≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 02 di dicembre di u 2021 hè furmatu da a luna calante in Scorpio, s'avvicina lentamente ma sicuramenti a so forma di luna nova (u 04 di Dicembre), cù l'eclissi tutale di u sole assuciatu. Per d 'altra banda, l'influenzi di u ghjornu di u portale d'oghje ci ghjunghjenu sempre. U primu ghjornu di u portale di stu mese ci porta dunque ancu di più in a qualità energetica di stu tempu speciale ghjustu à u principiu di u primu mese d'invernu. In quantu à questu, dicembre di questu annu hà assai magia in magazzinu per noi è hà un putenziale assai speciale per u cambiamentu.

I ghjorni incredibbilmente putenti chì portanu à u solstiziu d'invernu

solstiziu d'invernuAllora disintegrate in u mumentu, cum'è in l'ultimu Articulu di l'energia di ogni ghjornu indirizzatu tutti i vechji strutturi, vale à dì u vechju mondu basatu nantu à a suppressione di tutti i veri strutturi hè in a so fine, hè l'ultima fase in i tempi finali, in quale tuttu u nostru spiritu (è intornu à u mondu) velu sguassate è ci cunfiemu dunque à a divulgazione di tutte e tecnulugia suppresse (tecnulugii d'oru chì sò cusì benefiche chì parechji ùn puderanu micca capiscenu), avvenimenti storichi veri è innumerevoli altre circustanze chì ùn ponu micca imaginate. U sistema, chì avà mostra i so veri culori cum'è mai, hè sottumessu à una pressione enormosa. E misure chì sò attualmente in corso è a pressione generale chì hè stata custruita hè solu una maghjina di a realità sbriciolata di i tiratori di corda, duverebbe esse trattatu cusì duru cun noi perchè elli stessi sò cumplettamente angolati (ancu s'è u statu è i media cercanu di disegnà un ritrattu sfarente, hè l'apparizione chì ùn duvemu micca succorsu) è dunque ùn vede micca altra via d'uscita o ùn ci hè micca vultà in daretu. U mondu hè in trasfurmazioni assuluta, per quessa hè u tempu più impurtante di tutti per tutti noi.

I ghjorni incredibbilmente putenti chì portanu à u solstiziu d'invernu

solstiziu d'invernu Dicembre in particulare ci porta à u novu mondu à a velocità di a luce è permette à parechje strutture impurtanti per esse manifestatu in questu sensu. U mese di ritirata ci dà ciò chì si sentenu cum'è i ghjorni più potenti di sempre, adatti à a cunclusione di questu annu trascendente (hè cusì chì andemu in 2022 cun un tremendu putere di trasfurmazioni è impattu). Micca solu l'eclissi di u sole tutale o ancu u solstiziu d'inguernu chì vene u 21 di dicembre rapprisentanu avvenimenti energetichi assai impurtanti, chì à u turnu furnisceranu à u nostru sistema energeticu impulsi assai potenti, ma si parla ancu di 40 ghjorni putenti, in quale novu in particulare. l'accelerazione di u cambiamentu di paradigma attuale hè prumuvutu massivamente è cusì rinfurzatu realità divine pò esse manifestatu in u cullettivu. Stu periodu di tempu hà cuminciatu circa duie simane fà l'11.11 di nuvembre è durà finu à u 21 di dicembre, vale à dì finu à u ghjornu di u solstiziu d'inguernu o dopu culminate in questa cunclusione putente. À questu puntu, cite un altru articulu di u situ esistallesda.de:

"Semu in mezu à un periodu incredibilmente putente di 40 ghjorni chì hà iniziatu l'11 di nuvembre è culminerà durante u 20 è u 21 di dicembre di u Solstiziu. Stu periodu unicu di u tempu ci offre l'uppurtunità micca solu di accelerà u prucessu essenziale di smantellamentu di i paradigmi obsoleti chì anu manipulatu, cuntrullatu è oppressu e masse di l'umanità per eoni, ma ancu di aumentà a Luce di Diu nantu à a terra in modu chì facilità u traumu è u scossa di sta parte impurtante di u prucessu di ascensione di a Terra. L'Esseri di Luce hà dettu chì l'avvenimenti chì si sviluppanu in questu mumentu nantu à i piani interni è esterni alluntananu a strada per i cambiamenti monumentali da esse realizatu dopu a nascita di u New Year 2022. Questi cambiamenti affettanu ogni spaziu di a vita chì appartene o serve à a Mamma Terra in questu mumentu. A Cumpagnia di u Celu ci ricurdeghja ciò chì dicenu dapoi decennii. Attenti, perchè i mumenti còsmici venenu è i mumenti cosmici vanu. Ciò chì volenu dì questu hè chì ci sò una miriade di avvenimenti chì si verificanu in tuttu l'universu chì amplificà assai e frequenze di a luce divina dispunibule per u prucessu evolutivu individuale è cullettivu di l'umanità. Queste opportunità incredibili sò presentate regularmente da diversi avvenimenti celesti cumpresi cicli lunari, cicli solari, eclissi, solstizi, equinoxes è allineamenti planetari. Accadenu ancu quandu sperimentemu plasma d'onda solare galattica, tempeste solari, venti solari, flussi luminosi fotonici, campi magnetici di radiazione solare, impulsi sonici è diversi altri avvenimenti cosmici.

È in fine, una tale fase hè ancu in generale perfettamenti cù l'interpretazioni astrologiche attuali, perchè in quantu à questu, e custellazioni sò attualmente interpretate chì marcanu chjaramente a disintegrazione di u vechju mondu. Nuvembre è dicembre sò aduprati interamente per pulizziari tutte e cose chì ùn ci appartenenu più. L'intera cosa poi si svolge finu à marzu, un periodu di tempu per quale grandi cose sò previste. Allora si pò dì chì in u mumentu assai magicu attuale cose grandi succede in u mondu è simu ancu più vicinu à a manifestazione di un mondu d'oru chè mai. In questu sensu, dunque, stà sanu, cuntenutu è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment