≡ Menu
luna

L'energia di ogni ghjornu di u 06 d'ottobre di u 2018 hè principarmenti furmatu da a luna, chì à u turnu hà cambiatu in u signu zodiacu Virgo à 01:19 a.m. è dapoi ci hà datu influenze chì ci ponu rende assai più analitici è critichi in generale. Puderemu ancu esse in un umore significativamente più produttivu è cunsciente di a salute di u solitu per via di a "Luna Vergine", chì in fine ci ponu benefiziu assai.

Luna in u signu di u zodiacu Virgo

Luna in u signu di u zodiacu VirgoPer d 'altra banda, oghje hè ancu un ghjornu di u portale, chì hè per quessa chì in generale averemu influenze energetiche assai più forti è u ghjornu pò esse percepitu cum'è assai trasfurmazioni / purificazione da una banda, ma ancu cum'è exhausting è intensu da l'altru. Cum'è hè statu spessu citatu, a nostra "mentalità" attuale, e nostre cundizioni di vita attuali è a nostra propria sensibilità ghjucanu ancu un rolu quì. E reazzioni à sti forti influenze ponu dunque varià assai. In ogni casu, una cosa hè certa, è questu hè chì queste energii forti, sia chì l'avemu spirimintatu cum'è piacevule o ancu tempestosa, ci benefiziu assai è benefiziu assai u nostru prucessu di sviluppu attuale. In particulare in stu mese spiciale, issi ghjorni anu una qualità assai spiciale, perchè simu avà esse avvicinati assai vicinu à u nostru veru esse, vale à dì a nostra vera natura, è parechji veli parenu esse alzà. Nuvelle cundizioni di vita è, soprattuttu, sintimi nascenu è una cunclusione à e cundizioni di vita vechje è sustinibili diventa più evidenti. A causa di a luna in u signu di u zodiacu "Virgo", pudemu ancu prufittà di questu novu, perchè per via di a "Luna di Virgo", u nostru travagliu o prughjetti è u cumpletu di i duveri sò ancu in primu pianu.

Semu ciò chì pensemu. Tuttu ciò chì simu nasce da i nostri pinsamenti. Formemu u mondu cù i nostri pinsamenti. – Buddha..!!

Pudemu dunque travaglià assai più facilmente nantu à a manifestazione di diversi prughjetti è affruntà e cose chì pudemu avè rimandatu dapoi qualchì tempu. L'energii sò dunque assai inspiratori in a natura è ponu scuzzulate e cose in noi, sì, ancu dà un veru impulsu internu. Pudemu dunque esse entusiasmati di vede cumu si svilupperà oghje è ciò chì ci aspetta in i ghjorni à vene. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment