≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 02 di nuvembre di u 2019 hè carattarizatu da una parte da a luna crescente, chì a so volta hà cambiatu in u segnu zodiacale Capricornu à 03:41 a.m. eri matina (Sensu di u duvere, efficienza, serietà, ambizione è calma emotiva / ritirata) è da l'altra banda da l'influenzi di l'ottu ghjornu di u portale. Per questu mutivu, cuntinuemu à sperimentà l'influenzi di una fase estremamente significativa è cuntinuemu à sperimentà umore trasformativu di u più altu ordine.

U cambiamentu hè accadutu

Influenzi energetichiDopu tuttu, a magia attuale hè insuperata - in sè stessu ancu più forte chì mai, chì ùn hè micca surprisante, perchè fora di a fase di u ghjornu di u portale, a freccia cullettiva hè simpricimenti crescente ghjornu per ghjornu - chì u svegliu planetariu ùn hè micca solu diventatu inevitabbile, ma attualmente assume i più grandi tratti di tutti (è questi aumenti o espansione cullettiva cuntinueghjanu finu à a fine di l'annu - allora cuntinuerà in modu splusivi per l'umanità o piuttostu per a cuscenza cullettiva - New Dimension / Plane of Existence - Golden Time). È a cosa spiciale di questu hè chì avemu avutu u bundling assuciatu assai forte, perchè simu in l'ultimi dui mesi di sta dicada (una dicada chì era per a rete, u ricordu spirituale - un saltu quantum in u svegliu è svelazione / rivelazione). Nuvembre ci permetterà dunque di sente a nostra propria fonte ancu più forte è serà dunque accumpagnata da una manifestazione ancu più forte di a nostra propria luce interna. Circunstanze di vita, persone, relazioni, azioni è cundizioni chì sò sempre appartene à noi o chì anu sempre currispundenu à e nostre origini diventeranu ancu più chjaramente manifestate in a nostra vita (Tuttu chistu serà attrattu ancu più forte da a nostra parte - l'abbundanza massima finu à a fine di l'annu - l'oru / a luce in noi stessi seranu svegliati - solu quandu noi stessi diventemu luci o sentimu luce in noi stessi, ci sarà luce in u mondu. - cum'è à l'internu cusì esternamente - solu quandu cambiassi, u mondu cambia). Avà, ancu oghje, scoprerete cumu ci sò ancu trè ghjorni di u portale, per esse precisu l'unicu ghjornu di u portale di stu mese, chì in fine rapprisenta l'iniziu energeticamente significativu di stu mese (fundamenti impurtanti sò stabiliti per tuttu u mese). Questa fase di u ghjornu di u portale hè stata estremamente cambiante di cuscenza finu à avà è u portale apertu finali ci permette di cuntinuà à spiegà novi livelli di u nostru esse.

L'ultimi dui ghjorni sò stati estremamente intensi in quantu à l'energia è aghju avutu una volta di novu umore assai speciale. Allora aghju sperimentatu a festa di u 31 d'ottobre cum'è estremamente rilassante è rinunciatu cumplettamente à u flussu chì hè ghjuntu cun ellu. In modu adattatu è, soprattuttu, sorprendentemente, aghju passatu stu ghjornu à celebrà cù a mo amica, ancu s'ellu ùn aviamu micca previstu. In ultimamente, u ghjornu era un viaghju assai speciale, in sè stessu un viaghju in una nova prufundità di a nostra mente - un viaghju chì era estremamente intensu, ma ancu inspirante. U ghjornu dopu, tuttu pareva un sognu è a transizione in u mese hè stata completamente loca. E mentre scrivu queste righe, mi pare chì questu ghjornu era digià una settimana fà, una circustanza chì parla ancu di a qualità accelerata di u tempu - tuttu hè cambiatu cusì rapidamente, tuttu si sviluppa cusì rapidamente, cum'è ùn hè mai statu. casu prima. Nuvembre cambierà dunque assai è purterà sta accelerazione à un novu livellu.. !!

È à a fine di u ghjornu, a transizione mensili putente, accumpagnata da u Samhain è u ghjornu di tutti i Santi, scorri ancu quì. U ghjornu di Tutti i Santi significa a commemorazione di i santi chì à u turnu anu ghjuntu à un statu perfettu; si pò ancu parlà di quelli chì anu manifestatu cumplettamente a cuscenza di Cristu (Cuscenza di Cristu = High Frequency / Lightful 5D State of Consciousness - in sè stessu un festival assai significativu in termini di simbolismo). Samhain essenzialmente rapprisenta a fine finale di l'estiu è u principiu di i "tempi scuri". Si tratta ancu di ricurdà u nostru putenziale prufondamente ammucciatu è, fora di questu, ancu di una porta à un novu livellu di cuscenza, chì hè stata aperta soprattuttu sta notte. In questu sensu, aghju ancu citatu una sezione di u gruppu Facebook "Vive è insignà u chamanisimu":

Halloween o Samhain, cum'è chjamatu da i Celti, hè celebratu a notte di u 31 d'ottobre à u 1 di nuvembre. A chjesa hà celebratu dopu u ghjornu, ma in realtà si tratta di a notte.

À questu puntu l'estate hè veramente finita. I ghjorni sò significativamente più brevi, i tempi scuri dumandanu spaziu. A bughjura hè spessu assuciata cù a feminità primaria. A nostra forza è u nostru putenziale si trovanu ammucciati in questa bughjura. Ma hè ancu u putenziale chì ci spaventa.

A Halloween ci ricurdamu di i nostri antenati. E suspettemu chì i so putenzi sò ancu inherenti à noi. In questa notte pudemu ritruvà parti di noi stessi chì avemu persu (cunnisciutu in u sciamanisimu cum'è ricuperazione di parti di l'ànima) per diventà sanu è sanu di novu.

Avete qualchì volta fighjate in brama à l'altri chì ponu ovviamente fà assai di più chè voi? Allora vi vede a vostra ombra di luce. A brama hè un indicazione chì stu putenziale riposa ancu in voi. Ma s’è tù l’avissi campatu, u mondu ch’è tù cunnosci sin’à avà ùn esisteria più, l’avissi saltu. È cun ellu i vostri limiti.

A notte di Halloween vi invita à a trasfurmazioni prufonda. Sò prontu à scuntrà veramente sè stessu, cù tutte e vostre pussibulità ?

Pudete ancu cunscientemente invità l'antenati di luce sta notte. Quessi sò persone chì anu riscattatu esattamente ciò chì hè avà impurtante per voi. Forse li cunnosci solu da i libri o da i vostri sogni. Forse ùn sò ancu più vivi. Ma tutti anu lasciatu una impronta energetica chì pudete seguità.

Questa sera hè una bona notte per tutte e tecniche di l'oraculu. Scrivite tutte e piste, perchè per i Celti l'annu novu principia u primu di nuvembre. Allora sta notte avete un anteprima di ciò chì i prossimi 12 mesi vi purteranu.

I sempre disegna a mo runa annuale durante stu tempu.

Forse ti piacerebbe fà un rituale per sè stessu è i vostri antenati sta sera. Invitala. Forsi vi dinù riceve missaghji. Vi ghjunghjeranu sè vo site aperti.

Di sicuru vi auguru un bonu viaghju attraversu u ponte à a nova era. Ùn lasciate micca i guardiani ingannà, sò solu parti di u vostru ego chì si mostranu cusì. Cù gratitùdine è amore ti lascianu passà. Siate curiosu di ciò chì truvate.

Sò ancu.

In ultimamente, a transizione in nuvembre era assai significativa è puderia esse accumpagnata da un approfondimentu di u nostru spiritu. È i ghjorni di u portale in particulare rinfurzanu massivamente l'influenzi assuciati è ci anu datu un "vibe" assai speciale. Oghje si senterà dunque torna assai prufonda è cuntinueghja l'intensità di nuvembre. Allora andemu in noi stessi è sentimu l'influenzi speciali. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment