≡ Menu
luna

L'energia di ogni ghjornu di u 02 di settembre di u 2018 hè principalmente furmatu da a luna, chì à u turnu cambia in u signu zodiacu Gemini à 10:01 è da quì ci dà influenze per via di quale micca solu e nostre capacità mentali è ancu una sete aumentata di sapè. Puderia esse significativamente più presente, ma simu ancu cumunicativi è sò in un umore luminoso.

Lune en signe du zodiaque Bélier

Lune en signe du zodiaque BélierPer quessa, pudemu agisce assai più cumunicativamente è apertamente in i nostri tratti cù i nostri cumpagni umani, micca solu oghje, ma ancu in i prossimi 2-3 ghjorni. Per d 'altra banda, a sete aumentata di cunniscenze pò ancu benefiziu assai, almenu s'ellu si sentenu in noi stessi. In particulare in l'età attuale di u svegliu cullettivu, assai persone sò sempre più impegnati cù temi spirituali, forsi ancu temi chì si adattanu à u pseudo-sistema attuale, è in u risultatu venenu à una cunniscenza di sè stessu impurtante. Ci sò sempre circustanze chì à u turnu inizianu una accelerazione in questu sensu o sò rispunsevuli di significativamente più persone cunfruntate cù temi pertinenti è forse sentenu una sete currispondente di sapè. E tempeste solari, cum'è quelli di u 26/27/28 d'aostu, sò veri "boosters di cuscenza" è ponu purtà cambiamenti maiò in u statu cullettivu di cuscenza. U stessu s'aplica à l'altri influenze cosmiche, cum'è l'energie emanate da u sole centrale galatticu. Altrimenti, a luna in u segnu di u zodiacu Gemini prumove ancu una reorientazione mentale currispondente. Di sicuru, noi l'omu pudemu avvià u più grande "spinta" noi stessi, vale à dì quandu scopre una nova cunniscenza piena di curiosità, u desideriu di scopre è di passione è di ricerca intensiva i nostri fundamenti spirituali. U campu cullettivu di a cuscenza, chì à u turnu hè influinzatu da i nostri pinsamenti è soprattuttu da i nostri sentimenti (pinsamenti animati da i sentimenti), poi dà ancu altri impulsi currispondenti.

A vita di tutti l'esseri viventi, sia umani, animali o altri, hè preziosa è tutti anu u listessu dirittu à esse felici. Tuttu ciò chì populeghja u nostru pianeta, l'acelli è l'animali salvatichi, sò i nostri cumpagni. Sò parti di u nostru mondu, u spartemu cun elli. – Dalai Lama..!!

Puderia ancu dì una altra manera: più persone anu capitu un pensamentu o un sentimentu currispundenti in a so propria mente, più persone seranu cunfruntate cù questa informazione, vale à dì cù questu "pensu incaricatu". Per questu mutivu, a ghjente piace à parlà di una massa critica di persone "svegliate" chì andemu automaticamente versu. A verità nantu à u mondu ghjunghje à più è più persone è ogni ghjornu hè diventatu più difficiuli di evitari. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

+++ Seguici in Youtube è abbonate à u nostru canale +++

Lascia un Comment