≡ Menu
eclissi sulari tutali

L'energia di ogni ghjornu di l'oghje u 04 di dicembre di u 2021 serà principarmenti furmatu da e influenze putenti di una eclissi di u sole tutale, chì à u turnu si farà, almenu in Europa Centrale, da 06:29 a.m. à 10:37 a.m.è dura sin'à 4 ore). À 08:33 (u puntu esatta varia naturalmente da un locu à un locu o paese) si verifica l'eclissi massima di u sole, vale à dì u mumentu di a totalità, chì in questu cuntestu dura esattamente 1 minutu è 54 seconde. Cusì, un avvenimentu putente di enorme putenza di trasportu hè ghjuntu oghje à noi, chì à u turnu riallinearà energicamente u cullettivu è dunque ci darà un afflussu di frequenze fine / luce, chì sò di grande impurtanza per a furmazione di u nostru corpu di luce è, soprattuttu. , per u più sviluppu di u cullettivu dentru hè.

L'eclissi tutale di u sole

Eclissi tutale di u soleUn eclissi di u sole hè generalmente dettu di avè un impattu estremamente forte. Quandu a luna (luna nova) situatu cumpletamente trà a terra è u sole, allora i trè corpi celesti sò in linea dritta (sincronicità perfetta) è in u risultatu l'ombra cumpleta di a luna casca nantu à a superficia di a terra, un putenziale inesperu prufondu hè liberatu in u nostru sistema energeticu. Ùn hè micca per nunda chì l'eclissi in i culturi avanzati precedenti eranu cunsiderati avvenimenti astrologichi altamente magichi, chì à u turnu puderanu cambià energicamente a freccia fundamentale di a terra sana o ancu trasfurmà. A pusizioni perfetta sincrona o piuttostu rettilinea di tutti i trè corpi celesti solu porta u putere massimu di sincronicità, vale à dì a perfezione, l'equilibriu, l'unità chì duvemu rivivisce in noi stessi, per a guariscenza / diventendu sanu di u nostru stessu esse internu (Ritorna à u veru esse o esse basatu annantu à l'equilibriu è a divinità). L'ombra temporale chì diventa manifesta vole ancu fà visibili i nostri ombre internu più profondi, vale à dì brillanu per elli, in modu chì diventemu cuscenti di i nostri cunflitti internu più prufondi è spessu ripressi, per quale avemu da pudè inizià a trasfurmazioni in questi lochi. A luna nova in generale rapprisenta a manifestazione è l'orientazione versu novi circustanze, novi stati di cuscenza o novi mondi à quale duvemu aperte invece di cuntinuà à campà un statu internu di chjusu.

L'energia di u focu

Eclissi solare Ci hè ancu l'elementu di u focu, perchè u sole è a luna sò tramindui in u zodiacu Sagittarius. L'eclissi di u sole tutale d'oghje hè dunque accumpagnatu da un elementu splusivi energeticu, chì rende l'eventu tutale assai più stimulanti. L'energia serà dunque francamente splusiva è assai trascendente. In casu di necessariu, parechji mudelli antichi in noi ponu ancu esse liberati, adattati à u signu di u zodiacu Sagittarius - vechji mudelli di credenze è visioni di u mondu cundizionati, e cuperte di quale si sguassate. In generale, questu serà un grande aspettu di l'eclissi di u sole d'oghje in ogni modu, perchè a verità hè attualmente sfondata in tutti i cantoni è sguassate l'ombra creata da u sistema apparente. Tuttu ciò chì vole esse revelatu, i veli di a bughjura duveranu cascà in modu chì l'umanità pò esse di novu esposta à tutta a verità nantu à u so esse (è u mondu → u vostru mondu, perchè tuttu hè unu) entra in cuntattu cumpletu. È hè precisamente sta rivelazione chì ci dirigemu attualmente à a massima velocità. U vechju sistema ùn hè più utile per noi, ùn travaglia più cù a nova freccia di vibrazione alta è hè per quessa chì si dissolve completamente. L'avvenimentu maiò d'oghje ghjucanu perfettamente in questu prucessu è hà da scopu di furnisce una tremenda chiarezza è u desideriu di sperimentà è manifestà un novu mondu. Ebbè, in cunfurmità cù l'eclissi solare tutale, vogliu aghjunghje una sezione eccitante da a pagina Newslichter.de citazione:

Cù a nova luna è l'eclissi solare tutale simultanea in Sagittarius u 04.12.2021 di dicembre di u 8 à 33:13 a.m. à 19 gradi, un ciculu chì principia 2002 anni fà in dicembre XNUMX si chjude è un novu ciculu karmicu principia per tutti noi. L'eclissi sò cum'è una iniziazione cullettiva. Sò mumenti di qualità intensa : u tempu pare passà più veloce è più lentu à u stessu tempu, una sensazione cum'è s'ellu si stende qualcosa. Passatu è futuru si uniscenu. S'ellu ci lasciamu veramente, si crea una tirata versu u futuru. Un eclissi di u sole tutale hè putente è significativu per u destinu di tutta l'umanità. Un novu principiu cullettivu hè pussibule. Avà o mai.

I ciculi venenu è vanu - cusì avemu sempre cambiatu: qualcosa vene à a fine per chì qualcosa di novu nasce. Siccomu sta nova luna hè una eclissi di u sole tutale, questu hè l'uppurtunità di un novu principiu veramente grande. Ancu s'è sta bughjura ùn hè micca visibile in i nostri latitudini - hè sempre putente! In fatti, simu compie un ciculu chì principia 19 anni fà, in dicembre di u 2002 : un eclissi di sulari tutale, vicinu à u gradu in Sagittarius, cum'è questu. Les éclipses solaires de 2002 et 2021 se produisent au noeud lunaire descendant. (Passatu - a coda di dragone) invece di. Questu finisce i mudelli karmici ripetitivi è l'avvenimenti assuciati cun elli. Quandu guardemu à l'annu 2002, avemu capitu chì l'avvenimenti di quellu tempu eranu cruciali per una porta chì si chjude per sempre è per noi di seguità a strada di a nostra ànima cù tuttu u rigore. Sti mumenti spessu si sentenu fatali in retrospettiva.

Accogliamu dunque l'influenzi putenti è l'impulsi splusivi di l'eclissi tutale di u sole è priurità a nostra propria autorealizazione più chè mai. Semu in un tempu quandu hè impurtante di ritruvà a nostra vera forza è maturità. Un prucessu maestru chì impegna tuttu u cullettivu è eleva a civilizazione umana à u divinu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment