≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 04 di ghjennaghju di u 2018 rapprisenta sempre a nostra creatività è pò risvegliate a nostra striscia artistica o incuragisceci à dedicà à l'attività artistiche. In ultimamente, sperienzemu una forte espressione intuitiva è e nostre capacità intuitive sò dunque u focu. Invece di agisce puramente analiticu, vale à dì invece di agisce da e nostre parti maschili o ancu una armunia Per sperienze l'aspetti maschili è femini, oghje i nostri aspetti femminili sò in u primu pianu è pudemu esse sognu + emutivu.

I nostri aspetti intuitivi, femminili

In questu cuntestu, ogni esseru umanu hà ancu parti masculine è femine. Spessu agisce da parte maschile / analitica o femminile / intuitiva. Una facetta spessu predomina è avemu tendenza à agisce fora di un aspettu in parechji mumenti di a nostra vita. Per esempiu, ci sò persone chì sò assai orientati analiticamente è tendenu à fidà di u so propiu gut sensu menu. Per d 'altra banda, ci sò persone chì anu capacità intuitive è emutivu assai forti è, in questu sensu, fucalizza nantu à e so capacità analitiche, vale à dì intellettuale. Quì hè impurtante di creà un equilibriu trà e dui parti. Sia a nostra parte femina o maschile, i dui lati volenu esse vissuti invece di suppressi. L'equilibriu hè ancu una parolla chjave quì, perchè hè assai benefiziu per a nostra propria prosperità se manifestemu un statu di cuscenza in quale l'equilibriu prevale. Hè assai benefica per a nostra propria custituzione fisica è psicologica si simu in equilibriu è à u stessu tempu in armunia cù a natura è a vita stessa. Per d 'altra banda, vale a pena nutà chì noi l'omu ùn simu essenzialmente nè femminile nè masculinu, almenu questu hè chjaru quandu guardate a nostra mente.

Ogni omu hà parti femminili è maschili. Hè assai benefiziu per a nostra propria prosperità se mettemu e duie parti in equilibriu invece di minà una parte .. !!

In più di quessa, a mente hè spaziu-temporale (tuttu hè spirituale in natura, u mondu hè una projezzione immateriale di u nostru statu di cuscenza - pudete imaginà ciò chì vulete senza u spaziu-tempu influenzendu u vostru propiu prucessu di imaginazione mentale) è hè constantemente. espansione (ampliate a vostra propria Cuscenza constantemente intornu à nova infurmazione), a mente hè in u so core nè maschile nè femina.

Custellazioni di trè stelle

Custellazioni di trè stelleDi sicuru, unu puderia ancu rapprisintà u spiritu cum'è a contrapartita maschile à l'ànima, ma i poli nascenu assai più da u spiritu (a nostra terra originale hè senza polarità). A nostra femmina o ancu a nostra espressione maschile hè una manifestazione chì diventa particularmente apparente in i nostri corpi. Ebbè, fora di e nostre capacità intuitive è creative, trè custellazioni di stella ci affettanu ancu oghje. Allora à 10 ore è 33 ci hè ghjuntu un aspettu negativu, à dì un quadru trà a Luna è Mars (in u segnu zodiacu Scorpio), chì ci facia facilmente agitati è possibbilmente argumentati o ancu rash. Ci era un risicu di lite cù u sessu oppostu. A perdita di soldi, a ripressione di i sentimenti è l'umore puderia ancu esse u risultatu. À 12:33 p.m. un altru aspettu negativu crea un quadru trà a luna è Jupiter (in u segnu zodiacu Scorpio). Questa piazza pò esse rispunsevuli di a nostra tendenza versu l'extravaganza è u perdu. I cunflitti è i svantaghji puderanu nasce in relazioni d'amore. In più di questu, a bile è u fegatu puderia esse particularmente vulnerable à sta custellazione.

L'influenzi d'oghje sò particularmente influenzati da e custellazioni di 3 stelle. Avemu ricevutu una cunnessione negativa in a matina, una altra cunnessione negativa ci hè ghjunta in a matina è à a fine di u ghjornu avemu avutu l'effetti pusitivi di una cunnessione trà a Luna è Mercuriu .. !! 

Infine, ma micca menu, à 19 ore 51 ci ghjunghje un aspettu pusitivu, vale à dì un trigone trà a Luna è Mercuriu, chì à a fine di u ghjornu pò dà una grande capacità d'amparà, una bona mente, un ingegnu rapidu, un talentu. per lingue è bon ghjudiziu. In listessu modu, e nostre cumpetenze retoriche puderanu tandu esse assai più sviluppate è simu aperti à tuttu u novu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment