≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu d'oghje u 03 d'ottobre di u 2023, sperimentemu u terzu ghjornu di u "Mesi di l'Ordine". Uttrovi hà cuminciatu finu à avà cù una grande intensità, postu chì u principiu di u mese era digià influinzatu da a forte luna super piena (29. September) hè assai influenzatu, per quessa chì sta qualità hà ancu una influenza massiva in a prima settimana di u mese. Per d 'altra banda, u secondu mese di u vaghjimu avà principia cumplettamente u cambiamentu di u ciclu, vale à dì pudemu sperimentà cumplettamente u cambiamentu magicu in a natura. sperienza. I ghjorni sò diventati significativamente più brevi è si scurisce notevolmente prima, è e temperature anu cuntinuatu à calà (Almenu hè ciò chì sperienzemu a tarda sera), i funghi sò lentamente, ma sicuru, cumincianu à apparisce in i boschi è e foglie nantu à l'arburi cumincianu à piglià un tinge d'oru.

E custellazioni in uttrovi

energia di ogni ghjornuCù stu cambiamentu di ciculu, simu immersi in a magia speciale di u vaghjimu, chì avà si sparghjerà sempre di più è ci purterà in a nostra propria riflessione. Comu digià dettu, uttrovi rapprisenta ancu u mese di l'ordine. In cunsiquenza, assai circustanze da a nostra parte vulianu guadagnà struttura è solidità. Degnamente, ottobre hè ancu un mese di Libra (Solu versu a fine di u mese u sole si move in Scorpio). U sole illumina a qualità Libra è in questu sensu vole traspurtà l'equilibriu, l'armunia è l'armunia in a nostra relazione cù noi stessi è in cunseguenza in a nostra relazione cù u mondu esternu. Tuttavia, una energia mistica hè cumplettamente in u primu pianu. U mese finisci cù un altru festival lunare, à dì Samhain, un brevi periodu celticu chì marca u puntu di svolta à a stagione fredda. In più di questu, ricevemu ancu altre influenze speciali è custellazioni chì aiutanu à determinà u mese.

Lilith si move in Vergine

Lilith, un puntu sensitivu in astrologia (u puntu più alluntanatu di l'orbita di a luna), chì hè sempre cunnessu cù u putere feminile primariu, cambia à u signu di u zodiacu Virgo u 03 di settembre, vale à dì oghje. Lilith in generale va sempre in manu cù a gestione di i so prublemi d'ombra suppressi. In u signu di u zodiacu Virgo, pò esse principalmente di a sessualità suppressa, a sensualità è a passione. Issues in stu riguardu, per esempiu chì noi stessi sò troppu chjusu / bluccatu internu è in u risultatu ùn campà a nostra energia primaria feminile è ancu primal masculine, pò esse assai prisente. Per d 'altra banda, pudemu ancu esse affruntatu cù circustanze ripetitive di ogni ghjornu, chì à u turnu sò assai insoddisfacenti per noi stessi. Invece di abbandunà cumplettamente noi stessi à a vita è riceve è seguità novi rigali o ancu percorsi, cumplettamente in linea cù u principiu femminile (cuncepisce - dà nascita à una cosa nova), restemu in una scena di rigidità.

Mercuriu si move in u signu di u zodiacu Libra

Mercuriu in LibraEsattamente dui ghjorni dopu, vale à dì u 05 d'ottobre, Mercuriu cambia à u signu zodiacu Libra. Dentru l'equilibriu è soprattuttu l'energia di u core (chakra di u core) basatu in u segnu di u zodiacu Libra, u principale hè chì portamu a diplomazia è l'armunia in tutte e circustanze cumunicative interpersonali. Invece di discutiri o ancu avè discussioni accese, l'enfasi quì hè assai più nantu à l'armunia. In ultimamente, sta custellazione prumove ancu cunversazioni cunciliatori è discussioni pusitivi. A capiscitura è l'empatia puderia esse dimustrata à l'altra persona più facilmente di u solitu.

Venus si move in Vergine

U 09 ​​d'ottobre, Venus diretta passa da u signu di u zodiacu Leo à u signu di u zodiacu Virgo. U pianeta di l'amore, u piacè, l'arti è l'alegria ci duna una qualità di energia completamente diversa in u signu di u zodiacu Virgo. Sta fasi sarà di purtà una struttura sana in e nostre relazioni romantiche è, in generale, in innumerevoli relazioni interpersonali. À u so core, l'ordine è a struttura deve esse creatu per chì un fundamentu sanu pò esse creatu o ancu mantene. Dopu tuttu, u signu di u zodiacu Virgo hè sempre nantu à a terra. E nostre rilazioni, in particulare a relazione cù noi stessi, anu da esse prufonda è arradicata.

Plutone và direttamente

Esattamente dui ghjorni dopu, l'11 d'ottobre, Plutone diventerà direttu in u segnu zodiacu Capricornu. Questa custellazione hà da inizià o rinfurzà i prucessi impurtanti di lasciazione. In questu sensu, Plutone va sempre in manu cù i prucessi di morte è di nascita. U vechju hè dissolutu è u novu hè creatu. U cambiamentu o trasfurmazioni di e cundizioni di vita hè cumplettamente in primu pianu. In a so natura diretta, i prucessi currispondenti acceleranu è, per via di u signu di u zodiacu Capricornu, puderanu cunsulidà o, megliu ancu, ancu affirmà. Tuttu ciò chì ùn esiste più per noi ci pò lascià. E cose novi volenu manifestassi cumpletamente.

Mars si move in Scorpio

Un ghjornu dopu, direttamente Mars si move da Libra à u signu di u zodiacu Scorpio. Questa cumminazione pò stabilisce prucessi prufonda di cambiamentu in u muvimentu. Dopu tuttu, Scorpio incarna ancu l'energia di i so pianeti dirigenti Mars è Plutone, vale à dì chì significa prufonda morte, nascita è prucessi di diventà. Dentru u pianeta assertivu, ardente è guerrieru Marte, simu in sintonia per seguità a nostra propria strada cù entusiasmu è forza, indipendendu s'ellu ci vole à lascià a nostra zona di cunfortu o micca. Se ci sò circustanze in a nostra vita chì sò assai sopravviventi o ancu stressanti, allora sta custellazione pò assicurà chì conducemu queste circustanze à a risoluzione. U guerrieru in noi hè attivatu è pudemu avvià novi prucessi assai più facilmente di u solitu.

Luna nova in u segnu di u zodiacu Balance è eclissi solare

Luna nova in u segnu di u zodiacu Balance è eclissi solareU 14 d'ottobre, una nova luna speciale ci ghjunghjerà in u segnu zodiacale Libra, chì serà ancu di fronte à u Libra Sun. Per quessa, sta nova luna metterà un forte enfasi in a nostra rilazioni cù noi stessi, cum'è u signu stella Libra ci vole à purtà un equilibriu à e nostre cunnessione è relazioni. E postu chì tutte e rilazioni esterne in ultimamente riflettenu sempre a relazione cù noi stessi, a relazione cù noi stessi hè fermamente indirizzata durante sta fase di luna nova è deve esse purtata in equilibriu. Per d 'altra banda, sta nova luna hè ancu accumpagnata da un eclissi di u sole annulare. In questu cuntestu, questa eclissi vinarà cù una qualità fatale di energia. In ultimamente, durante un eclissi di u sole, ci ghjunghje una forza cuncentrata di energia d'alta energia, chì vole avè una influenza incredibbilmente trasformativa in a nostra vita, à u nostru livellu persunale è ancu in u cullettivu. L'eclissi solari sò generalmente assuciati cù un effettu altamente trasformativu. Hè una qualità d'energia antica chì ùn solu ùn vole liberà u nostru potenziale più internu, ma ancu attiva u potenziale oculatu in u nostru campu è, sopratuttu, a rende visibili. Sia u cunflittu più prufondu da a nostra parte, per esempiu i cunflitti primari, chì à u turnu sò strettamente ligati à e nostre ferite psiculogiche primarie, occupazioni gravi o ancu prufonde brame è desideri chì avemu longu riprimutu, una eclissi di u sole illumina tutta a nostra mente, corpu è sistema di l'ànima.

Mercuriu si move in Scorpio

U 22 d'ottobre si cambia à u signu zodiacu Scorpio. In cuntrastu à a custellazione Mercury / Libra citata prima, in Scorpio e verità profonde volenu esse ricunnisciute o ancu esplorate. Cunversazione prufonda chì serve à ricunnosce e cose vechje o discute in prufundità per chì i chjassi novi ponu nasce, sta qualità serà presente in tuttu u bordu durante sta custellazione. Per d 'altra banda, a cunnessione Mercury / Scorpio favurizeghja una tendenza à dramatizà, chì hè per quessa chì serà assai impurtante durante questu tempu per ùn avè micca troppu persu emutivu in mudelli è temi currispondenti.

Sun si move in Scorpio

Esattamente un ghjornu dopu, u sole cambia à u signu di u zodiacu Scorpio è cusì compie u so cambiamentu energeticu mensuale. Allora principia una fase chì hè accumpagnata da un flussu è, soprattuttu, mette in luce a qualità energetica diventa. In questu cuntestu, quasi nisun altru signu di u zodiacu hè implicatu in a revelazione di secreti cum'è u casu cù Scorpio (tuttu vole esse purtatu fora). U signu di l'acqua porta una energia assai forte / impulsiva è pò essenzialmente trasportà parechje strutture nascoste, mudelli è cunflitti da a prufundità di u nostru esse in a nostra cuscenza di ogni ghjornu. Duranti a fase di Scorpio, e nostre ombre profonde è e nostre parti nascoste è subconscientes sò ancu in primu pianu. U sole stessu, chì à u turnu rapprisenta a nostra essenza o a nostra vera natura in l'astrologia, illumina a prufundità di u nostru esse in u ciculu di Scorpio è permette à certi prucessi ripressi o ancu subconscienti per lavà in a nostra cuscenza di ogni ghjornu. Semu cunfruntati cù parechje strutture antiche è ponu dunque esse attirati in a chjama à superà infine o lascià i vechji ostaculi. Hè dunque spessu un tempu di verità prufonda chì spunta.

Pleine lune en Taurus

Pleine lune en TaurusUltimu, ma micca menu, u 28 d'ottobre ci sarà una luna piena in u segnu zodiacu Taurus, oppostu à quale serà u Sun Scorpio. In generale, e circustanze è l'aspettu volenu diventà visibili durante a luna piena. A luna piena illumina u nostru campu di energia è pò dunque guidà e circustanze à a perfezione. In u Taurus, u focu principalu hè nantu à a terra. L'obiettivu hè di cunsulidà l'aspetti chì prima eranu assai vaghi o ancu incerti. In particulare, si tratta di circustanze chì, per esempiu, ci portanu solu in u flussu di a vita quandu sò cunsolidati o arradicati. À questu puntu, u toru va sempre in manu cù u chakra sacru. U chakra sacru stessu, chì ùn hè micca solu per a sessualità è l'intimità, ma principarmenti per u flussu di creazione, per a vitalità è l'energia di a vita, ci vulia à riattivà u so campu in questu puntu. À questu puntu, pudemu dunque esse affruntatu cù circustanze chì, per esempiu, mantenenu u nostru flussu di energia di vita bluccatu. Una circustanza cumpleta vole esse manifesta.

cunchiusioni

À a fine di u ghjornu, uttrovi hà innumerevoli cambiamenti di a cuscenza è, sopratuttu, riorientà l'influenzi energetichi in tenda per noi, chì ci permette di sfondà ancu più in a magia di u vaghjimu. È in fine, hè esattamente ciò chì u vaghjimu hè tuttu, vale à dì un prufondu prucessu di redesign. A natura subisce una trasfurmazioni prufonda è cambia a so apparenza drasticamente. I foglie tornanu d'oru, alcuni di elli cascanu da l'arburi, e tampiratura sò più fresche, diventa più scura prima è in generale a fauna è a flora si ritirate. Pudemu dunque aspittà stu mese misticu è trascendente. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment