≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu di l'oghje u 05 di lugliu di u 2023, l'influenzi di a luna ci ghjunghjenu, chì hè avà in a so fase calante, è da l'altra banda, l'energii speciali di lugliu ci ghjunghjenu. U mesi di lugliu hè essenzialmente per l'abbundanza è ci mostra u principiu di a massima fioritura, particularmente per a natura. Certi frutti in a natura (varii bacchi o ancu ciliegie) sò diventati maturi è avà pò esse coltu. Questu hè esattamente cumu pudemu coglie i frutti di u nostru propiu travagliu, o piuttostu i frutti di i nostri stati passati di cuscenza, in innumerevoli livelli di esistenza.

Marte si move in Vergine

Marte si move in VergineInoltre, u lugliu hè torna accumpagnatu da innumerevoli custellazioni astrologiche spiciali, chì à u turnu cambianu u mischju di energia prevalenti è permettenu di adattà à una nova circustanza. À u principiu, Mars si move in u signu zodiacu Virgo u 10 di lugliu. In questu sensu, Mars va sempre in manu cù una energia avanzata. In questu modu, u nostru focu internu hè attivatu, vale à dì u nostru putere criativu, è pudemu travaglià pienu di vigore è energia per implementà novi circustanze. In u signu di u zodiacu Virgo, un tempu hè principiatu in quale pudemu usà a nostra energia per manifestà un statu in quale a nostra salute hè prima. Per questu mutivu, da questu tempu in avanti pudemu truvà in una circustanza in quale vulemu è, se ne necessariu, purterà una nova guariscenza à a nostra vita.

Mercuriu si move in Leo

Esattamente un ghjornu dopu, vale à dì l'11 di lugliu, Mercuriu, vale à dì u pianeta di a cumunicazione è a cunniscenza, si move in u signu di u zodiacu Leo. In u segnu di u zodiacu Leo, chì ultimamente va in manu cù u chakra di u cori, serà particularmente impurtante chì, per esempiu, tenemu pronuncia specifichi, chì espansione i nostri cori. Per d 'altra banda, pudemu acquistà insights attraversu quale avemu ancu sperienze una apertura più profonda di u core. Vulemu ancu sprime i nostri aspetti creativi (Pianeta dominante Venus) è scambià attivamente idee cù altre persone.

Luna nova in Cancer

energia di ogni ghjornuUni pochi ghjorni dopu, vale à dì u 17 di lugliu, una nova luna speciale ci ghjunghjerà in u segnu di u zodiacu Cancer, di fronte à quale u sole serà in u segnu di u zodiacu Cancer. Questa nova luna attraerà dunque u nostru latu sensitivu, emutivu è, soprattuttu, spirituale cun un putere cuncentratu è affetterà principalmente e nostre rilazioni persunali o i nostri brami, prublemi è circustanze di famiglia. Questa luna nova d'acqua pò ancu fà noi estremamente emutivu è clarificà assai in u nostru campu energeticu. A luna, chì in generale appellu à i nostri lati emotivi è, da una banda, va in manu cù l'energia femina primaria, hè in u core di u nostru mondu emutivu. U signu di u zodiacu di u Cancer in generale ci rende assai più sensibili o emotivi è ci vole à lascià e nostre emozioni, o piuttostu l'energia di l'acqua sguassate e tensioni, emozioni profonde / senza risolve è energie pesanti fora di u nostru sistema. Questa custellazione serà dunque estremamente irritante.

Venus torna retrogradu in u signu di u zodiacu Leo

U 23 di lugliu, Venere retrograda in u signu di u zodiacu Leone (finu à u 04 di sittembri). Duranti sta fase retrograda, i nostri livelli di relazione seranu u focu primariu. Soprattuttu, i nostri cori sò pruvati, cù e nostre cunnessione interpersonale. Ci sò circustanze chì sò sempre micca risolte o ancu micca cumpletu, per esempiu una cunnessione / rilazioni incunificate o cunflitti generale chì avemu suprimi prima o chì ùn avemu micca pussutu affruntà ? Per quessa, durante stu periodu di tempu più longu, i nostri cori sperimentà un esame forte è pudemu preparà per prucessi di suluzione prufonda.

U sole si move in u signu di u zodiacu Leo

U sole si move in u signu di u zodiacu LeoU cambiamentu solare maiò mensile hè fattu esattamente u stessu ghjornu, cum'è u sole cambia da u segnu di u zodiacu Cancer à u segnu di u zodiacu Leo. Da questu puntu in avanti entremu dunque in una fase in quale u nostru core sperimenterà una forte illuminazione (U sole illumina sempre a nostra essenza è in Leo hè principalmente u nostru core chì hè illuminatu). Soprattuttu, u nostru amore è a nostra capacità di empatizà seranu in u primu pianu. Comu aghju dettu, u leone hè strettamente cunnessu à u nostru chakra di u core è per quessa sempre attiva a nostra energia di u core. Durante una fase di Leo Sun, si tratta ancu di u nostru latu caldu chì hè illuminatu è di i nostri aspetti currispundenti chì entranu in flussu. Per d 'altra banda, l'energie ci ghjunghjenu ancu per mezu di quale pudemu ottene una autorealizazione assai più grande. Duvemu entre in u nostru veru putere è poi creà a vita chì avemu sempre sunniatu.

Chiron va retrogradu

U 23 di lugliu, un altru cambiamentu serà fattu, postu chì Chiron retrograda in u signu zodiacu Aries (finu à u 18 d'aprile di u 2024). Chiron stessu rapprisenta sempre e nostre ferite internu è ferite. In u so retrogradu seremu particularmente cunfruntatu cù e nostre ferite internu è serà dumandatu à fighjulà. A causa di u signu di u zodiacu Aries, ci sarà mustratu sopratuttu induve noi stessi stagnate è bluccà u nostru flussu. Dopu tuttu, Aries hè sempre nantu à una qualità di energia avanzata. Ma chì ferite internu ci impediscenu di avanzà noi stessi ? Duranti stu pirìudu seremu dunque direttamente cunfruntatu cù prublemi internu currispundenti.

Mercuriu si move in Vergine

Mercuriu si move in VergineLast but not least, u 28 di lugliu, Mercuriu si move da u segnu di u zodiacu Leo à u segnu di u zodiacu Virgo. In u risultatu, l'enfasi serà nantu à a manifestazione di una nova struttura di vita. Comu dissi, Virgo vene sempre cù struttura, ordine, salute è una vita generale basata nantu à a guariscenza. Duranti sta fasi, puderemu ancu acquistà assai cunniscenze chì ci permettenu di piglià novi chjassi per a salute. Inoltre, sta custellazione ci darà assai di terra è serà rispunsevuli di dedicà à e circustanze essenziali di novu è permette à e strutture sane di manifestassi.

Parulle finale

Ebbè, in fine di lugliu hà qualchì custellazioni eccitanti in magazzinu per noi, chì sò principalmente destinati à i nostri cori. In ogni casu, a qualità generale di lugliu avarà un impattu annantu à noi è ci vulerà attirà in a fioritura interna. Un mese di abbundanza è prosperità hè nantu à noi. Ma bè, infine, vogliu parlà di u mo ultimu novu Video YouTube in quale aghju discututu u tema di i sustanzi curativi divini in a natura, vale à dì ciò chì sò è, sopratuttu, perchè portanu veramente a guariscenza in u nostru campu di energia. In particulare avà chì a natura fiurisce in tuttu u so splendore è avemu accessu à sti sustanzi divinu, tuttu hè ancu più eccitante. Pudete truvà u video direttamente sottu à sta sezione. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment