≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje torna una volta per a fiducia in u nostru putere primariu, significa i nostri puteri creativi è l'impulsi assuciati chì attualmente ci ghjunghjenu quasi constantemente. In questu cuntestu, a fase attuale hè ancu assai rapida è l'umanità hà un sviluppu cullettivu chì avanza cusì rapidamente chì questu hè veramente impressiunanti. Tuttu hè evoluzione à un ritmu rapidu A verità nantu à a nostra propria origine + a circustanza planetaria caòtica si sparghje di più in più cum'è u focu è u saltu quantum in u svegliu, a transizione in a 5a dimensione piglia u so cursu acceleratu.

Fiducia + sviluppu di u nostru putere primariu

Fiducia + sviluppu di u nostru putere primariuIn questu rispettu, più è più persone guadagnanu a fiducia in i so putenzi primari, fendu usà di novu di e so capacità mentali è ricunnosce cusì u putere incommensurable chì elli / pudemu à turnà tirà da a nostra fundazione primaria. In questu sensu, ogni esse umanu hè cunnessu à tutta a creazione à un livellu mentale / spirituale è rapprisenta una maghjina unica di un grande spiritu (a cuscenza generale, chì prima dà forma à tutte e cose, in segundu scorri per tuttu è in terzu in ogni locu, in ogni locu). u tempu, in ogni locu, hè prisente). Utilizemu stu "aspettu split-off - split-off a coscienza" per furmà è cambià a nostra vita è sò dunque capaci di creà una vita chì currisponde cumpletamente à e nostre idee. Di sicuru, spessu ùn hè micca faciule per noi di ricreà una vita secondu e nostre idee, una vita chì hè furmatu da a manifestazione di i desideri di u nostru core. Questu solu hà da fà cù i nostri blocchi autoimposti è mudelli karmici. Da una banda, truvamu difficiuli di accettà e nostre circustanze è di accettà solu. Per quessa, spessu fermamu in blocchi mentali autoimposti è per quessa ùn capiscenu micca chì tuttu in a nostra vita deve esse esattamente cum'è oghje. Tuttu in a so vita hè u risultatu di e nostre decisioni, u risultatu di a nostra propria mente è duverebbe dunque esse esattamente cum'è hè attualmente. Nunda altru puderia esse accadutu in a nostra vita è voi stessu ùn pudia micca avè sperimentatu qualcosa di diversu, altrimenti avariate avutu qualcosa di diversu, allora avariate realizatu treni di pensamentu completamente diversi à u livellu "materiale" o, megliu dettu, li legittimatu in a vostra propria mente.

Ùn ci hè micca supposta coincidenza, tuttu ciò chì esiste hè assai più un pruduttu di a cuscenza, una espressione di e forze mentali. Per quessa, a nostra propria vita ùn hè micca u risultatu di u casu, ma piuttostu un pruduttu di a nostra mente.. !!

Per quessa, duvemu ricumincià à accettà e nostre cundizioni di vita esattamente cum'è sò attualmente. A fiducia hè ancu una chjave chjave quì. Invece di avè paura di a vita o di ciò chì puderia vene dopu, duvemu avè a fede in noi stessi è in a nostra mente di novu. In ultimamente, noi umani simu esseri unichi, imaghjini divini chì ponu inizià cambiamenti enormi cù l'aiutu di a nostra mente. Dunque ùn duvemu micca ammuccià da noi stessi o da a nostra propria vita, ma duvemu piuttostu aduprà u putere chì si trova in u prufondu di a nostra esistenza. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment