≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 02 di settembre di u 2023, cuntinuemu à sperimentà l'influenzi persistenti di a Supermoon Pisces da una banda è l'influenzi appena iniziati di u primu mese di vaghjimu da l'altra. In questu cuntestu, Settembre ci porta ancu in fondu à stu ciculu annuale di cambiamentu. In particulare, u 23 di settembre, stu cambiamentu serà cumpletu, perchè cù l'equinozio di vaghjimu (equinox - mabon) u vaghjimu hè cumplettamente iniziatu è ancu attivatu in a natura. In ultimamente, pudemu digià sente a magia speciale di u vaghjimu chì si avvicina lentamente. L'atmosfera più fresca, cù u ghjocu di culori un pocu più autunnale, ci permette di sentu chjaramente sta energia.

E custellazioni in u vaghjimu

energia di ogni ghjornuSettembre, vale à dì u mese di e transizioni, invece, una volta di novu hà qualchì custellazione speciale in magazzinu per noi, chì purterà cun elli qualchi cambiamenti energetichi, illuminazione è, se ne necessariu, compiti. Di sicuru, u puntu di basa hè chì u mese in generale principia cù una qualità d'energia assai forte, perchè settembre hè statu introduttu direttamente cù l'energii persistenti di a superluna, chì hè per quessa chì sta influenza speciale forma u principiu di u mese.

Venus diventa diretta

In ogni casu, a prima vera custellazione o cambiamentu ghjunghje à noi u 04 di Settembre, perchè in questu ghjornu Venus torna direttu in u segnu di u zodiacu Leo, almenu questu hè u puntu à quale a rotazione diretta lentamente principia à piglià forma di novu. Per via di a natura diretta, pudemu dinò sente una ligerezza in relazione à i prublemi di partenariatu. Dopu tuttu, Venus significa piacè, gioia, arti è prublemi di partenariatu. Duranti a so fasa di decadenza, avemu dunque pussutu esse cunfruntatu cù parechje prublemi in quale, per esempiu, ci eranu prublemi o ancu bluccature prufonde chì ci vole à affruntà in questa fase. Vistu in questu modu, avemu statu datu automaticamente l'uppurtunità di risolve i prublemi pertinenti da a nostra parte. In u flussu direttu pudemu dunque integrà ciò chì avemu amparatu è percive l'armunia o a ligerezza in e nostre cunnessione. Per d 'altra banda, per via di l'energia di Leo, a nostra energia di u core hè fermamente indirizzata. U leone va sempre in manu cù l'attivazione di u nostru chakra di u core è ci vole à rinviviscia a nostra parte empatica.

Jupiter torna retrogradu

Jupiter torna retrograduIn ogni casu, in u stessu ghjornu, Jupiter torna retrogradu in Taurus. In questu cuntestu, Jupiter stessu rapprisenta sempre l'espansione, l'espansione è ancu a furtuna finanziaria. In questa fasa, seremu dunque cunfruntati cù circustanze chì ci impediscenu di espansione è di crescita interna, per esempiu. A causa di u signu di u zodiacu Taurus, à questu puntu pudemu esse particularmente affruntatu cù abitudini dannosi chì liganu à prublemi addictive o circustanze generale chì ci mantenenu liati à i nostri quattru mura in un sensu disarmoniu. In ultimamente, sta fase servirà à sbulicà cumplettamente i mudelli stressanti in modu chì noi stessi pudemu manifestà più crescita o abbundanza internamente, chì dopu ci permetterà di attruisce l'abbundanza à l'esternu, in cunfurmità cù u principiu di Jupiter.cum'è dentru, cusì fora).

Luna nova in Vergine

U 15 di sittembri, una nova luna speciale ci ghjunghjerà in u signu zodiacu Virgo, oppostu à quale hè u sole, chì hè ancu in u signu zodiacu Virgo. Questu ci darà una cumminazione cuncentrata di purificazione è struttura. U signu di u zodiacu Virgo hè generalmente accumpagnatu da l'urgenza per l'ordine, a riurganizazione, a struttura è a cuscenza di a salute. Duranti una nova fase di luna, ci hè di novu dumandatu à rinviviscia cose novi. A causa di a nova luna è di l'energia di Virgo assai presente, sta nova luna revelarà pussibulità completamente novi per mezu di quale pudemu stabilisce una struttura di vita sana. E postu chì questa hè l'ultima luna nova prima di l'equinozio d'autunnale, puderia ancu esse una rivisione per mezu di quale pudemu vede finu à chì puntu avemu digià creatu una struttura di vita sana per entre pienamente in a pace di u vaghjimu (e poi invernu) per pudè immerse.

Mercuriu torna direttu

Mercuriu torna direttuIn u stessu ghjornu, Mercuriu diventerà direttu in u signu zodiacu Virgo. Questu significa chì hè torna un bonu tempu per firmà novi cuntratti, piglià grandi decisioni, implementà prughjetti è scopre un novu terrenu. Dopu tuttu, tali imprese durante una fase di decadenza portanu u risicu di purtà u caosu. In a fase diretta, però, l'esattu cuntrariu si faci è l'imprese currispondenti sò estremamente favurizate. A causa di u signu di u zodiacu Virgo, questu offre ancu l'oppurtunità perfetta per stabilisce una nova struttura di vita. Questu puderia principià, per esempiu, cù un trattamentu curativu. Un bonu tempu, per esempiu, per pruvà un novu rimediu o per integrà in a vostra vita.

L'equinox d'autunnale

U 23 di settembre ghjunghjemu à un ghjornu assai impurtante, perchè cù l'equinozio di vaghjimu (mabon) ci righjunghji unu di i quattru festivali annuali di u sole, chì sempre portanu cun elli una qualità d'energia altamente magica è, in più di i quattru festivali di luna, generalmente rapprisentanu i ghjorni più energicamente preziosi di l'annu. L'equinox di vaghjimu stessu, chì hè ancu sempre iniziatu cù u cambiamentu di u sole in u signu di u zodiacu Libra, inizia l'attivazione cumpleta di u vaghjimu. Da questu ghjornu, di colpu, sperimentaremu un cambiamentu iniziale in a fauna è a flora. E temperature diventeranu in generale significativamente più fresche è l'atmosfera magica di u vaghjimu s'impegnarà completamente. Per d 'altra banda, l'equinox d'autunnale rapprisenta una grande celebrazione di l'equilibriu. U ghjornu è a notte sò a listessa durata (12 ore ognunu), vale à dì u periodu in quale hè luce è u periodu in quale hè scuru sò di a so durata. una circustanza chì hè puramente simbolica per un equilibriu prufondu trà a luce è a bughjura o un equilibriu di forze opposte. Tutte e parte volenu andà in sincronia o equilibriu.

Pleine lune en Bélier

Pleine lune en BélierInfine, u 29 di sittembri, ghjunghjemu à una luna piena ardente è dunque energicamente forte in u segnu zodiacale Aries, oppostu à quale u sole hè in u segnu zodiacale Libra. Aries stessu, chì hè ultimamente creditu cù u chakra di a radica, pò attivà u nostru focu internu in questa cumminazione splussiva, facennu à sente una volta di novu l'urgenza di aghjunghje una nova scintilla à a nostra vita, chì ci permette di sperimentà più terra à a fine di u ghjornu. . Dopu tuttu, se travagliamu cù passione o entusiasmu per creà una basa più stabile per a nostra esistenza, allora guadagnemu automaticamente più sicurezza è per quessa più radiche in a nostra vita. Grazie à u Sun / Libra, pudemu esse assai preoccupatu di l'armunia è purtà e proporzioni appropritate in equilibriu. À a fine di u ghjornu, sta mistura d'energia cuncluderà settembre è formanu una basa per u sicondu mesi di vaghjimu d'ottobre. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment