≡ Menu
eclissi lunare

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 05 di maghju di u 2023, ghjunghjemu à un piccu energeticu stu mese o in generale ancu un piccu energeticu quist'annu, perchè sta sera, à partesi da 17:14 p.m. per esse precisu, una eclissi lunare penumbrale serà manifesta. Questa eclissi lunare hè accumpagnata da una luna piena in u segnu zodiacale Scorpio. Per quessa, un eclissi lunare estremamente significativu è, sopratuttu, intensu, ghjunghje à noi, perchè a più alta densità di energia si trova in Scorpio in particulare. In generale, a luna piena di Scorpio assicura chì, per esempiu, ligumi cultivati, frutti o ancu e piante medicinali da a natura anu a più alta densità di energia.

L'energia di l'eclissi lunare penumbrale

L'energia di l'eclissi lunare penumbraleE postu chì l'eclissi generalmente rapprisentanu avvenimenti assai impurtanti in quantu à l'energia, chì sò accumpagnati da un livellu assai altu di irradiazione energetica, questu risultatu in una mistura d'energia estremamente putente chì indirizzarà u nostru esse in prufundità. E cum'è aghju dettu, in quantu à questu, l'eclissi sò sempre dettu chì anu u putenziale chì l'esperienze fatali è drastiche ponu accade in questi ghjorni. Questu revela parti oculate di u nostru campu, chì avemu suprimitu per un bellu pezzu, per esempiu, ma chì limitanu indirettamente e nostre azzioni è ci mantenenu limitati. U nostru campu di l'energia hè illuminatu è innumerevoli parti insoddisfatte ponu esse manifestati à noi per pudè ricunnosce è poi trasfurmà. È a magia chì và cun ella hè sempre putente, à volte ancu estremamente caòtica o turbulenta. L'eclissi lunare penumbrale, in cuntrastu cù una eclissi lunare totale o ancu parziale, si trova quandu a terra si move trà u sole è a luna piena. A luna hè eclissata da 99%, ma hè culpita solu da a penumbra di a terra. In ultimamente, sta pusizioni còsmica crea una forza di aspirazione forte chì tira o libera energie veramente pesanti da u nostru sistema, chì à volte pò esse sentitu cum'è assai esauriente. Eiu stessu aghju trovu i ghjorni attuali, vale à dì i ghjorni currenti prima di a bughjura, per esse assai turbulenti in l'internu. In cunfurmità cù questu, vogliu ancu cità una sezione più vechja di unu di i mo articuli nantu à eclissi:

"Una luna piena hè sempre a culminazione di u ciculu sole-luna. Une éclipse lunaire amplifie énormément l'effet d'une pleine lune. L'eclissi venenu in ciculi è sempre indicanu u cumpletu o u pinnacle di u sviluppu, accumpagnatu da a necessità di chjude, lascià, o lascià u passatu. Un'eclissi lunare hè cum'è una gigantesca luna piena. Quandu a luce torna dopu à u massimu blackout, nunda ùn resta oculatu - a luminosa luna piena agisce cum'è un spotlight chì porta a luce in a bughjura ".

Chì ora hè l'eclissi ?

L'eclissi principia à 17:14 p.m., poi si move à u so piccu à 19:22 p.m. è finisce di novu à 21:31 p.m. L'eclissi pò esse vistu in e seguenti regioni: Visibile in Europa, Asia, Australia, Africa, Pacificu, Atlanticu, Oceanu Indianu, Antartida.

L'oscurità in Scorpio

eclissi lunareComu digià dettu, una energia particularmente forte scorri versu noi. Scorpio stessu, chì hè cunnessu à Plutone è hè sempre assuciatu à i prucessi di morte è di diventà, pò inizià una vera rinascita in noi in cumminazione cù a bughjura. In particulare, si tratta di cambià u nostru esse. I blocchi prufondi, per mezu di quale mantenemu una circustanza insoddisfatta, si sguassate cumplettamente o si prisentanu in u modu più direttu, chì pone un prucessu prufondu di cambiamentu in muvimentu. In questu modu, un vechju ciculu hè finitu è ​​un novu ciculu pò principià. Soprattuttu, si tratta di l'allineamentu prufondu di u nostru statu di cuscenza. A maiò parte di u tempu campemu in un statu di fermu per un longu periodu di tempu (un arrestu indirettu, sicuru, perchè a nostra cuscenza hè in espansione constantemente) o ùn avete micca avvistu chì avemu agitu cum'è s'era chjappu dentru. L'eclissi di Scorpio attiva un attivatore prufondu in noi stessi, attraversu quale fighjemu a nostra vita è tutte e circustanze assuciate cun ella da una perspettiva completamente nova. È per quessa, cuminciamu à imbarcà in una nova strada in a vita, una strada chì hè libera di i blocchi esistenti prima. L'eclissi lunare d'oghje agisce dunque ancu com'è un iniziatore prufondu chì pò inizià un veru prucessu di nascita in u nostru spiritu. Allora accoltemu l'energii di l'oghje è intruducemu ghjustu in quellu prucessu. Pudemu sperienze cose grandi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment