≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu di l'oghje u 07 d'aprile di u 2023, ricevemu da una banda l'influenzi persistenti di a luna piena d'ieri, chì à u so turnu hè cambiatu solu sta mane, à 08:26 a.m. per esse precisu, in u segnu zodiacu Scorpio è cusì dà. noi influenze à traversu i Shares hidden da a nostra parte vene à a superficia. Allora u signu Scorpio hè sempre accumpagnatu da a scuperta di l'infurmazioni oculate o tuttu hè purtatu à a luce sottu stu signu. Questu pò accade in un sensu pusitivu o negativu, vale à dì chì u scorpion pò ancu attivà punti di dolore profondu cù u so puntu. È dapoi a luna quasi sempre hè sempre in a so forma cumpleta, pudemu sente queste influenze Scorpio più forte (Incidentalmente, una luna di Scorpio hè sempre assuciata cù l'energia più forte - i pianti anu a più alta densità di energia nantu à a luna piena di Scorpio.).

L'energia di Venneri Santu

U Ritornu di u Statu di Cuscenza Cristu

Venneri SantuPer d 'altra banda, l'energia di u Venneri Santu avarà un effettu nantu à noi in tuttu u ghjornu è sta qualità energetica serà ancu presente in tuttu u bordu. Per quessa, simu avà ancu in i trè ghjorni santi (Triduum Sacrum - chì, per via, hà digià principiatu ieri u Ghjovi Santu - l'Ultima Cena), chì simbolicamenti rapprisentanu a caduta o suppressione è a risurrezzione sussegwente di a cuscenza di Cristu. Questi ghjorni portanu una qualità sacra di energia (Indipendentemente da u fattu chì u cristianu primitivu era cunscientemente caricatu cù falsi infurmazioni, soprattuttu da a parte di a chjesa, a maiò parte di i festivali di a chjesa portanu una verità prufonda in u so core - solu chì si parla di "ghjorni santi" è cusì l'energia di a santità hè. presente, - hè parlatu o ancu pensatu, clarifica l'influenza) è ci mostra u prucessu di avanzamentu generale. Hè a strada descritta da a densità à a ligerezza. Prima di tuttu, eramu tutti in un statu mentalmente severamente limitatu. Per d 'altra banda, i nostri cori eranu chjusi. Condizionamenti preghjudiziali, esclusivi è disarmoniosi ci anu gravatu à a nostra mente. L'energia di u statu di a cuscenza di Cristu hè quasi micca sviluppatu in tuttu in questa fase. Ma mentre vi truvate in u principiu di u prucessu di risvegliu, pudete passu à passu da sta mancanza di cuscenza in un statu santu o curativu di cuscenza. È hè precisamente stu prucessu chì l'attuale trè ghjorni santu riflette à noi. Hè u soffrenu è a suppressione di u più puru statu di cuscenza chì nasce di novu in i ghjorni dopu. U Venneri Santu, l'enfasi hè principalmente in commemorazione di u soffrenu è a crucifixion di Ghjesù Cristu.

Un prucessu assai magicu

Un pianu divinu hè accadutuIn un sensu più prufondu, cum'è digià citatu, sta crucifixion sta per a cuscenza di Cristu suppressa, chì u sviluppu hè statu sottumessu è distruttu cù tutte e forze. Questu hà da cuntinuà finu à Pasqua, u ghjornu chì a Cuscenza Cristu ascende è si manifesta una volta in u so vestitu divinu pienu. Hè dunque a transizione da 3D à 5D. Pruvate di suppressione a luce cù u risultatu finale hè un compitu quasi impussibile è à a fine di u ghjornu a luce o divinità torna cumplettamente (face brilla u mondu). È hè precisamente stu fattu chì duvemu tene in mente una volta è una volta. Indipendentemente da a stampa scura chì cuntinueghja à esse dipinta per noi, in u so core, u prucessu di ascensione hè imparable. A guariscenza tutale di a cuscenza cullettiva hè accaduta ogni seconda è un mondu d'oru si manifesta. Hè un prucessu assai magicu chì si faci è ùn duvemu mai dubbità, à u cuntrariu, i dubbiti sò seminati assai più per mantene una realità opposta. Allora accoltemu l'energii di l'oghje è più impurtante, ricordate chì simu tutti in un prucessu di ascensione salutariu. U mondu hè risuscitatu è i stati più salutari tornanu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment