≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 2 di ferraghju di u 2019 hè sempre furmata da a luna, chì hè sempre in u segnu di Capricornu è cusì hà iniziatu i primi ghjorni di ferraghju, vale à dì chì in i primi ghjorni pudemu esse in un umore assai più cuscienziosu è cuncentratu. in generale. Per d 'altra banda, a qualità energetica di basa speziale cuntinueghja à influenzà noi, attraversu quale ùn simu micca solu unu Ùn solu pudete sperimentà l'accelerazione in u vostru risvegliu spirituale, ma pudete ancu manifestà più abbundanza in generale.

Arrivà à l'abbundanza naturale

energia di ogni ghjornuL'abbundanza hè ancu una chjave chjave quì, perchè u core di u nostru veru esseru hè basamente permeatu da l'abbundanza, vale à dì chì l'abbundanza caratterizeghja (inveci di mancanza) a vera natura divina di una persona. In u prucessu attuale di diventà sanu, inevitabbilmente andemu versu un statu chì hè carattarizatu da l'abbundanza. In fondu, l'abbundanza naturale hè una circustanza chì pudemu immerse in novu in ogni mumentu. Se temporaneamente ùn campemu micca l'abbundanza, hè solu perchè ùn simu micca attualmente in risonanza cù questa abbundanza basica, vale à dì chì ùn l'avemu micca percepitu. Ma l'abbundanza all-pervading chì vene ancu cun un core apertu è ancorante in l'ora pò esse manifestatu di novu in ogni mumentu. In ultimamente, l'abbundanza era ancu un tema chì hà accumpagnatu parechje persone in l'ultimi mesi (per quessa, in u shift cullettivu andemu versu una manifestazione / realizazione di a nostra divinità, per quessa chì l'abbundanza, è l'esperienza amplificata di l'abbundanza, l'accumpagna automaticamente.). In a mo vita, ancu, aghju statu assai forte cunfrontu cù l'abbundanza naturale in l'ultimi mesi è aghju qualchì volta sperimentatu stati di cuscenza in quale, automaticamente, mi sò bagnatu in abbundanza naturali è, in u risultatu, aghju attiratu parechje circustanze in a mo vita chì abbundanza. basatu. Tuttu hè megliu è era pazza quantu a mo attitudine interna, chì era ancorata in mè cun un sintimu di "Sò in abbundanza - tuttu ciò chì aghju bisognu mi ghjunghjerà automaticamente, ùn importa ciò chì modu". Era un sentimentu indescrivibile è m'hà permessu di sperienze parechji mumenti pieni di abbundanza.

Chì nimu sia arruvinatu, mancu sè stessu, riempie tutti di felicità, cumpresu sè stessu. Va bè. - Bertolt Brecht..!!

Incidentally, in such moments, hè solu l'intellettu chì impedisce automaticamente qualcosa cusì, suppressendu u sintimu da u so core, da i treni distruttivi di u pensamentu. Similmente cum'è u casu cù e situazioni, in u primu sensu chì simu rispunsevuli di situazioni chì si trovanu fora di a nostra esistenza materiale per via di a nostra cunnessione mentale cù tuttu, è dopu ignoremu a nostra incitazione interna è a situazione currispondente l'etichetta cum'è una coincidenza. . Eppo, à a fine di u ghjornu, però, e strutture currispundenti sò sempre più vedute, chì significa chì avemu ancu dà l'uppurtunità di sperimentà l'abbundanza naturali più è più spessu. I tempi quandu sguassate da a nostra mancanza autocreata è immersemu in l'abbundanza naturale sò dunque diventate sempre più prisenti. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

A gioia di u ghjornu u 02 di ferraghju 2019 - Truvate a verità attraversu l'intuizione
gioia di a vita

Lascia un Comment