≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 04 di dicembre di u 2019 hè principalmente carattarizata da l'influenzi energetichi sempre finali è assuciati, estremamente forti, chì significa chì continueremu à avè un impurtante finu à a fine di l'annu. L'arradicazione di u più altu spiritu divinu (in noi stessi) sperienza. Questa radicazione hè una cunsequenza inevitabbile di sta decada di riallineamentu è apre a strada per a transizione à una era completamente nova.

Radicamentu di u nostru spiritu divinu più altu

Radicamentu di u nostru spiritu divinu più altuIn questu cuntestu, assai persone anu sperimentatu questu in l'ultimi 10 anni - soprattuttu da u 2012 è l'anni dopu (Versu a fine di sta dicada l'intensità aumenta), un prucessu drasticu di svegliu chì à u turnu purtò cun ellu una realità completamente nova. In altre parolle, avete cuminciatu à interrogà sempre più u sistema esistenti / u mondu è dopu hà sperimentatu a manifestazione di una visione di u mondu completamente nova. Sta circustanza era accumpagnata da novi identificazioni, credenze, punti di vista è impulsi. In questu modu, a vostra propria immagine hà cambiatu enormamente è avete acquistatu insights in a vostra propria fundazione spirituale. In questu sensu, a so propria autocunniscenza hè diventata sempre più manifesta è unu continuamente rinvivisce novi stati di cuscenza. In ultimamente, tuttu hà guidatu versu a cunniscenza assoluta, vale à dì a manifestazione o a cuscenza di u so propiu spiritu più altu di creazione. À a fine di u ghjornu, questu significa diventà cuscenza chì site l'urìgine, u creatore, a surgente è, sopratuttu, a causa di tutte e cose. A vita sana hè ghjunta da a so mente è tuttu, veramente tuttu, chì unu hà sperimentatu fora hè statu creatu da ellu stessu, perchè tuttu fora hè un riflessu di a so mente.

Entra in u più altu spiritu divinu rapprisenta un prucessu chì pò piglià parechji anni per via di anni di cundizzioni di sistema. A causa di a so propria visione di u mondu orientata materialmente è a mancanza di cunniscenza assuciata nantu à a so propria origine energetica / spirituale, ùn hè micca capaci di capiscenu, soprattuttu à u principiu, chì unu hè u creatore di tutte e cose - i so mudelli di pensamentu è idee sò. troppu limitatu, - ùn pudete micca fà una entrata currispondente. A mente o l'ego dunque cerca è trova millaie di ragiuni perchè ùn pudete micca portà sta idea / imaghjina più alta di sè stessu - perchè ùn hè micca u casu. In i scritti religiosi si parla di u diavulu, chì impedisce à truvà à Diu. In verità, ciò chì questu significa hè u vostru propiu ego iperattivu, chì impedisce di rinvià a più alta cunniscenza di sè stessu, vale à dì chì tù stessu sì l'unicu origine / creatore - ogni persona, cum'è una espressione diretta è specchiu di sè stessu creazione chì pò ancu esse sentitu o purtatu à a vita in sè stessu. Tuttu l'esternu hè voi, perchè tuttu ciò chì hè fora rapprisenta un aspettu energeticu di sè stessu chì pudete percive à l'esternu. Tuttu hè energia, frequenza è vibrazione. Tuttu hè unu è unu hè tuttu. Tù stessu sì tuttu è tuttu hè sè stessu.Tu stessu avete creatu tuttu, una cunniscenza da quale avemu statu guardatu da tutta a nostra vita. Una realizazione chì diventa dispunibule per più è più persone in l'età di u svegliu.. !! 

