≡ Menu
energia di ogni ghjornu

U travagliu cù l'energia di ogni ghjornu di u 04 di settembre di u 2023 (luntanu da a luna ora calante) dui cambiamenti di custellazione speciale ci affettanu, chì à u turnu face chì a qualità di l'energia generale sia sottumessa à un cambiamentu speciale. Da una banda, Venus in u signu di u zodiacu Leo diventa direttu di novu, chì pò avè un effettu assai pusitivu in tutti l'aspettu di a cullaburazione. Per d 'altra banda, Jupiter vai retrogradu in u signu di u zodiacu Taurus, chì pò esse risultatu in un esame di e nostre finanze è, soprattuttu, abitudini dannusu. Dopu tuttu, una fase di decadenza pò sempre esse vista cum'è una retrospettiva. E cose rallentanu è venenu in a nostra cuscenza per esaminà.

Venus diventa diretta

Venus diventa direttaTuttavia, per principià cù Venus, oghje, cum'è digià dettu, serà direttu in u segnu di u zodiacu Leo, almenu da oghje in avanti a rotazione diretta ripiglià lentamente. Per via di a natura diretta, pudemu sente una ligerezza in relazione à i prublemi di partenariatu. Dopu tuttu, Venus significa piacè, gioia, arti è prublemi di partenariatu (in quantu à i prublemi interpersonali - generalmente cunnessione cù e persone cunnisciute). Per esempiu, durante a so fase di decadenza avemu statu cunfruntatu cù parechje prublemi in quale ci era prublemi o ancu blocchi prufondi. Vistu in questu modu, avemu statu datu automaticamente l'uppurtunità di risolve i prublemi currispundenti da a nostra parte. In u flussu direttu chì hè avà principiatu, pudemu integrà ciò chì avemu amparatu è purtà l'armunia è a ligerezza in e nostre cunnessione. Per d 'altra banda, per via di l'energia di Leo, a nostra energia di u core hè fermamente indirizzata. U leone va sempre in manu cù l'attivazione di u nostru chakra di u core è ci vole à rinviviscia e nostre parti empatiche. In u tempu à vene serà dunque più faciule per noi di sperimentà l'espansione currispondente è a guariscenza in u nostru campu di u core. È cù questu, a nostra propria autorealizazione serà ancu in primu pianu. Invece di affundà in i prublemi di l'autostima, pudemu avè l'esperienze opposte è, in u risultatu, veramente rinasce u leone in noi.

Jupiter torna retrogradu

Jupiter torna retrograduEbbè, cum'è mintuatu à u principiu di l'articulu, Jupiter hè ancu retrogradu in Taurus oghje. In questu cuntestu, Jupiter hè sempre per l'espansione, l'espansione è ancu a furtuna finanziaria. In a fase di decadenza pudemu dunque esse cunfruntati cù circustanze chì ci impediscenu di espansione è di crescita interna, per esempiu. A causa di u signu di u zodiacu Taurus, pudemu esse principarmenti cunfruntatu cù abitudini dannosi chì liganu à prublemi addictive o circustanze generale chì ci mantenenu liati à i nostri quattru mura in un sensu disarmoniu. In ultimamente, sta fase servirà per sbulicà i mudelli stressanti per chì noi stessi pudemu manifestà più crescita o abbundanza internamente, chì ci permetterà dopu à attruvarà l'abbundanza secondu u principiu di Jupiter (cum'è in, cusì fora). Almenu ùn duvemu micca scurdatu à questu puntu chì spessu perseguite abitudini dannosi è circustanze cun persistenza è perseveranza, di solitu finu à chì tutta l'energia ripresa hè liberata in un colpu. Questi prugrammi internu reducenu a nostra vitalità è per quessa a nostra attitudine à a vita, vale à dì internamente sti aspetti sò assuciati cù a mancanza invece di l'abbundanza, chì a so volta attrae a mancanza in l'esternu. Per questa causa, ancu apparentemente i più chjuchi abitudini stressanti ponu impedisce u flussu di abbundanza in a vita. Ma a prossima fase retrograda di Jupiter serà perfetta per ricunnosce questi mudelli in modu chì pudemu manifestà più abitudini di abbundanza di novu. Cù questu in mente, andemu da accolta i dui cambiamenti di custellazioni d'oghje. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment