≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Oghje hè u ghjornu è l'iniziu di una fase di ghjornu di u portale di 10 ghjorni hè ghjuntu à noi. Per questu mutivu, cum'è hè digià annunziatu parechje volte, simu di fronte à 10 ghjorni assai energici (finu à u 17 di ferraghju), chì ùn solu serve sempre più u nostru propiu benessiri mentale è spirituale (Sviluppu ulteriore in u prucessu di risvegliu spirituale, - prucessu di diventà sanu, cuscenza è entrata cuscente in a nostra divinità, - energia di u core), piuttostu pò ancu esse rispunsevuli di una forte auto-osservazione è auto-riflessione.

Principiu di a fase di ghjornu di u portale di 10 ghjorni

Principiu di a fase di ghjornu di u portale di 10 ghjorniA parti di questu, pudemu esse cunfruntatu cù alcuni di i nostri vechji mudelli in modu direttu. I ghjorni di u portali servenu sempre u nostru sviluppu spirituale è ancu flush cunflitti in a nostra cuscenza di u ghjornu, chì ùn solu ùn ci sottumettenu ripetutamente à i nostri limiti, ma ancu entre in un statu di cuscenza chì hè carattarizatu da una freccia "bassa". Per quessa, pò ancu esse abbastanza coherente per affruntà i ghjorni à vene cun una certa mente, solu per sperienze i ghjorni ancu più cunsciente è ancu per sente l'effetti di i so allineamenti spirituali, perchè soprattuttu in i ghjorni di portali pò accade chì noi currispondenu perceive effetti assai più forte. Avemu dunque espansione u nostru spaziu internu, chì pudemu chjamà u spaziu di creazione, in una direzzione chì hè accumpagnata da fioritura è crescita (Iè, l'esperienze polaritarie servenu ancu a nostra crescita propria, ma questu ùn hè micca u puntu quì, hè assai più di tirà u benefiziu da l'esperienze currispundenti, ricunnoscendu e lezioni assuciate, per poi pudè creà una situazione di vita più armuniosa - soprattuttu in u Durante a fase di u ghjornu di u portale, assai hè pussibule, perchè questi ghjorni sò tutti di purificazione, trasfurmazioni è guariscenza - salvezza.). Ebbè, in quantu à i ghjorni di u portale, vogliu ancu citarà un altru passaghju da danielahutter.com:

"Oghje hè un ghjornu di u portale. L'urìgine di sta cunniscenza pò esse truvata in u calendariu Maya è a so assignazione di qualità di tempu. Parechje persone sentenu l'"energii speciali" di questi ghjorni - ma ùn ponu micca assignà a so sensazione direttamente. Certi sò particularmente di pelle fina è emotiva, certi persone sognu intensamente - altri sentenu l'energie fisicamenti cù mal di testa, vertigini, stanchezza, sonnu inquietu o ancu irritabilità emotiva.

In i ghjorni di u portale, a vibrazione hè assai alta, l'influenzi cosmiche soprattuttu. Questi ci portanu ancu in a nostra esistenza è cusì permettenu un accessu più faciule "à l'altru latu", à a nostra prufundità, à i prublemi di l'ànima.

In ultimamente, sta rùbbrica descrive ancu i ghjorni di u portale assai aptly è una volta chjarifica l'immensu potenziale chì emana da un ghjornu di u portale è in particulare da una seria di ghjornu di u portale. Tuttavia, questu ùn significa micca chì questi ghjorni anu da esse vissuti cum'è estenuanti o ancu stanchi. Da una banda, cum'è sempre, i nostri prublemi persunali / cunflitti chì avemu travagliatu oghje in u flussu in questu, da l'altra banda a nostra gestione individuale di sti prublemi / cunflitti è da l'altra banda a nostra attitudine interna hè ancu assai decisiva quì. Noi stessi simu constantemente cum'è creatori è formanu u nostru mondu stessu, e nostre credenze sò dunque assai impurtanti. Uni pochi anni fà, per esempiu, aghju sempre guardatu à i ghjorni di u portale da un puntu di vista criticu è era digià in un umore assai negativu prima, vale à dì mi dissi chì mi sentu definitivamente male in questi ghjorni è per quessa hè esattamente. ciò chì hè sempre accadutu.

Una di l'ultime libertà umane hè di esse liberi di sceglie l'attitudine, qualunque sia e circustanze, è di sceglie a so strada. – Victor Frankl..!!

Eventualmente, però, aghju diventatu cuscente di a mo attitudine disarmoniosa versu i ghjorni di u portale è mi dumandu perchè aghju utilizatu u mo propiu putere di creazione per attruverà circustanze adatte (ancu rende a mo felicità dipendente di quelli ghjorni / mudelli mentali / circustanze esterne) invece di aspittà. it. Da tandu aghju cambiatu a mo attitudine versu i Ghjorni di u Portale è aghju assai più avanti à questi ghjorni, sapendu chì veneranu cù mumenti / situazione magiche è seranu di grande benefiziu per a mo prosperità. Per via di questu, aghju sperimentatu questi ghjorni in modu completamente diversu è attira assai più situazioni inspiranti in a mo vita in i ghjorni adatti. À a fine di u ghjornu, a felicità ùn hè micca qualcosa chì vene solu à noi, ma in fine tuttu vene à e nostre credenze, cunvinzioni, a nostra immagine di sè stessu o, per dì chjaramente, a nostra propria mente. Pudemu dunque ancu sentu assai bè in i ghjorni dopu è sceglie a felicità in a nostra mente. Comu dissi, sti ghjorni portanu un immensu putenziale è sopratuttu una energia incredibilmente forte è pudemu prufittà di sta energia. Simu dunque avà intrutu in una fase veramente speciale è, soprattuttu, magica. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

Joy of the day on February 08, 2019 - Ogni vita hè preziosa
gioia di a vita

Lascia un Comment