Ogni situazione nova è ogni persona nova chì entra in a so propria vita o, per dì megliu, a so propria percepzione, riflette un aspettu di sè stessu cum'è una spressione energica. Hè una versione sperimentale di u so propiu spiritu di creazione infinitu (sè stessu), perchè avete creatu sè stessu. In fine, tuttu hè spirituale in natura. Tuttu succede in a vostra propria percepzione è ancu in a vostra imaginazione. Tuttu ciò chì esiste, vale à dì tuttu ciò chì pudete percive è tuttu ciò chì avete sempre sperimentatu à l'esternu, per esempiu una nova persona chì hè avà entra in a vostra vita è chì per quessa avete idee, rapprisenta un aspettu di sè stessu, chì avete creatu per sè stessu o chì tù stessu hà purtatu à a vita. Ùn importa micca ciò chì imagine in a vostra vita, è questu implica, TUTTI, senza eccezzioni, hè basatu solu nantu à a vostra imaginazione. Tuttu rapprisenta u vostru campu mentale (pensate à a terra, ciò chì hè a terra, - SOLAMENTE a vostra IMAGINAZIONE di a terra - vede a terra da l'esternu di una stazione spaziale, ciò chì hè a terra, un pianeta chì si trasfirìu in a vostra PERCEPTION, - a percepzione, a vostra energia in uscita o rapprisenta u vostru spiritu di flussu. U mumentu chì guardate u pianeta da stu puntu di vista, l'avete criatu / sta maghjina / questa nova idea). tuttu in (definisce) L'esistenza dunque rapprisenta solu cuncetti mentali di sè stessu chì avete accettatu cum'è verità in a vostra realità. È lasciate chì l'imaghjini più altu di sè stessu vene à a vita hè accumpagnatu da a realizazione chì tù stessu sì u creatore / primu / origine di tuttu, postu chì crea solu tuttu per sè stessu (Quandu una nova persona vene in a vostra cuscenza, quale hà creatu quale prima. Sò a nova persona o hè a nova persona? Di sicuru, avete creatu prima, hè ghjuntu in a vostra cuscenza. À u cuntrariu, o s'ellu si riflette sta circustanza, allora u listessu vale per l'altra persona / criatore - ma si rapprisenta u creatore di tuttu è a so propria creazione, cum'è un omu à l'esternu - ogni esse umanu pò vede cusì cusì cusì cuscente. , chì però ùn cambia micca u fattu chì solu unu rapprisenta l'unicu creatore - a cunniscenza più alta, chì hè di granu u più difficiuli di sente / capisce.). È hè precisamente sta realizazione chì avà guadagna a cunsolidazione massima in a mente di parechje persone in l'ultimi ghjorni di sta dicada - chì à u turnu anu cercatu daretu à i sceni di a vita per qualchì tempu. Oghje seguirà ancu inevitabbilmente questu è o cuntinuà à rinfurzà u nostru propiu spiritu divinu più altu o lascià esse ricunnisciutu per a prima volta. Allora e cose continuanu à esse estremamente magicu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment

    • Maria 4. Dicembre 2019, 9: 48

      Grazie per u vostru travagliu! Eru digià in strada per andà in pazzi perchè e cose sò estremamente temperamentali quì. Mi hà ancu cacciatu i calzini. Avà chì a sà chì hè una cosa cullettiva, aghju più distanza è possu trattà megliu. Cù sta cunniscenza, aghju ancu veramente registratu chì nisuna petra hè stata lasciata senza vultà in tuttu u mo ambiente, soprattuttu questu annu. Aghju u rispettu prufondu di dicembre è speru chì e cose si calmu un pocu.

      rispondi
    Maria 4. Dicembre 2019, 9: 48

    Grazie per u vostru travagliu! Eru digià in strada per andà in pazzi perchè e cose sò estremamente temperamentali quì. Mi hà ancu cacciatu i calzini. Avà chì a sà chì hè una cosa cullettiva, aghju più distanza è possu trattà megliu. Cù sta cunniscenza, aghju ancu veramente registratu chì nisuna petra hè stata lasciata senza vultà in tuttu u mo ambiente, soprattuttu questu annu. Aghju u rispettu prufondu di dicembre è speru chì e cose si calmu un pocu.

    rispondi