≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 02 di lugliu di u 2019 hè principalmente furmatu da l'influenzi di a luna nova (in u signu di u zodiacu Cancer - u cambiamentu hè accadutu à 03:25 a.m) è sopratuttu da una eclissi sulari tutale assuciata, chì hè per quessa chì ci sentimu assai forte E frequenze ghjunghjenu, qualchì volta ancu da una grande cambiamentu parlatu, un avvenimentu assai impurtante.

Eclissi sulari tutali - magia pura

Eclissi tutale di u soleIn questu cuntestu, si parla ancu di una eclissi tutale di sole quandu a luna (una nova luna) hè situatu cumpletamente trà a Terra è u Sole. I trè corpi celesti sò tandu in linea dritta è l'ombra completa di a luna cade nantu à a superficia di a terra (Durante una eclissi di u sole parziale, u sole hè solu parzialmente oscuratu / oscuratu). Il faut dire qu'une éclipse totale de soleil (cum'è una eclissi lunare), hè cunsideratu à avè un putenziale enormu (Avvenimenti currispundenti sò sempre accumpagnati da energie assai forti, simili à ciò chì hè generalmente u casu cù una luna nova o piena, ancu s'è un eclissi di u sole à u turnu hè accumpagnatu da un putenziale energeticu completamente diversu - sò portali, cambiamenti, avvenimenti chì sò impurtanti spirituali. / scintille iniziali mentali trigger). Quì ci piace ancu di parlà di u fattu chì strutture profondamente nascoste o ancu sensazioni in noi sò liberate, vale à dì "eclissi" sò generalmente di liberazione / sbulicità di i so attacheti prufondi. U sole hè scuru, vale à dì chì a luce hè "tagliata" è dopu a luce si sfonda di novu è un novu ciculu principia. Oghje hè dunque simbolicu di una nova nascita, di "andà in a luce" (in un statu luminoso/armunioso di cuscenza), per un accessu direttu à u nostru core internu, chì à u turnu hè basatu annantu à l'ombra è in fine à a luce (Fusione di polarità / dualità).

L'eclissi di u sole tutale d'oghje, chì principia à 16:55 è culmina attornu à quattru ore dopu, rapprisenta un PORTALE ESTREMAMENTE POTENTE chì ci catapulterà in un novu ciclu. Si tratta di a nostra luce interna, di a manifestazione di idee novi o di armunia è, soprattuttu, di a fusione di e nostre parti / viste dualistiche. Hè dunqua un avvenimentu maiò chì hà un significatu assai prufondu è ci revelà pussibulità completamente novi, in cunfurmità cù l'attuale fase alta di risvegliu spirituale .. !!

In ultimamente, questu implica ancu l'unificazione di e parti masculine è femine. I dui aspetti si trovanu dormienti in noi, ma di solitu ci hè un sbilanciamentu chì noi l'omu prughjettanu ripetutamente nantu à u mondu esternu è poi cercanu l'equilibriu adattatu, ancu s'ellu questu equilibriu / unificazione pò esse truvatu solu in noi stessi, perchè noi stessi, cum'è l'urigine, cuntene tuttu è pò solu inizià una fusione. In certi casi, questu va ancu in manu cù a fusione di u mondu internu è esternu. U mondu esterno rapprisenta ancu u nostru mondu internu è viceversa. Tutti dui sò aspetti di u nostru esse è riflettenu sempre a nostra cunnessione creativa attuale. Ma à a fine di u ghjornu, tuttu hè unu è unu hè tuttu. Noi stessi simu tuttu è tuttu hè noi stessu. Hè esattamente u listessu cù u mondu esternu, chì in fine rapprisenta u nostru mondu internu, iè, hè dunque ancu u nostru mondu internu, prughjettatu solu nantu à l'esternu (Fusione di dualità - cumpresu u mondu esternu / internu). Ma bè, in cunfurmità cù stu putente portale, mi piacerebbe ancu cità un passaghju eccitante da u situ web hexerey:

L'eclissi solari sò porte per via di quale qualcosa di novu entra in a nostra vita mentre e lune nere sò sempre mumenti di nascita. A luna nera apparisce cum'è un vacu scuru in u celu una notte prima chì a luna nova pare torna cum'è una mezzaluna fina. Hè a levatrice è l'ostetrica di parechji prucessi è sviluppi impurtanti. Sta settima luna nera di l'annu (ancu u numeru magicu sette!) hè a Luna Ninfa. I ninfi anu accessu direttu à a fonte di vita sempre fluente è, cum'è spiriti di a natura, dependenu di e surgenti è di l'arburi per esse vivi.

Cum'è guardiani di surgenti è arburi, anu ancu una forte cunnessione cù l'annu di trè cù u mottu: "T (h) ree di vita". L'arbre di a vita vole à fiurisce di novu è nantu à sta luna negra di lugliu hè natu un impulsu assai forte per ellu. Si tratta di nunda menu di accessu direttu à a fonte di a vita.

Ebbè allora, a bughjura tutale chì vene ci purterà in a nostra propria fonte è apre una porta assai grande. Pudemu dunque esse curiosi di vede chì circustanze/influenzi/esperienze ci ghjunghjeranu. Sarà sicuramente eccitante. Infine, una piccula nota: "A bughjura tutale ùn si pò vede in e nostre latitudini, solu longu una striscia stretta chì copre zoni di Cile è Argentina o in u Pacificu Sud. Ma l'influenzi ghjunghjenu sempre à u cullettivu tutale. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment