≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu di l'oghje u 01 di dicembre di u 2022, l'influenzi di u primu mese d'invernu, chì rapprisenta ancu l'ultimu mese di questu annu, ghjunghjenu avà. Per quessa, una qualità d'energia cumplettamente nova ci ghjunghjerà di novu, chì hè essenzialmente più ritirata è, soprattuttu, di natura tranquilla. A volte, questu pò sonu contru à ciò chì facemu sò abituati à a vita di ogni ghjornu di Matrix, perchè in dicembre in particulare ci sò assai affari è, soprattuttu, preparazioni frenetiche per Natale, ma dicembre in generale rapprisenta u mese di silenziu.

U primu mese di l'invernu

energia di ogni ghjornuSi ferà finu à u solstiziu d'invernu (u 21 di Dicembre) cuntinueghja à esse più scuru prima, e foglie avà cascanu cumplettamente da l'arburi, a natura si ritira in modu cusì è a pace in generale torna à i paisaghji più freschi. Per quessa, dicembre hè ancu u tempu perfettu per ritruvà o, sopratuttu, per riflette nantu à l'ultimi mesi. Pudemu arrendemu à a pace, riflette profondamente nantu à u nostru stessu esse è tirà forza da questa isolazione è silenziu. Per d 'altra banda, avemu ancu a vigilia di Natale, una celebrazione chì hè essenzialmente accumpagnata da una magia incredibile. A festa ùn porta micca solu a vibrazione "santa" in sè stessu è hè ricurdata internamente o mentalmente da una parte di u cullettivu, ma in più sti vacanze sò sempre accumpagnati da i più grandi mumenti di pace di l'annu. Comu aghju dettu, soprattuttu in questi ghjorni, a natura è l'animali sentenu a cuntemplazione di a ghjente è l'attitudine spensierata (Di sicuru, micca tutti si sentenu cusì, ma a maiò parte di e famiglie sò ancorate in questa energia in a vigilia di Natale), chì hè per quessa una caminata attraversu a natura (in stu ghjornu) hè accumpagnatu da una magia cusì forte è pace chì aghju solu in questu ghjornu di l'annu.

Nettunu diventa direttu

Nettunu diventa direttuEbbè, in generale, ci sò di sicuru ogni tipu di cambiamenti astrologichi diffirenti chì anu fattu stu mese. U 04 di dicembre, Nettunu serà direttu in u signu zodiacu Pisces (hè in calata da u 28 di ghjugnu), chì ùn solu ci permette di mustrà più forte à u mondu esternu, ma ci dà ancu un impulsu più forte per u nostru sviluppu spirituale. Ricevemu l'ispirazione currispondente chì ci permette di prugressà in u nostru sviluppu. Pudemu ancu apre u nostru core più è sviluppà un statu più empaticu attraversu Nettunu direttu. U pianeta di a saviezza, chì currisponde ancu à u signu zodiacu Pisces (Nettunu hè u so pianeta dominante) li piace à mantene e cose oculate è hà una tendenza à l'intricatu cum'è illusione, pò dunque alzà i nostri veli in a so fase diretta è, per via di u signu di u zodiacu Pisces, ci facenu assai ricettivi à l'impulsi spirituali è à l'autocunniscenza.

Mercuriu si move in Capricornu

U 06 di dicembre, u pianeta attuale direttu di cumunicazione è impressioni sensoriali, Mercuriu, si move in u signu zodiacu Capricornu. Questu cambia assai a so influenza nantu à e nostre azzioni è, soprattuttu, in a nostra spressione. Da una perspettiva cumunicativa, pudemu esse assai più fundati è avvicinà certi circustanze più raziunale. Pudemu ancu sentu una tendenza à pensà è agisce disciplinati. Pudemu ancu mette ordine à e relazioni interpersonali grazia à sta custellazione. A nostra voce vole esse aduprata per discussioni diplomatiche, sicure è tranquille. Riflessioni fundate nantu à a vita stessa sò fatti pussibuli.

Pleine lune dans le signe du zodiaque Gémeaux

Pleine lune dans le signe du zodiaque GémeauxDui ghjorni dopu, l'08 dicembre per esse precisu, una luna piena ci ghjunghje in u signu zodiacu Gemini. Cù sta luna piena in l'elementu di l'aria, a nostra esistenza spirituale hè fermamente indirizzata è parechje cose impurtanti ponu revelà à un livellu cumunicativu. Questu hè particularmente di a manifestazione o di vive fora di un statu internu, chì à u turnu hè basatu nantu à a ligerezza. Invece di ammuccià, di fà noi stessi chjuchi o ancu di permette di esse ristretti, pudemu esse chjaru cumu si pò pulisce o alleggerisce u nostru sistema energeticu in modu cusì per permetterà significativamente più ligerezza è abbundanza per entre in u nostru spaziu internu. In ultimamente, a luna piena di Gemini ci mostrarà i nostri aspetti internu è revelà modi in quale pudemu guarisce i nostri prublemi internu in modu chì pudemu poi risaltà in u celu di novu, in cunfurmità cù l'elementu aria. Puderemu ancu esse rilievi energicamente intornu à questi ghjorni, per esempiu per mezu di discussioni intensivi è cunversazioni spiciali.

Venus si move in Capricornu

U 10 di dicembre, Venus diretta si move in u signu di u zodiacu Capricornu. Questu significa chì pudemu sperimentà assai sicurezza in relazioni interpersonali, partenarii, ma ancu in a nostra relazione cù noi stessi. U signu di a terra, chì in generale li piace à esse assuciatu cù e caratteristiche cunsirvatori, stabile è basati, pò ancu aumentà u nostru desideriu di un partenariatu basatu nantu à a sicurità in questa cunnessione. In ultimamente, si tratta di priservà e nostre cunnessione, cù u focu annantu à a sicurità è a stabilità in relazione à tutte e cunnessione. E postu chì Venus hè direttu, pudemu fà assai prugressu in questu sensu, o megliu, sperienze una circustanza stabile currispundente.

Jupiter si move in Aries

Esattamente deci ghjorni dopu, vale à dì u 20 di dicembre, Jupiter direttu si move in Aries. U pianeta di felicità, abbundanza è espansione in cumminazione cù u signu Aries rapprisenta una cumminazione estremamente putente, questu significa chì pudemu riceve un forte impulsu in l'area di l'autorealizazione è travaglià cun facilità nantu à a manifestazione di novi prughjetti è intenzioni. U signu Aries stessu, chì marca u principiu cum'è u primu signu in u ciculu di u signu di u zodiacu, pò dunque permette di fà un prugressu assai forte da questu puntu. Parechje cose anu successu è pudemu implementà innumerevoli novi prughjetti. È s'è seguitamu sta energia di u focu putente, a nostra energia purterà cumplitamenti un novu terrenu per fiurisce.

Solstiziu d'invernu (Festival di Yule)

solstiziu d'invernuEsattamente un ghjornu dopu, u 21 di dicembre, unu di i quattru festivali annuali di u sole ci ghjunghje. Cù Yule, l'energii altamente magichi scorriranu à noi, perchè stu ghjornu marca un puntu di svolta maiò in a natura. In questu ghjornu avemu avutu a notte più longa è u ghjornu più cortu. In i ghjorni dopu, i ghjorni, lentamente, ma sicuru, tornanu più longu è a natura hà da sperienze una attivazione currispundente in u so propiu ciculu, chì poi si ferà finu à l'equinox di primavera. In ultimamente, u Festival di u Sun rapprisenta un puntu di svolta spiciale chì hà ancu affruntà a nostra propria origine in prufundità. In questu cuntestu, noi stessi sò ancu strettamente cunnessi cù a luna, u sole, i pianeti è ancu i ciculi naturali, iè, ancu interagisce direttamente cù questi ciculi. Per questu mutivu, noi stessi averemu dinò una putente attivazione interna, chì ci hà da guidà direttamente in "Vigilia di Natale". U cambiamentu hè ancu iniziatu cù u sole, chì à u turnu cambia in u signu di u zodiacu Capricornu è cusì inizia ancu u prossimu periodu di signu di u zodiacu (i parti di a terra in a nostra essenza sò indirizzati).

Chiron diventa direttu

U 23 di dicembre, vale à dì un ghjornu prima di Natale, Chiron in u signu di u zodiacu Aries anderà direttu di novu (Chiron hè retrogradu dapoi u 19 di lugliu). Chiron stessu va sempre in manu cù e nostre ferite emotive internu, e nostre parti ferite, traumi è prublemi prufondi. Durante a fase retrograda, innumerevoli di i nostri prublemi internu puderanu esse indirizzati. A causa di u signu di u zodiacu Aries, l'enfasi era particularmente nantu à i feriti, chì à u turnu eranu accumpagnati da una energia depressu o una mancanza di capacità per esse assertivu, capaci di agisce è di implementà e cose. A so direzzione allora inizia una fase in quale avemu significativamente più prubabile di implementà. Qualchidunu chì hà sappiutu guarisce e so ferite psicologiche significativamente durante stu periodu puderia ancu sperimentà un forte crescita spirituale durante questa fase.

Luna nova in u segnu zodiacale Capricornu

Esattamente u stessu ghjornu, una nova luna estremamente trasformativa ci ghjunghje in u segnu zodiacu Capricornu. L'energii forti di a terra è a stabilità diventanu attivi, perchè à questu puntu u sole hè ancu in u segnu di u zodiacu Capricornu. U sole, chì à u turnu rapprisenta a nostra essenza, è a luna, chì à u turnu rapprisenta a nostra vita emutiva, poi eserciteghjanu una energia estremamente urdinante è chì prumove a stabilità nantu à noi. Pudemu sperimentà assai di basa in noi stessi è rinnuvà, soprattuttu per esse cuscenti di a misura in quale pudemu manifestà a stabilità è a terra in a nostra vita. In questi ghjorni tuttu serà pensatu per a nostra stabilità interna.

Mercuriu torna retrogradu

Ultimu, ma micca menu, Mercuriu retrogradu u 29 di dicembre. A fasa di decadenza durà finu à u 18 di ghjennaghju è ci darà una qualità energetica chì duveria permette di evità di piglià decisioni impurtanti. E postu chì Mercuriu retrogradu hè in u segnu di u zodiacu Capricornu, si tratta ancu di interrogà e strutture esistenti è di pensà à cumu si pò esce da i vechji prigiò per pudè sguassà tutte e limitazioni. In generale, l'interrogazione di u pseudo-sistema esistente vinarà in primura, una circustanza chì pò mustrà u cullettivu una nova direzzione.

energia di ogni ghjornuGhjorni portali in dicembre

Infine, ma micca menu, vogliu riferite à i ghjorni di u portale, chì ci ghjunghjeranu di novu in dicembre. U primu ghjornu di u portale hè oghje, chì dà à l'iniziu di dicembre una energia di basa estremamente magica è mostra ancu ciò chì un mese trasformativu avemu davanti à noi. U restu di i ghjorni di u portale ci ghjunghjeranu in i ghjorni seguenti: U 07 | 14. | 15. | 22 è 26 dicembre. Ebbè, à a fine di u ghjornu avemu un mese speciale davanti à noi, chì serà accumpagnatu da diversi cambiamenti astrologichi è, soprattuttu, festivali altamente magichi. Pudemu dunque veramente aspittà à dicembre, chì, da una banda, ferà parechji mumenti spiciali per noi è, da l'altra banda, ci darà una scuperta impurtante di sè stessu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment