≡ Menu
luna piena

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 03 di lugliu di u 2023, l'influenzi di una luna piena in u segnu zodiacale Capricornu (chì diventa manifesta à 13:39 p.m), chì à u turnu hè oppostu à u sole in u signu di u zodiacu Cancer. Per quessa, ci ghjunghje una mistura d'energia speciale, chì da una banda parla assai forte à a nostra radica è u chakra di a fronte, ma altrimenti ci presenta ancu grandi sfide. ci ponu affruntà chì ci vole à esse ammaistratu o chì pò ancu dà una direzzione currispundente (Pianu di u regnu Saturnu). A causa di l'energia di u Sun / Cancer, pudemu reagisce sensibilmente à e circustanze adatte è ancu mette in luce parechje cose per via di quale eramu prima incapaci di portà a stabilità è a terra in a nostra vita.

Pleine lune en Capricorne

luna pienaMa l'energia di luna piena / Capricornu in particulare avarà un impattu massivu in questu ghjornu. In questu cuntestu, u Capricornu stessu, chì à u turnu porta l'elementu di a terra, sempre incuraghjenu à creà strutture in quale ci sentimu sicuru è assolutamente stabile. A sicurità hè in generale un tema assai grande in l'energia di Capricornu, per quessa chì e so influenze sò estremamente radicate in a natura. Allora a luna piena di Capricornu chjama à noi per creà una situazione di vita in quale ci sentimu sicuru è, sopratuttu, à l'aise. In u so core, si tratta principalmente di a manifestazione di un statu di cuscenza in quale simu in a nostra stabilità interna è cusì rinvivisce una forte arradicata, vale à dì una radicazione in u nostru statu più originale di esse. È u nostru statu uriginale assolutu hè basatu annantu à a calma, l'equilibriu, l'amore di sè stessu è l'armunia. In questu sensu, u prucessu di svegliu hè ancu nantu à a manifestazione di un statu in u quale simu liberi da u soffrenu, a disarmonia è u sbilanciamentu, vale à dì u statu à traversu quale pudemu purtà u mondu in equilibriu cumpletu.

A nostra guarigione in u primu pianu

luna pienaA luna piena d'oghje in u segnu di u zodiacu Capricornu, chì vene à noi in un momentu quandu i nostri prucessi di guariscenza sò più in primu pianu chè mai, purterà cun ella assai novi intuizioni, impulsi è energie currispundenti. Invece di ripressione e nostre ferite o di guardà l'altra manera, diventa impurtante chì guardemu i nostri cunflitti internu è poi cuminciamu à lascià u bagagliu emutivu. Per quessa, u climax d'oghje di u ciculu di u sole / di a luna serà certamente benefiziu di u nostru sviluppu internu è, se ne necessariu, revelà novi pussibulità per noi. Ebbè, infine, mi piacerebbe riferisce di novu à u mo ultimu video, chì hè statu publicatu uni pochi di ghjorni fà è si tratta di a custellazione di l'esame maestru di Saturnu / Pisces attuale. Cù questu in mente, divertitevi à fighjà. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment