≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 03 di settembre di u 2022 hè, da una banda, furmatu da l'influenzi di u terzu ghjornu di u portale, vale à dì, cuntinuemu à passà per a grande porta di settembre di u cambiamentu è da l'altra banda, una luna crescente ci ghjunghjerà questu. sera o a luna ci ghjunghjerà à 20:04 a so forma di mezzaluna. Prima di quessa, vale à dì à 00:37 a.m., a luna si trasfirìu da Scorpio in u signu di focu Sagittarius. Allora sta sera a qualità energetica equilibrante di a luna crescente ci ghjunghje in a qualità attivante di un signu di focu.

energie crescente

energia di ogni ghjornuIn cunfurmità cù a fase di u ghjornu di u portale, ci ghjunghje una energia chì ci chjama à rinviviscia l'equilibriu è l'armunia. A Luna di Focu ci attiva è pò esse a scintilla iniziale per manifestà un cambiamentu fundamentale in a nostra vita di ogni ghjornu. In questu cuntestu, a luna crescente simbolizza sempre a fusione di tutte e nostre parti internu. Rapprisenta i dui duali, vale à dì i dui lati / poli, chì inseme formanu l'unità o l'inseme. A luce è a bughjura, a feminità è a masculinità, u mondu internu è u mondu esterno, tutti sò indissolubilmente ligati è duveranu esse integrati in u nostru stessu esse piuttostu cà ricusà un duale. À u centru di tutte e cose si trova a grande guariscenza. In generale, hè di a maiò parte di l'impurtanza chì per ammaistrà a nostra propria incarnazione strivemu per un statu internu di equilibriu, solu allora pò u mondu chì ci circundava, cù quale simu direttamente cunnessi o piuttostu, chì ùn si faci micca fora di noi, ma in a nostra propria mente, ottene u equilibriu. U vostru propiu statu d'esse hè dunque sempre implicatu in a furmazione di u TUTTU u mondu percepibile.

U primu climax

energia di ogni ghjornuÈ grazia à l'energia di u focu attivante di u signu di u zodiacu Sagittarius, pudemu, chinu di ottimisimu è impulsu internu, visualizà ancu più ciò chì ci porta l'equilibriu in a vita è, sopratuttu, in quantu pudemu / pudemu influenzallu in questu sensu. In ultimamente, u primu piccu in questa fase di ghjornu di u portale di dece ghjorni diventerà manifestu è una qualità energetica prufonda ghjunghjerà à u nostru sistema energeticu. In i ghjorni à vene, sta qualità cuntinueghja, cum'è in u passatu articulu di energia ogni ghjornu menzionatu, culminate in una putente luna piena di Pisces. Finu à quì, pudemu gode di a qualità di l'energia edificante è, sopratuttu, prufittà di l'impulsi di a luna crescente d'oghje. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment