≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 06 di dicembre di u 2019 hè influenzata principalmente da l'influenzi di u secondu ghjornu di u portale (a serie di ghjornu di u portale di deci ghjorni) cuntinueghja à furmà è cunsulidà e nostre idee nantu à noi stessi, in particulare in relazione à l'alti (alta frequenza / divina) Idee nantu à noi stessu. Dopu tuttu, l'ultimi ghjorni di dicembre sò accumpagnati da una energia estremamente luminosa è, cum'è avemu digià citatu parechje volte, ci preparanu per a decada d'oru chì vene.

Una nova realità

Ghjorni brillantiPer quessa, oghje ci purterà ancu impulsi chì cambianu a cuscenza è rinfurzà u ritornu à a nostra propria cuscenza di u creatore. In ultimamente, l'enfasi hè nantu à un cambiamentu / più sviluppu di a nostra propria imaghjina, perchè per sperimentà u più altu spiritu divinu o una cuscenza di u creatore, hè imperativu chì rivivemu una maghjina divina currispondente di noi stessi. Altrimenti, vale à dì se noi stessi sò sempre sottumessi à e credenze è e credenze chì ci mantenenu chjuchi è limitanti (Eiu stessu ùn sò micca l'urigine - solu un pezzu di polvera in l'universu - limitazione di l'imaginazione per mancanza di cunniscenza di a propria mente.), tandu rinascemu una autoimaghjina limitata, da quale emerge ancu una realità limitata. Allora permette constantemente una realità di freccia bassa per vene à a vita o una realità in quale ùn site micca cuscente di a vostra vera fonte. In u risultatu, avemu in turnu attrae circustanze esterne chì sò basate nantu à questa auto-imagine limitata. L'imaghjini di noi stessi, custituitu principalmente di credenze, cunvinzioni è vede di u mondu (da u vostru mondu / voi stessu), hè sempre accumpagnatu da sensazioni appropritate, chì poi diventanu manifesta in u mondu esternu.

A creazione di a realità è u rializazione di i desideri hè largamente furmatu da l'imaghjini chì noi, à turnu, damu à a vita di noi stessi - ogni ghjornu. Per quessa, entra in u nostru spiritu più altu di creazione o in a più alta cuscenza di u creatore hè ancu cusì incredibbilmente putente, perchè solu cù a manifestazione di l'imaghjini più altu di sè stessu simu messi in una pusizioni per sperienze i più alti punti di vista è sentimenti chì vanu cun ellu. per attruverà (per creà) u mondu esternu, in a forma di tutte e circustanze di a vita. È una volta avemu capitu perchè noi stessi rapprisentanu l'unicu Creatore (perchè tuttu ciò chì esiste hè creatu da sè stessu - tuttu hè basatu annantu à a so imaginazione - tuttu hè imaginazione - a vostra vita sana rapprisenta l'idea di voi stessu, in l'internu è in l'esterno - hè tuttu. a vostra energia / a vostra mente / u vostru pensamentu / a vostra imaginazione - Ciò chì percepite à l'esternu si riflette SOLAMENTE sè stessu - a vostra realità chì avete creatu cum'è creatore - perchè imaginate qualcosa, un altru creatore, chì hè stu creatore, SOLU a vostra idea di un altru creatore - una nova persona vene in a vostra vita, chì hè sta persona? Un "aspettu" chì si trasfirìu in a vostra percepzione, in a vostra imaginazione, in a vostra cuscenza. Chì pudete fà dopu? Immaginate sta persona - hè diventatu una parte. di a vostra mente, hè statu creatu da voi è da quì in avanti pò esse vissutu / sperimentatu immaginendulu. TUTTI IN ESISTE hè BASATA SOLAMENTE IN A VOSTRA IMAGINAZIONE - SEI U CREATORE) , se pudemu sente questu - perchè noi stessi avemu dissolutu tutti i limitanti è credenze cundizionate di mente chjuca (di solitu cuminciannu cù l'aumentu di l'interrogazione di u sistema o di a vita), allora creamu una vita chì ùn pudemu mai ancu imaginà in i nostri sogni più salvatichi. Nasce un mondu novu..!!

Attraemu in a nostra vita ciò chì simu è ciò chì irradiemu è irradiemu quellu o sò quellu, chì à u turnu currisponde à l'idea di noi stessi. Ebbè, i ghjorni currenti è oghje, dunque, rinfurzà u nostru spiritu divinu ancu di più o ancu ci daranu innumerevoli opportunità per mezu di quale avemu da pudè ricunnosce u nostru spiritu divinu più altu in a forma di una nova immagine di sè stessu. E porte sò aperte è u putenziale di ricunnosce sè stessu ùn hè mai statu cusì grande cum'è avà. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment

    • Gisela Zwicknagl 8. Dicembre 2019, 0: 33

      Sò in a strada bona ?

      rispondi
    Gisela Zwicknagl 8. Dicembre 2019, 0: 33

    Sò in a strada bona ?

    rispondi