≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 03 di ghjennaghju di u 2020 cuntinueghja à esse furmatu da l'influenzi di l'iniziu di a decada d'oru è dunque ci permette sempre di piglià una grande rispunsabilità per noi stessi, vale à dì chì a nostra autorealizazione vene prima è l'energia prevalente ci vole più chè mai. scopre a nostra divinità, chì ci face capaci di purtà a divinità à u pianeta. Cum'è in u passatu Cum'è l'esitatu in l'articuli di l'energia di ogni ghjornu, u regnu di Diu hè in noi, solu quandu avemu rinvivitu u regnu in noi stessi, pudemu, cum'è creatori, trasfiriu stu fattu à u nostru mondu esternu.

U calendariu di u ghjornu di u portale per questu annu

U calendariu di u ghjornu di u portale per questu annuIn questu cuntestu, tuttu hè ancu presente in noi stessi. Dopu tuttu, u mondu esternu, vale à dì tuttu ciò chì esiste, hè solu in a nostra mente è rapprisenta idee chì avemu nantu à l'esistenza. Sia l'abbundanza, a ricchezza, a mancanza, a miseria, a salute, a malatia, l'amore è a paura, i pianeti, l'universi, i paisaghji, l'umanità o ancu ogni persona, ùn ci hè nunda chì esiste fora di a nostra mente, perchè a nostra mente hè tuttu, cumprende tuttu, cuntene. tuttu è rapprisenta l'istanza di tutte e cose.Tutti i stati spirienziali, circustanze è sentimenti sò dunque prisenti ind'è noi è noi stessi decidemu, ogni ghjornu, quale stati damu à a vita è ciò chì dopu attraeremu in a nostra vita. Cum'è u creatore stessu, chì à u turnu hè cunnessu à tutta l'esistenza, rapprisentamu un magnetu incredibilmente forte chì attrae in a so vita ciò chì a so volta risona. A nostra maghjina di noi stessi hè dunque cruciale per u cursu ulteriore di a nostra vita, perchè l'imaghjini di noi stessi - a nostra auto-image, hè a nostra realità chì hè diventata manifesta. Se l'imaghjini di noi stessi hè di una natura più disarmoniosa / chjuca, allora avemu ancu sperienze avvenimenti currispundente disarmoniosi. À u cuntrariu, una maghjina armoniosa / alta di noi stessi attrae circustanze d'alta freccia. Hè per quessa chì a fase attuale hè cusì speciale, perchè l'energia forte di u decenniu d'oru hè accumpagnata da un svegliu spirituale incredibilmente forte. Facendu cusì, l'umanità trova u so modu di ritornu à a so propria divinità (sta volta in una scala gigantesca, a nostra realizazione si prepara avà à grande scala - u svegliu cumpletu in questa dicada) è cumencia à capisce u so veru sè.

Attraemu sempre qualcosa in a nostra vita chì currisponde à l'imaghjini chì avemu di u mondu è dunque di noi stessi. Hè per quessa chì una immagine divina di sè stessu hè cusì incredibbilmente forte, perchè quandu ricunnoscemu chì noi stessi simu divini, quandu ricunnoscemu è, sopratuttu, sentimu chì noi stessu simu Diu, u creatore di tutte e cose, perchè l'esistenza sana hè basatu. solu nantu à a nostra mente, rapprisenta SOLU a nostra idea di esistenza, allora attraemu circustanze chì currispondenu à un Diu. A ricchezza, a saviezza, l'amore di sè stessu, l'abbundanza, a libertà è e capacità straordinarie diventanu allora manifestate, vale à dì u massimu, perchè hè esattamente ciò chì currisponde à una divinità in a nostra imaginazione. Dunque, lasciate chì l'imaghjini più altu di sè stessu vene à a vita è vi sperimentà e cose più alte fora. Pienezza massima. Hè tandu inevitabbile..!!

Fendu cusì, una nova terra hè creata inseme è ùn solu ricunnoscemu cum'è l'unicu esseru divinu chì avemu sempre statu, ma ancu traspurtemu sta nova realità divina direttamente à a terra. L'energia di ogni ghjornu di l'oghje serà una volta di più fermamente dumandata chì andemu in a nostra autorealizazione è tirà tutte e tappe per purtà a nostra divinità à a terra. Comu aghju dettu, solu quandu avemu cambiatu, u mondu cambia. Solu quandu ci ricunnoscemu cum'è divinu, u mondu esternu pò diventà divinu. Dunque, utilizate l'energii d'oru attuali è creanu una maghjina di sè stessu in quale site divinu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita di armunia. 🙂

 

Lascia un Comment