≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 06 di maghju di u 2019 hè principalmente carattarizata da l'effetti di a nova luna è di u ghjornu di u portale di ieri è hè dunque sempre carattarizatu da a purificazione / liberazione di vechji cunflitti è, soprattuttu, a manifestazione. circustanze novi. L'energii sò di una natura altamente trasformativa è ponu lavare tuttu u nostru sistema di mente / corpu / spiritu in una manera speciale.

Effetti duraturi di a luna nova

Effetti duraturi di a luna novaTuttu ciò chì ùn hè micca in armunia cù questu o tutte e energie pisanti da a nostra parte sò per lascià u nostru sistema in u risultatu, chì qualchì volta si senti cum'è un prucessu assai sfida è intensivu. Tuttu ci scuzzulate è l'impulsi pieni di luce passanu attraversu tutte e nostre cellule. Di sicuru, stu prucessu pò ancu esse sperimentatu cum'è assai doloroso (cum'è l'aghju discrittu in l'articulu di l'energia di ogni ghjornu d'ieri, un prucessu particulari di lascià andà da a mo parte - chì, per via, oghje, dopu à assai soffrenu, hà purtatu à un'altra realizazione chì m'hà liberatu cumplettamente in internu, era più viulente chè. u ghjornu nanzu, solu sta volta era una vera redenzione, a piena ammissione / rializazione di un mudellu primale, vale à dì u mo timore di perdita, per mezu di quale prima aghju causatu una perdita tremenda, ma hà sappiutu risolve per via di a realizazione - pinsatu. chì saria statu u ghjornu nanzu, ma ùn era micca, era solu ieri ch'e aghju pussutu fà questu dopu à ore di soffrenu è, cum'è aghju dettu, ripiglià è spiegheraghju tuttu in dettu, tuttu seguitarà. dopu ^^), in ogni modu, tuttu serve à u nostru sviluppu ulteriore è soprattuttu à u superamentu di i nostri mudelli più grande è più bluccanti, à dì i nostri paure primali, per mezu di quale ci impediscemu di manifestà un statu spirituale basatu annantu à l'abbundanza è sopratuttu à l'amore di sè stessu. Si tratta dunque sempre di finisce i nostri più grandi cunflitti.

Qualunque cosa facemu per noi stessi, facemu per l'altri, è tuttu ciò chì facemu per l'altri, facemu ancu per noi stessu - Thich Nhat Hanh .. !!

À u listessu tempu, a luna hè ora di novu in a so fasa di cera, chì significa chì avemu in autumàticu versu a manifestazione di a nostra forza appena vinta fora, finu à a luna piena, soprattuttu s'è no avemu statu capaci di superà i nostri cunflitti. Duvemu dunque avà pulisce / lascià tutti i cunflitti per pudè tandu sviluppà l'amore per noi stessi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂 

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment