≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 01 di settembre di u 2018 hè sempre influenzata principalmente da l'influenza di a luna in u signu zodiacu Taurus. Per d 'altra banda, u primu ghjornu di u novu mese (settembre) ci dà ancu influenze chì stanu per l'esperienza è a manifestazione di novi circustanze di vita (stati di cuscenza). Solu a luna ci "furnisce" energie, chì à u turnu portanu calma, benevolenza, una convivenza armoniosa è andate in manu cù pacienza è perseveranza.

Ancora influenze di a "Luna Taurus"

Ancora influenze di a "Luna Taurus"Altrimenti, u primu ghjornu di un novu mese porta sempre cun ella una magia currispundente. À u listessu tempu, pudete dà un significatu currispundente, cum'è ogni mese. U primu ghjornu di un novu mese hè sempre per l'iniziu di novi strutture, per una nova sezione è per quessa ancu per a manifestazione di un statu di cuscenza novu allinatu. Una nova era hè annunziata, chì hè per quessa chì duvemu ancu aduprà sta qualità basica o pò dunque esse assai cunsigliatu di seguità stu principiu. In questu cuntestu, vogliu dà una rùbbrica riguardu à a qualità / energia di ogni ghjornu di u situ hamani.at presentà:

"Oghje ci hè l'energia ottima per lascià finalmente ciò chì hè inutile. Cum'è studienti, simu troppu felici di pruduce scarti cù a nostra intelligenza creativa. Ciò chì ci impedisce, deve esse riscattatu quant'è ciò chì ci ossifica. Superemu a nostra inerzia è aduprate stu ghjornu per lascià u putente putere di purificazione di sta onda di guerrieru spazzà a nostra vita. Ricunnoscemu i nostri bagaglii è solu lascià. Sentemu a rigidità in a nostra vita è lasciemu solu. U nostru ego tridimensionale ci vole ligà, per quessa, si appiccica à tuttu ciò chì ùn hè micca necessariu, cum'è e cose materiali, ma ancu mudelli obsoleti. Ma ricurdemu una cosa : tuttu ciò ch’è no lasciamu andà ci rende più sani, più sani. Affrontemu a bughjura in a nostra vita è andemu in a luce cù gioia è ligerezza!

In fine, aghju da dì ch’aghju d’accordu cù stu testu o ch’e aghju risuonatu cumplettamente cun ellu è chì mi sentu veramente stu novu o piuttostu l’intenzione currispundente (di lascià manifestà qualcosa di novu è di sperienze qualcosa di novu) veramente forte in mè. In quantu à questu, a fase attuale in u prucessu di risvegliu spirituale hè ancu avanzata versu questa idea basica, vale à dì chì a purificazione, u cambiamentu, u cambiamentu è a trasfurmazioni diventa sempre più impurtante è diventa ancu più è più presente in u statu cullettivu. di a cuscenza.

L'unicu modu per fà un bonu usu di u cambiamentu hè di immerse cumplettamente in questu, move cun ellu, unisce à u ballu. - Alan Watts.. !!

Invece di attaccà à vechji mudelli, e novi cundizioni di vita carattarizati da a libertà è l'equilibriu sò in u primu pianu è avemu sempre più cunfrontu cù u sensu di vulè sperimentà e circustanze currispundenti. U vechju vole sempre esse lasciatu o lasciatu solu è u novu hè solu aspittendu per esse accettatu è sperimentatu da noi. Lasciamu dunque fora di e nostre strutture mentali intricciate è infine accolta u novu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

+++ Seguici in Youtube è abbonate à u nostru canale +++

Lascia un Comment