≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 03 di ghjugnu di u 2021 cuntinueghja à guidà in l'influenzi di u primu mese di l'estiu, vale à dì à u mese di a feminità, sustenenduci cù temperature più calde è una qualità generale di fioritura è devozione à a nostra propria sensibilità. In ultimamente, avemu avà sperimentatu a fine di i mesi di primavera è avà si move sempre più in forza a fase di l'estiu, vale à dì circustanze di abbundanza, assai energie curative (micca solu à traversu u sole, chì irradia curazione pura / luce è deve esse abbracciatu da noi invece di evitari) è soprattuttu frequenze forti chì attivanu di più in più i nostri cori diventeranu avà più è più cumuni.

U mese di a feminità

feminità Ghjugnu in particulare pò guidà ancu più in a nostra propria fertilità è vivacità. E temperature calde, cù a radianza di u sole, facenu u restu è illuminanu u nostru sistema mente / corpu / spiritu. In particulare in i tempi attuali, quandu più è più persone si sveglianu, ma d'altra parte, assai persone anu decisu di privà si di a so fertilità / latu scuru ("Injection"), diventeremu ancu più cuscenti di a santità è ancu di a nostra luce interna, di quantu avemu ghjuntu è, sopratuttu, di quantu avemu digià vultatu versu u divinu. A fase hè cumpletamente cuncepita per, cum'è l'aghju digià citatu parechje volte, simu tutti attualmente entrati in u campu di frequenza di a nova terra (5D) hè catapultatu in questu è quellu chì evade questu, vale à dì ferma in u bughju è ùn pò micca / ùn vole cumpiendu l'ascensione (s'éloigne de la lumière), chì avà sperimentà questu in u modu più duru, perchè avà simu inundati cù a luce alta in una scala gigantesca è veramente vole finisce tuttu u scuru in noi stessi è in cunseguenza in u pianeta. L'anzianu si sguassate è st'estate, u sicondu veranu di a dicada d'oru, a videremu più forte chè mai. In u listessu modu, puderemu percive l'aspettu di l'abbundanza di sti mesi più forte chè mai. Più svegliamu è portanu a nostra mente / corpu / sistema di spiritu in armunia, più risonamu cù l'energia core di i ritmi naturali. È l'estiu vene cù a massima pienezza, fertilità è, soprattuttu in ghjugnu, l'energia di a feminità.

Cumincià cù u sole è forti tempeste

Cumincià cù u sole è forti tempestePer quessa, era estremamente benefica chì dopu à u maghju estremamente tempestoso è piovoso, u ghjugnu era digià accumpagnatu da ghjorni caldi è assolellati, chì benedizzione era. Aghju ancu datu cumplettamente à u sole è in questu modu mi sò carricu cù questa alta energia naturale. Ebbè, da oghje ci sarà un altru tagliu chjucu ma intensu in questa situazione climatica, perchè e forte tempeste è "tempeste" sò in strada per noi (o ghjunghjenu à una grande parte di u nostru "paese"). Un weekend estremamente elettrizzante è energicamente splusivu hè davanti à noi è u celu scaricherà massivamente in parechje regioni. Avemu avà spettaculi naturali speciali è ghjorni preziosi in quantu à a tecnulugia di freccia davanti à noi. Ebbè, per vultà à l'oghje, fora di tutte queste influenze, cuntinuemu à sperimentà l'influenzi di a luna calante, chì a so volta cambia da u segnu zodiacale Pisces à u segnu zodiacale Bélier à 20h03 è hè dunque liata à u a luna introduce u novu principiu di i segni zodiacali. Ùn ci vole à ghjunghje à noi a prima nova luna di l'estate, accumpagnata da un'eclissi di sulari annulari, un ghjornu chì cuncluderà a fase attuale trà a luna è l'eclissi di soli. Per quessa, ferma assai eccitante. Ma sin’à tandu, pudemu cuntinuà à dedicà à l’energii d’oghje, chì sò ancu ispirati da a festa di u Corpus Christi. U "Festival di u Santissimo Corpu è Sangue di Cristu", chì da una parte significa ancu a presenza permanente di a cuscenza di Cristu, ci prisenta una stampa speciale à u livellu energeticu, vale à dì chì simu in una fase in quale u più altu statu maestru, vale à dì u statu più santu, accumpagnatu da un core puru è un spiritu massimamente liberu, vuleria manifestà permanentemente in tutti noi. In particulare quelli chì sò profondamente svegliati sò menu è menu capaci di scappà di stu statu. L'energia di Cristu / Diu ùn lasciarà più u nostru spiritu, a saviezza è ancu u sintimu intornu à u più altu hè digià diventatu troppu forte vera benedizzione. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Inoltre, truvamu nantu

Lascia un Comment

    • anke 6. Ghjugnu 2021, 13: 49

      Interessatu in a newsletter

      rispondi
    anke 6. Ghjugnu 2021, 13: 49

    Interessatu in a newsletter

    rispondi