≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 06 d'aprile di u 2022, passemu per u primu portale di stu mese (l'altri portali/ghjorni portali ci ghjunghjeranu u 10, u 27 è u 29.), chì hè accumpagnatu da l'elementu di l'aria da una banda per via di a luna gemella è da l'elementu di u focu da l'altra banda grazia à u sole Aries. Allora oghje andemu attraversu l'energie di un portale assai speciale, chì certamenti ci darà assai novi opportunità, impulsi è informazioni. Dopu tuttu, i ghjorni di u portale in particulare serve à intensificà i nostri umore sensittivi è per quessa sempre prumove un accessu più forte à u nostru mondu internu.

Portal Energy Energy

PortalL'energia di l'Aries ci vole à guidà torna in a vita è, sopratuttu, assicurà chì avemu venture in u scunnisciutu, vale à dì chì entremu in una energia di implementazione è per quessa travaglià nantu à a realizazione di u nostru veru esse. Un bonu tempu per avanzà pienu di vigore è energia d'impulsu è per ottimisà tutte e situazioni in a vita. Et grâce à la phase croissante de la lune, on fait également l'expérience d'un accroissement régulier quotidien de l'énergie lunaire dominante, jusqu'au jour de la pleine lune (16. Aprile) sperienze u climax energeticu è ponu guidà alcune cose à a perfezione o anu pussutu guidà à quellu puntu. In ultimamente, l'energia di l'Aries / u focu vole ancu muvimenti versu e cose novi, vale à dì per esce da i vechji mudelli rigidi. Pudete ancu paragunà cù a devozione à a vita. Invece di sperienze stati di rigidità, duvemu seguità i nostri impulsi internu è cusì accende u nostru focu internu. À a fine di u ghjornu, cum'è creatori / fonti noi stessi, pudemu ancu sperienze e cose più maravigliose ogni ghjornu. Semu capaci di tuttu è, quandu cambiamu u nostru focusu, pudemu derivà un arricchimentu incredibile da a vita stessa. Invece di lascià u nostru spaziu internu si riempia di vacuità è bughjura, soprattuttu cuncentrandu a nostra mente nantu à e cose cattive in u mondu, pudemu ancu percepisce e cose preziose di novu (a priscinniri di u fattu chì campà attraversu circustanze scure pò esse di sicuru ancu una lezzione assai preziosa).

Fede in u santu

Sia a natura in fiore, sia l'amore chì demu à i nostri vicini o ancu i nostri cumpagni di vita è famiglie, sia l'amore chì ci hè datu, sia a nostra salute o ancu a gratitudine per esse in mezu à questu. spiciali Per truvà prucessi di ascensione, avemu innumerevoli opportunità per ricunnosce l'unicità di a vita ogni ghjornu. E più ci focalizemu nantu à queste unicità, più armonie e nostre esperienze future saranu generalmente, perchè a nostra mente attrae automaticamente circustanze sempre più armoniose. Per questu mutivu avemu da principià ancu cù u bonu o i santi credenti. Se vulemu campà in un mondu armuniosu, se vulemu manifestà una età d'oru, allora hè imperativu chì riallineemu e nostre credenze è cumincià à ricunnosce ciò chì hè unicu in u mondu. Qualchidunu chì si cuncentra solu nantu à l'imaghjini scuri di u sistema perde u so propiu potenziale creativo o usa u so putere di creazione per prumove i campi scuri. Allora usemu l'energia d'oghje è ricunnosce l'unicità di u ghjornu di novu. Cose incredibbilmente boni sò accaduti per tutta a civilizazione umana è ùn duvemu mai ignurà questu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment