≡ Menu
luna

L'energia di ogni ghjornu di u 03 di Settembre di u 2018 hè principarmenti furmatu da a luna, chì à u turnu hà cambiatu in u segnu di u zodiacu Gemini eri matina è hà dapoi ci hà datu influenze chì ci ponu fà cumunicazione, energica, inquisitiva, aperta è ancu alerta. Hè in questu cuntestu chì sti influenze venenu à noi, almenu Se risonate cù questi, hè ancu assai benefica.

Ancora influenze di a "luna gemella"

Ancora influenze di a "luna gemella"In particulare l'aspettu di "sensazioni energetiche", vale à dì quandu si sentenu una energia di vita più pronunciata in noi stessi o ancu percivemu l'impulsi creativi in ​​noi stessi, pò esse abbastanza inspiratori, perchè dopu tuttu si senti bè quandu facemu usu di u nostru putere di creazione è poi ci ponu realizà noi stessi. Hè pricisamenti sta autorealizazione, vale à dì a manifestazione di i desideri di u nostru core più internu è l'ambizioni più internu, si puderia ancu dì, a creazione di una vita chì currisponde cumpletamente à e nostre idee, chì ùn solu rinforza u scopu di parechje persone (in stu prucessu di svegliu spirituali - una cunnessione / eserciziu l'amore per a natura - u sviluppu spirituale), ma ancu rapprisenta un aspettu chì hè impurtante per creà un statu felice di cuscenza. In questu cuntestu, dipende ancu di noi cum'è l'omu s'ellu implementemu e nostre visioni, s'ellu ci offre u spaziu, o s'ellu cuntinuemu à stà in strutture mentali autoimposte, disarmoniche. Ma in fine, a maiò parte di a ghjente, sia in cunscienza o inconsciente, volenu una vita in quale l'abbundanza, a felicità, l'armunia, l'amore è a pace sò prisenti. Puderete ancu dì chì a maiò parte di a ghjente vole sperimentà una circustanza paradisiaca. A parte di situazioni di vita precarie assai specifiche, per esempiu e persone chì vivenu in zoni di guerra, hè ancu pussibule di sperienze una circustanza paradisiaca currispundente. Un paradisu ùn saria micca un locu chì diventa simpricimenti manifestu, ma piuttostu seria u risultatu di un statu di cuscenza armuniosu è alegre, vale à dì un statu spirituale chì, prima, hà una freccia alta è, in segundu, da quale, solu allora, si pò nasce una circustanza paradisiaca.

Pensate à ciò chì avete invece di ciò chì vi manca ! Truvate u megliu di e cose chì avete, è poi cunsiderà quantu ansiosi l'avete cercatu se ùn l'avete micca. – Marcus Aurelius..!!

Ebbè, per questu mutivu, duvemu principià à travaglià in una manifestazione currispundente di novu, almenu s'è no simu attualmente insatisfatti di a nostra propria vita è vuleriamu sperienze una tale situazione di vita. Siccomu l'influenzi lunari d'oghje ponu fà noi cumunicativi, creativi è, soprattuttu, energetichi, questu hè di sicuru ideale per travaglià nantu à a realizazione di un statu di cuscenza currispundente. Invece di stà in lu bughju, pudemu principià à guardà a nostra vita da una perspettiva diversa è capisce ancu perchè simu in a strada ghjustu è ancu tuttu, veramente tuttu, ùn importa quantu hè difficiule di capisce u nostru sviluppu mentale è spirituale. era necessariu, perchè altrimenti ùn sariamu micca a persona cù l'idee è i sentimenti chì simu oghje. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

+++ Seguici in Youtube è abbonate à u nostru canale +++

Lascia un Comment