≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 03 di Ghjennaghju di u 2017 significa u nostru amore terrenu, chì pudemu cunnette cù l'amore divinu. Stu amore divinu va oltre tuttu ciò chì avemu mai cunnisciutu è significa basicamente un amore per tuttu ciò chì hè, vale à dì un amore cumpletu è l'accettazione di e nostre origini. Stu amore hè ancu carattarizatu da un forte sintimu di cunnessione è ci permette di capisce a vita cumpletamente senza ghjudiziu.

Custellazioni stella assai favurevuli

Pudemu sperienze un tali statu divinu ogni ghjornu, cusì in fondu noi l'omu sò ancu esseri divini, rapprisentamu u spaziu in quale tuttu succede, simu a vita stessu è pudemu creà o ancu distrughje a vita da e nostre strutture spirituali. L'usu permanente di i nostri putenzi creativi mentali (creemu novi cundizioni di vita, situazioni è avvenimenti cù a nostra mente ogni ghjornu) ci mostra in ogni mumentu, in ogni locu, chì simu putenti creatori di e nostre circustanze - i diseggiani a nostra propria realità ( ùn deve esse cunfunditu cù l'antropocentricità). In regula, avemu a nostra vita in e nostre mani è cumu formemu e nostre circustanze attuali è quale percorsu in a vita scegliemu dipende solu da i pinsamenti chì legittimu in a nostra mente. In ultimamente, oghje l'usu di i nostri putenzi creativi, o piuttostu a nostra cunnessione cù l'amore divinu, pò esse sviluppatu assai più faciule ch'è in l'altri ghjorni, almenu s'è vo site guidatu da e custellazioni di stella attuale. Cusì oghje Venus è Nettunu cunnetta cù l'altri, furmendu un sextile (rapportu angulare 60 gradi - custellazione armoniosa), chì hè per quessa chì u nostru amore terrestre pò esse cunnessu cù l'amore divinu per dui ghjorni. In più di questu, sta custellazione ci dà una vita emotiva è emotiva raffinata, un amore per l'umanità è una ricettività à a bellezza, l'arti è a musica. In u listessu modu, detestemu tuttu u russu è ordinariu. Dapoi ieri l'influenza di l'arti hè stata ancu assai aumentata da u Sole è Nettunu, oghje puderia ancu esse di una natura assai creativa. Da un puntu di vista astrologicu, questu hè un ghjornu di punta assoluta. Parallelamente à sta custellazione, a luna hà cambiatu in u signu di u zodiacu Leo à 08:22 a.m. oghje, chì significa chì pudemu ancu esse dominanti è cunfidenti. Siccomu u leone hè u segnu di l'autospressione, di u teatru, di u palcuscenicu, una orientazione esterna puderia ancu prevale. U piacè è u piacè puderia ancu esse in u primu pianu attraversu sta cunnessione lunare.

A parti di una custellazione stella assai armoniosa, oghje avemu definitu l'effetti di una intervenzione climatica massiva. L'uraganu assai atipicu di l'annu novu "Burglind", chì era qualchì volta accumpagnatu da enormi tempeste, ùn serà certamente micca u risultatu di casu è serà attribuitu à Haarp è co. vai..!!

Al di là di e custellazioni di stella, ci ghjunghjenu ancu altre influenze massive, in cunfurmità cù eri. Un indicazione di questu seria almenu una situazione di u tempu assai tempesta chì ci hè ghjunta oghje. In quantu à questu, hè stata un pocu di ventu a notte passata, ma sta mane ci hè statu un crash tamantu. Allora mi sò svegliatu versu 07:30 a.m. da una tempesta massiccia è forti raffi di ventu. Fora c'era più fulmini ch'e aghju vistu dapoi un bellu pezzu è à u stessu tempu a pioggia sbatteva à i finestri. Stu clima di Capodanno abbastanza atipicu incarnava dunque influenze meravigliosamente intense o una circustanza tempesta chì era naturale o artificiale / macchina in natura (geoengineering, - keyword: Haarp), anche se da l'esperienza tende versu l'ultime. A manipulazione di u clima hè diventata parte di a vita di ogni ghjornu è ùn ci hè quasi nisun ghjornu chì u nostru clima ùn hè micca manipulatu. Ebbè, in fine, ùn duvemu micca fucalizza troppu nantu à questu o lascià chì ci influenza in una manera negativa, ma invece gode di a custellazione stella assai armoniosa. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Star Custellations Fonte: https://www.schicksal.com/Horoskope/Tageshoroskop/2018/Januar/3

Lascia un Comment