≡ Menu

Cù l'energia di ogni ghjornu di l'oghje u 01 di nuvembre di u 2021, serà introdutta una nova qualità d'energia, adattata per u principiu di l'ultimu mese di vaghjimu. In questu cuntestu, Novembre hè cum'è nisun altru mese per lascià e vechji strutture, mudelli è annessi. Pocu prima chì l'inguernu s'avvicina è ci immersi cumplettamente in i mesi di introspezione, Avemu dunque attraversu un altru mese chì pò particularmente pulisce u nostru campu energeticu. Appropritamente, u sole hè in u signu di u zodiacu Scorpio per a maiò parte di u tempu, chì pò generalmente evoca emozioni profonde in noi. Dopu tuttu, u scorpione "stabs" in a prufundità di u nostru esse è li piace à fà visibili strutturi prima senza riscu.

Una nova qualità energetica

È cum'è l'ultimu Articulu di l'energia di ogni ghjornu Parlendu di a luna crescente, ci hè ancu l'accelerazione generale in u prucessu di l'ascensione, attraversu quale simu tutti attirati in u nostru veru putere più chè mai. Percive a fonte cù tutte e so dimensioni / realità / mondi in sè stessu, vale à dì esse capace di ricunnosce sè stessu cum'è una cuscenza in tuttu / surghjente, cù u sensu di "esse santu" rapprisenta un statu inevitabbile in u prucessu di svegliu. Cum'è creatori stessu simu capaci di tuttu è cù l'aiutu di a nostra fede, pura forza di vuluntà è, soprattuttu, a devozione più prufonda, pudemu fà manifestà tutti i mondi, cum'è tutti i mondi sò ghjunti fora di u vostru spiritu (Ancu sti parolle sò nati in a vostra realità in quellu mumentu stessu mentre li lighjite - cum'è tuttu SEMPRE principia in a vostra propria realità, perchè a vostra propria realtà include / include tuttu - site cunnessu à tuttu - altre persone, strutture, Mondi, tuttu campa in a vostra imaginazione o in a vostra mente in tuttu). In i ghjorni attuali tuttu si riduce à sta cunniscenza, sò a chjave per guarì u mondu è soprattuttu per guarì noi stessi (per "vintà à a luce" di u nostru veru sè), per u disaccoppiamentu cuntinuu da u vechju mondu matrice 3D, per ascende à u regnu più altu, ùn ti scurdate mai chì, hè u putere più grande / più oculatu chì si trova dorme in tutti, quellu puru "esse divinu". In l'ultima decada avemu statu capaci di liberà largamente da e vechje strutture di matrice 3D è in questa decada attuale stu prucessu hà pigliatu dimensioni gigantesche. Avemu sempre più vicinu à a perfezione, vale à dì a liberazione di u mondu, l'ascensione in 5D, iniziata da ognunu di noi, per mezu di a guariscenza di noi stessi.

Frequenza di tutti i Santi

Nuvembre tene dunque assai mumenti impurtanti per tutti noi è approfondisce u nostru prucessu di ascensione internu. Allora pudemu prufittà particularmente di a freccia d'oghje "Tutti i Santi". Comu hè statu spessu citatu, ci hè una energia putente daretu à parechji primi festivali cristiani, chì in u so core porta cun ella una verità impurtante. Solu a vibrazione di a parolla "Tutti i Santi" (u Santu di i Santi - u so propiu spaziu internu è per quessa u spaziu esterno) hè estremamente putente è pò dunque, s'è no avemu diventatu ricettivi à mondi più altu, attivà parechji punti in u nostru sistema energeticu. U più ricettivi simu, u più notu l'influenza serà. Ebbè, in cunfurmità cù questu, vogliu citarà di novu una sezione di un articulu più anticu di u mio in u quale aghju pigliatu u ghjornu di Tutti i Santi è, appropritamente, a festa speciale di Samhain:

È à a fine di u ghjornu, a transizione mensili putente scorri quì, cù Samhain è Tutti i Santi. U ghjornu di Tutti i Santi significa a commemorazione di i santi chì à u turnu anu righjuntu un statu perfettu; si pò ancu parlà di quelli chì anu manifestatu cumplettamente a cuscenza di Cristu (Cuscenza di Cristu = High Frequency / Lightful 5D State of Consciousness - in sè stessu un festival assai significativu in termini di simbolismo). Samhain essenzialmente rapprisenta a fine finale di l'estiu è u principiu di i "tempi scuri". Si tratta ancu di ricurdà u nostru putenziale prufondamente oculatu è, fora di questu, ancu di una porta à un novu livellu di cuscenza, chì hè stata aperta in particulare sta notte. In questu sensu, aghju ancu citatu una sezione di u gruppu Facebook "Vive è insignà u chamanisimu":

"Halloween o Samhain, cum'è chjamatu da i Celti, hè celebratu a notte di u 31 d'ottobre à u 1 di nuvembre. A chjesa hà celebratu dopu u ghjornu, ma in realtà si tratta di a notte. À questu puntu l'estate hè veramente finita. I ghjorni sò significativamente più brevi, i tempi scuri dumandanu spaziu. A bughjura hè spessu assuciata cù a feminità primaria. A nostra forza è u nostru putenziale si trovanu ammucciati in questa bughjura. Ma hè ancu u putenziale chì ci spaventa. A Halloween ci ricurdamu di i nostri antenati. E suspettemu chì i so putenzi sò ancu inherenti à noi. In questa notte pudemu ricuperà e parte di noi stessi chì avemu persu (cunnisciutu in u sciamanisimu cum'è ricuperazione di parti di l'ànima) per diventà sanu è sanu di novu. Avete qualchì volta fighjate in brama à l'altri chì ponu ovviamente fà assai di più chè voi? Allora vi vede a vostra ombra di luce. A brama hè un indicazione chì stu putenziale riposa ancu in voi. Ma s’è tù l’avissi campatu, u mondu ch’è tù cunnosci sin’à avà ùn esisteria più, l’avissi saltu. È cun ellu i vostri limiti.

A notte di Halloween vi invita à a trasfurmazioni prufonda. Sò prontu à scuntrà veramente sè stessu, cù tutte e vostre pussibulità ? Pudete ancu cunscientemente invità l'antenati di luce sta notte. Quessi sò persone chì anu riscattatu esattamente ciò chì hè avà impurtante per voi. Forse li cunnosci solu da i libri o da i vostri sogni. Forse ùn sò ancu più vivi. Ma tutti anu lasciatu una impronta energetica chì pudete seguità. Questa sera hè una bona notte per tutte e tecniche di l'oraculu. Scrivite tutte e piste, perchè per i Celti l'annu novu principia u primu di nuvembre. Allora sta notte avete un anteprima di ciò chì i prossimi 12 mesi vi purteranu.

I sempre disegna a mo runa annuale durante stu tempu. Forse ti piacerebbe fà un rituale per sè stessu è i vostri antenati sta sera. Invitala. Forsi vi dinù riceve missaghji. Vi ghjunghjeranu sè vo site aperti. Di sicuru vi auguru un bonu viaghju attraversu u ponte à a nova era. Ùn lasciate micca i guardiani ingannà, sò solu parti di u vostru ego chì si mostranu cusì. Cù gratitùdine è amore ti lascianu passà. Siate curiosu di ciò chì truvate. Sò ancu io".

Cù questu in mente, ognunu hà un rilassante ghjornu di Tutti i Santi è gode di a qualità di nuvembre chì hà avà principiatu. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment