≡ Menu
LUNA NOVA

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 02 di marzu di u 2022, ghjunghjemu à noi, adattendu avà à u mese di u novu principiu (di marzu), l'influenzi di una nova luna speciale in u signu zodiacu Pisces. A luna nova si manifesta in a sera à 18:39 p.m., ma di sicuru esercita a so forte influenza nantu à noi in tuttu u ghjornu. Per quessa, a nova luna in u signu di u zodiacu Pisces vole vale à dì a luna nova in l'elementu acqua, chì portamu tuttu à flussu. Sia i nostri sistemi energetichi, i nostri pinsamenti, sensazioni, a nostra auto-imaghjina o ancu tutte e cundizioni di vita risultanti, più vivemu una pesantezza interna, u bloccu è a densità, più ricusemu di bagnari in u flussu di a vita.

u vostru flussu naturali

u vostru flussu naturaliAttraversu tutti i blocchi mentali autoimposti (in relazione à tutte e circustanze è stati - andendu mentalmente in circhuli ogni ghjornu, perdendu l'idee di prublemi passati o ancu futuri, etc., sentendu mentalmente chjucu / debule / impotente / impotente / impietosu etc.), purtemu u nostru propiu sistema energeticu à un fermu è per quessa ancu attrae circustanze o stati à l'esternu chì riflettenu questi blocchi interni. Qualchidunu chì si sente stagnazione spirituale in l'internu pò attirà solu più stagnazione. Perseguite idee basate nantu à a disarmonia attrae più disarmonia. Ma a vita stessu vole sempre chì tuttu fluisca, cum'è a lege universale di u ritmu è a vibrazione ci mostra. Tuttu vibra, tuttu si move, tuttu scorri. Quelli chì seguitanu stu principiu invece di campà un statu di paralisi internu è bloccu, stu flussu di vita porta à l'abbundanza pura è a pace interna. In ultimamente, hè u flussu naturali di tutte e pussibulità chì hè allora apertu per noi. Ebbè, a nova luna d'oghje in u signu di Pisces ferma assai per stu principiu di flussu naturali. È grazia à l'energii di a luna nova, una qualità di l'energia prevale in generale chì à u turnu favurizeghja una manifestazione di novi circustanze.

E cose vechje si dissolvi

E cose vechje si dissolviDopu ci hè u fattu chì, soprattuttu in marzu, assai vechji energie sò liberati energicamente. Tuttu ciò chì ùn ci appartene più o chì hè statu longu in u bughju, ammucciatu o inadempiutu, si dissolve à pocu à pocu. U novu vole muvimenti è diventà manifestu à tutti i livelli di esistenza. È ùn pudemu micca scappà di sta qualità forte. Dunque, più prestu abbracciamu stu principiu, più faciule diventerà a nostra transizione à un statu liberatu. Per questu mutivu, pudemu generalmente lascià grandi cambiamenti manifestati in questu mese, chì seranu tandu assai impurtanti per noi in l'annu à vene. Cumu l'aghju dettu, solu 18 ghjorni è dopu u veru principiu di l'annu novu ghjunghjerà à noi, allora l'equinox vernal serà manifestatu. Cette nouvelle lune dans le signe du zodiaque Poissons initie donc la dernière phase de cette vieille année comme aucune autre nouvelle lune (è tandu u ritmu di u zodiacu principia di novu). Pocu prima di l'iniziu di u novu annu astrologicu, sta nova luna pò ancu purtà à noi visioni spiciali, perchè u signu di u zodiacu Pisces in particulare favurisce l'umore sensitivu è visionariu in questu cuntestu. Soprattuttu, visioni di una nova circustanza di vita chì vuleriamu sperienze in u novu annu astrologicu ponu ghjunghje più forte. Allora, infine, mi piacerebbe aghjunghje rùbbriche eccitanti da u situ per a luna nova d'oghje bluemoon.de citazione, in quale aspetti spiciali sò evidenziati:

"U tempu di i pesci(18.02 - 21.03) ogni annu ci culliga cù i nostri brami, i sogni è u sintimu di esse solu. Allora si pò sente qualchì volta cum'è s'ellu caminavamu per questa fase speciale in modu somnambulisticu - cum'è s'ellu ci era guidatu. I nostri camini in a vita pò esse tortuosi. Ma guardendu in daretu, pudemu vede cumu un avvenimentu hà purtatu à u prossimu è ci hà purtatu à induve simu oghje. Ogni decisione chì facemu ci porta à novi camini. Ma ancu s'è un caminu s'avère esse una deviazione, finiscemu infine induve appartenemu.

U simbulu di u signu Pisces

U simbulu astrologicu finali in u zodiacu hè custituitu da dui pesci cunghjunti chì natanu in direzzione opposta. Un piscinu rapprisenta l'anima, l'altru a personalità di l'omu. Tutti dui sò inseparabilmente ligati da u filu di a vita. U principiu è a fine, a vita è a morte s'uniscenu, l'omu è u cosmu si uniscenu. Sogni è visioni chì avemu ricevutu avà, pudemu da questu 20.03.2022 in u tempu di Aries, u principiu di u New Year astrologicu, pienu di energia in u mondu.

Fighjate avanti è avanti

Avemu ghjuntu à a fine di u nostru viaghju à traversu u zodiacu è pudemu avà guardà in daretu per preparà a prossima volta:

  • Chì novi camini aghju pigliatu ?
  • In quali vicoli ci sò entrata ?
  • Induve m'hà purtatu u mo viaghju finu à quì ?
  • Da quale attitudine interna aghju pigliatu e mo decisione ?
  • Chì novi prospettive sò emerse ?
  • In quale situazione mi cumportaraghju di manera diversa oghje ?
  • Cù quale scopu principia u novu annu astrologicu ?

Luna Nova in Pisces - U Missaghju

Cum'è un cuntrastu à e dumande assai grande nantu à noi cum'è l'umanità hè u rigalu di Nettunu (u novu regnu di u pesciu) è Jupiter (l'anticu regnu di i pesci) in Pisces: cumpassione è una credenza inechjable in u bonu. Jupiter è Nettunu si muvianu avà l'un à l'altru passu à passu, ancu s'ellu si cunnettanu solu 12.04.2022, ma senteremu sta energia à a seconda settimana di marzu. A riunione di sti dui pianeti in Pisces hè un mumentu preziosu è l'ultima hè accadutu in u 1856. Chì ghjè quella energia ? Sta cunnessione rende i miraculi pussibuli - sempre chì ci credemu!

Vogliu per a nova luna in Pisces

Pisces hè u signu cù u più grande bramosu per l'esperienze spirituali è a trascendenza. Quelli chì nascenu sottu à questu signu spessu anu una capacità di sperienza chì pò varià da l'interiorizazione meditativa à a visione visionaria. I temi di a cumpassione è a devozione sò ancu assuciati cù stu signu di u zodiacu. Ogni luna nova hè una fase di novi principii è pò esse accumpagnata da un rituali.
Siccomu nisun pianeti sò retrogradu in marzu, pudemu ancu aduprà stu tempu strategicu per pianificà è sviluppà cose novi. U signu Pisces hè assuciatu cù l'elementu di l'acqua: cusì pudemu cunfidenza flussu cum'è l'acqua in a ricerca di u percorsu di a nostra ànima - perchè l'acqua trova sempre u so modu!

Cù questu in mente, ognunu gode di l'energii di a nova luna d'oghje è preparate internu per u prossimu annu astrologicu. Ci hè solu uni pochi di ghjorni. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment