttavia, oghje simbulicamenti rapprisenta a fine di sta limitazione è dopu rapprisenta u ritornu di a cuscenza di Cristu mai dissolubile (U potenziale esiste sempre in tutti noi per espansione a nostra mente in stu statu puru). Per quessa, l'energia di l'oghje rapprisenta ancu una qualità vibrazionale generale chì hà aumentatu in intensità dapoi anni è ancu influenza in più a direzzione di u spiritu cullettivu in prufundità. Hè l'energia di l'ascensione, vale à dì a qualità di u cambiamentu spirituale, u ritornu à u divinu è sopratuttu l'energia per l'elevazione massima è a guariscenza di a so propria imaginazione.

U ritornu di l'energia di Cristu in u mondu

energia di CristuA civilisazione umana si sviluppa gradualmente in una civilisazione divina, sguassendu tutte e strutture basate in a densità mentre cuntinueghja per sta strada. Cumincemu à esse in armunia cù a natura è in generale in armunia cù u mondu (cù u nostru mondu internu) per campà, per via di quale conducemu u mondu sempre più in un statu d'armunia, perchè u mondu si adatta sempre à l'orientazione di a nostra propria mente (noi stessi simu u mondu). Per questu mutivu, simu attualmente in una fase in quale più è più persone integranu l'aspettu di Cristu in a so propria mente. In questu cuntestu, un aspettu rapprisenta ancu a cuscenza di esse u più santu, u più unicu, u sceltu (À u cuntrariu, ciò chì hè ancu dettu à u mondu hè esattamente u listessu per ogni esse umanu, perchè prima, ognunu pò esse cuscenti di questu, è secondu, noi stessi simu tuttu è purtemu tuttu in noi, simu cunnessi à tuttu.). U terminu Cristu solu significa l'untu o u sceltu. A Cuscenza Cristu significa dunque a Cuscenza Scelta è ognunu di noi pò sviluppà sta Cuscienza Santissima. È quandu avemu risuscitatu u Statu Santissimu, solu allora u Santissimu pò vultà in u mondu. Solu allora creemu un mondu fora in quale tutti i valori è e circustanze assuciati sò risuscitati (cum'è dentro, cusì senza - tuttu hè cuntrullatu da a nostra propria mente). Ebbè allora, per quessa, celebremu oghje è ricurdemu di novu u putenziale incommensurabile chì hè ancoratu in ognunu di noi. A guariscenza di u mondu pò esse iniziata da ognunu di noi. Tutti purtemu u putenziale di u statu di cuscenza più significativu in noi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment