≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 02 di settembre di u 2022, l'energii di u secondu ghjornu di u portale ci ghjunghjenu. Allora cuntinuemu à passà per a grande porta di cambiamentu è sperienze i primi 10 ghjorni di u mese, chì sò generalmente accumpagnati da cambiamenti è transizioni è ponu per quessa sperienze ghjorni speciali di cambiamentu internu. I primi 10 ghjorni di settembre dumanda Ci focalizemu nantu à a creazione di novi strutture è circustanze da quale tuttu u nostru esse beneficia, vale à dì strutture chì sò assai utili à u nostru benessiri è u nostru sistema energeticu.

Purificà u nostru sistema internu

Purificà u nostru sistema internuFinu à a fine di u mese, avemu da cuntinuà à esse sustinutu da u sole in u signu di u zodiacu Virgo, chì generalmente favurizeghja i prughjetti currispundenti è vole assicurà a clarità, l'ordine è e strutture di vita naturali / sana. Per esempiu, aghju stessu (cumplettamente intuitive) hà iniziatu uni pochi ghjorni fà cù l'iniziu di una purificazione di u fegatu, chì avà serà cumplettamente cumpletu dumane (Una dieta pulita cumminata cù u digiunu è l'ultimu ghjornu, clisteri, sali d'Epsom è una mistura di pompelmo / oliu d'oliva allevianu a tensione nantu à u fegatu è a vesícula biliari - chì si sente estremamente liberatore dopu.). Idealmentu, una tale purificazione deve esse realizata durante una fase di luna calante, ma u mo sensu m'hà purtatu solu à fà sta purificazione avà. U Sole di Virgo, cù i ghjorni di u portale è soprattuttu l'energii generale di settembre, favurizeghja solu i prucessi di purificazione currispondenti è ponu innescà in noi u desideriu di tali cambiamenti strutturali è di purificazione. In cunfurmità cù l'eventi glubale, chì sò esagerati in modu cuscente / artificiale è, soprattuttu, risultatu in un grande caosu, hè dunque più impurtante chè mai chì rinvivemu l'ordine, a guariscenza è l'equilibriu in noi stessi. Da una parte, per pudè affruntà i cambiamenti maiò assai più facilmente è, da l'altra banda, per cambià a so propria orientazione interna, perchè a pace in u mondu vinarà solu quandu ravvivemu a pace in noi stessi, per mezu di quale ùn avemu micca solu. manifestà un campu energeticu permeatu da a pace, ma permettenu ancu un statu di pace / equilibriu per flussu in u cullettivu.

Crescent chì vene

Crescent chì veneEbbè, in pochi ghjorni o dumane (03. September) a luna righjunghja tandu a so forma di mezzaluna, chì significa chì si moverà tandu immediatamente versu u so statu cumpletu (u 10 di sittembri). Duranti a grande traversata di u portale di deci ghjorni, ghjunghjemu ancu forti energie d'armunia o equilibriu prima di andà versu l'energii di cumpletu. In ultimamente, pudemu cuntinuà à aduprà sta grande fase di u ghjornu di u portale per manifestà l'equilibriu è a guariscenza in a nostra vita. Quessi sò ghjorni in quale pudemu rinvivisce un incridibile riallineamentu internu è duvemu definitivamente abbracciate sta qualità. Accogliamu dunque ancu u sicondu ghjornu di u portale è cuntinuemu à travaglià versu a realizazione di u nostru più altu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment