≡ Menu

Cù l'energia di ogni ghjornu di l'oghje u 04 d'Aostu di u 2021, avemu avutu l'influenzi di l'ultimu mese di l'estiu chì sò avà cuminciati, vale à dì cù Aostu entremu in un mese speciale chì ùn solu cuncluderà una fase assai calda in termini di energia, ma ancu. dopu o versu a fine annuncia l'iniziu di un periodu in quale ci hè massicciamente dumandatu à affruntà u nostru esse più prufondu (le nostre radici divine) aghjunghje. chjusi severi, vale à dì misure di bloccu radicali (chì assai prubabilmente vene à noi in u vaghjimu), in cumbinazione cù u tentativu di pressurizazione ("Smurfing"), ùn importa micca quantu scure l'intenzioni daretu à questu, in fine, attivarà un'altra grande onda di risvegliu più profondu. E sta circustanza portarà inevitabbilmente un forte scontru cù noi stessi in prima vista, chì ci darà una volta di più l'uppurtunità di ritruvà u nostru modu di ritornu à e nostre radiche divine prufonde, cum'è parechje persone seranu dumandate à svegliate da u so sonnu prufondu, induve una realtà 5D generale guadagnerà ancu più pesu / crescita (questu hè esattamente cumu serà, Quale vole veramente piglià a strada divina o 5D, o chì ultimamente s'impegna à u percorsu anticu / scuru, serà cumplettamente cristallizatu in i prossimi mesi.).

L'energii di a fine di l'estiu

L'energii di a fine di l'estiuEbbè, finu à tandu avemu l'influenzi di l'ultimu mese di l'estiu o l'influenzi certamenti assai magichi di a fini di l'estiu. Aostu in particulare, simile à lugliu, rapprisenta l'espressione di a nostra pienezza interna, a manifestazione di quale hè assai chjaramente visibile in l'esternu, in particulare in l'energii d'aostu, vale à dì a manifestazione è l'esperienza di pienezza o a nostra pienezza interna hè ghjunta à noi principarmenti via. canali esterni stu mese. Appropritamente, l'aostu hè ancu duminatu da u signu di u zodiacu Leo, almenu finu à l'ultimu terzu, perchè u sole hè statu in u signu di u zodiacu Leo da a mità / a fini di lugliu, per quessa a qualità di u focu determinarà i ghjorni energicamente. U nostru focu internu duveria cuntinuà à esse accende, dà curaggiu è rendenu ricettivi à l'abbundanza / frutti chì ognunu di noi hè intitulatu è avà da pudè sperimentà. L'intera cosa serà ancu risultatu in un ghjornu assai magicu, perchè l'08.08 d'aostu. U portale annuale di leone ghjunghje à noi, vale à dì un ghjornu estremamente putente chì hè sempre accumpagnatu da grandi iniziazioni. U sole è a stella Sirius anu un impattu aumentatu nantu à a terra è portanu assai cose nascoste à a luce. Ebbè, fora di tutte queste influenze, u mese d'aostu hè per a cullizzioni di e piante medicinali cum'è nisun altru mese (in generale u mese di a cugliera è a cugliera), chì hè per quessa, abbastanza apprupriatu, avemu cupartu tuttu da eri Corso di magia di e piante medicinali avete una offerta speciale per Aostu, sentite liberu di passà (amparà à piglià cura di sè stessu grazia à più di 40 GB + di bundled Cunniscenza di e piante medicinali).

A cugliera di a nostra abbundanza dovuta o i risultati di u nostru spiritu elevatu

In particulare in Aostu pudemu ancu vede questu, fora di innumerevoli foglie d'arburu commestible (in particulare certi arburi da fruttu chì e so foglie diventanu inedible è difficiuli di digerirà in u vaghjimu, ma sò perfettamente comestibili prima.) è frutti / frutti comestibili, ogni tipu d'arbe medicinali in natura è in a megliu qualità, à volte ancu cù fiori è sementi spiciali. A natura ci mostra u principiu di a cugliera in una manera speciale. Avà hè impurtante per sperienze i frutti di u nostru spiritu luminoso, inseme cù tutte l'azzioni inspiratori resultanti. Inoltre, l'aostu serà certamente assai tempestoso è intensu di novu, vale à dì chì e circustanze viulenti di l'ultime settimane cuntinueghjanu definitivamente. Forti venti solari, influenze nantu à u clima - in cunseguenza fenomeni climatichi rari / estremi è prucessi di purificazione di a nostra Madre Terra diventeranu assai più prisenti. In questu cuntestu, a freccia prevalente hè diventata ora estrema, chì pò esse vistu in particulare in u fattu chì u tempu si sente oghje cum'è si corre à un ritmu massiu. Quantu rapidamente passanu i ghjorni individuali è i mesi ùn ponu più esse messi in parolle. Per quessa, avemu da ritruvà in u vaghjimu più prestu di ciò chì pudemu imaginà. Eppo, malgradu tutti l'estremi previsti è forti fluttuazioni, l'aostu pò ancu esse un mesi assai magicu per tutti noi è pò purtà à a luce assai cose senza risolve. Allora accogliamu l'aostu è aspittemu l'energie à vene. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment

    • Elisabeth Brandl 4. Aostu 2021, 8: 08

      Grazie per l'infurmazioni, hè a cunferma di i mo sentimenti è hunches chì aghju digià sentitu intensamente

      rispondi
    Elisabeth Brandl 4. Aostu 2021, 8: 08

    Grazie per l'infurmazioni, hè a cunferma di i mo sentimenti è hunches chì aghju digià sentitu intensamente

    rispondi