≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 08 di ghjugnu 2021 hè principalmente carattarizata da l'influenzi chì anu iniziatu in u primu mese di l'estiu, a temperatura crescente assuciata è, sopratuttu, l'intensità di freccia di u ghjornu di u portale. Per d 'altra banda, l'influenzi di a luna ci ghjunghjenu, chì à u turnu hè in u signu zodiacu Taurus (solu à a sera, a luna cambia in u signu zodiacu Gemini - à 20:48 p.m.) è dunque ci dà influenze in tuttu u ghjornu, chì ci incuraghjenu à cuntinuà à abbassà e barriere in i nostri Per caccià i spiriti, vale à dì i blocchi autocreati, per mezu di quale ci mantenemu intrappulati in un statu di stuckness è "standstill". Dopu tuttu, a Luna Taurus hè in a so fase calante è in realtà si dirige versu l'eclissi solare imminente u 10 di ghjugnu, per quessa chì a so intensità hè significativamente aumentata.

L'eclissi solare chì vene

A tempesta hè calataIn questu cuntestu, a luna calante và ancu in manu cù a purificazione o a diminuzione di l'energii pisanti, per quessa chì i disintoxicazioni sò particularmente adattati à i tempi di luna calante o, megliu dì, i prughjetti currispondenti portanu fruttu assai più rapidamente. L'energii di a luna risonanu cù u nostru sistema mente / corpu / spiritu è ​​a luna calante favurizeghja dunque tutti i prucessi di eliminazione / riduzzione. E l'energii di l'eclissi di u sole in dui ghjorni, chì pò esse digià sentitu, purtaranu sti prucessi à un novu livellu, perchè quasi nisun avvenimentu rapprisenta un grande novu principiu quant'è u ghjornu di l'eclissi di u sole, soprattuttu. postu chì l'eclissi di u sulari attuale hè tandu Iè, una fase spiciali hè stata ancu compia, vale à dì un periodu trà l'ultima eclissi di luna è l'eclissi di u sole attuale, in quale avemu statu capaci di rinfurzà u nostru sistema sbulicà l'ombra prufonda Iè, i ghjorni. sentu cum'è una svolta speciale in questu sensu. Tù stessu pudete sente a fine di i tempi più forte ch'è mai, micca solu l'ultimi tempi in u mondu, ma soprattuttu i tempi finali in noi stessi - chì saranu finiti quandu lascemu l'ultimi oscuramenti di a nostra mente è di i nostri cori illuminati (tutte e circustanze di l'ombra è e cundizioni cambianu - imbulighjate in l'amore, lasciate chì a più alta presenza di Diu vene à a vita - ùn hè più cow, ma ricunnosce sè stessu cum'è una fonte è vive questu fora à tutti i livelli di esistenza.).

A tempesta hè calata

Avà, è in cunfurmità cù questu, avemu avà avutu manifestazioni ancu più intense di u primu mese di l'estiu. A tempesta di i ghjorni passati hè calata, vale à dì chì a forte pioggia è e timpeste sò finite per avà. Les températures s'élèvent de nouveau et le soleil nous traversera grâce à son puissant pouvoir curatif si nous nous abandonnons naturellement à lui au lieu de l'éviter (Evissi u sole stessu è ùn l'aghju micca tolleratu bè, perchè ? Perchè in quelli tempi chì pensava cumplettamente in linea cù u sistema, ùn pudia micca suppurtà a luce / a verità. Eru luntanu da a luce è vicinu à u bughju. Avà hè completamente invertitu è ​​mi piace u sole più chè mai. A mo sensibilità ùn esiste più. U vostru propiu sistema hà sappiutu cambià grazia à u Diu Self - A mente regula nantu à a materia !!!). È di sicuru, ci hè sempre una tempesta in fondu; cum'è digià dettu, vivemu l'ultimi respiru di i tempi finali. Tuttavia, i ghjorni di sole seranu torna accumpagnati da assai pace è ci mostraranu a strada in u nostru centru. Tutti simu attualmente sperimentendu cose grandi è ci avvicinemu sempre più vicinu à a manifestazione di un novu mondu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment