≡ Menu

L'energia di u ghjornu di u 06 di ghjugnu di u 2019 hè carattarizatu da una parte da a luna, chì a so volta hè presente in u segnu di u zodiacu Cancer, ma a sera, à 21:14 per esse precisu, cambia à u segnu di u zodiacu Leo è da tandu favurisce l'umore, chì vanu in manu cù l'autorealizazione, l'energia vitale pronunciata, l'autoconfianza, l'alegria di a vita è un ottimisimu forte.

U cambiamentu hè accadutu

U cambiamentu hè accadutuPrima di quessa, pudemu guardà più attente à a nostra vita mentale è indulge in l'umore di sognu (almenu s'è no simu in sintonia o risonanza cù l'influenzi). I stati meditativi sò dunque degne di menziunà quì, perchè sti stati di guariscenza in quale ci rendemu cumpletamente à a pace è l'armunia sò un veru balsamo per tuttu u nostru sistema mente / corpu / spiritu. Comu dissi, tuttu tocca à u nostru corpu. Tutte e sensazioni scorri in u nostru ambiente cellulare è influenzanu a so struttura, cum'è u casu cù u nostru DNA, chì hè per quessa chì i stati currispondenti sò estremamente curativi, cumpletamente in linea cù a nostra origine - chì hè basatu annantu à a guariscenza, l'energia di a vita è a salute. Eppo, à u stessu tempu, l'incredibile energia di basa ci tocca ancu, per mezu di quale un cambiamentu cuntinueghja à fà chì ùn pò micca esse misu in parolle in ogni modu. Fendu cusì, ghjunghjemu cumplettamente i nostri urighjini, vale à dì a nostra energia primaria, è pudemu purtà tutta a nostra vita in armunia cumpleta. U statu cullettivu di a cuscenza sta sperimentendu un saltu quantum senza precedente è tutti i vechji strutture sò in u prucessu di esse dissolutu cumplettamente, questi sò veramente amici di ghjorni unichi. Infine, u svegliu cullettivu piglia ancu una direzzione completamente nova. Nasce una nova cuscenza, un spiritu chì ùn solu ritrova u so modu di ritornu à l'urighjini, ma ancu sviluppa u so potenziale massimu.

A luce vera hè a luce chì spunta da l'ànima umana, chì palesa à l'altri u sicretu di a so ànima è rende felici l'altri per ch'elli cantànu in nome di u Spìritu. – Khalil Gibran..!!

Cumu l'aghju dettu, ognunu di noi hè incredibilmente putente, unicu, veru, a fonte stessu è pò sussegwentemente attivà un enormu "cambiamentu" quandu avemu trovu u nostru modu di ritornu à noi stessi. Ognunu di voi hè dunque estremamente impurtante è inizia l'età d'oru, soprattuttu in quale si sente internu, in quale tutti i dubbi sò dissoluti è dopu ghjunghjemu à u massimu (à quale avemu u dirittu) Immergete in u riempimentu. Hè pura magia chì prevale è pudemu avà ottene qualcosa, pudemu realizà tutti i nostri sogni. U cambiamentu hè accadutu. Un novu livellu di esistenza hè ghjuntu. Un livellu carattarizatu da l'amore di sè stessu, a forza interna, l'abbundanza massima, a saviezza è a divinità. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment