≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 01 di dicembre di u 2021 ci porta direttamente in una qualità energetica completamente nova. Cù l'iniziu di dicembre, entremu in un mese chì, da un puntu di vista energeticu, serà accumpagnatu da a pace interna, a retirazzione è a cuntemplazione. U primu mese di l'invernu in generale incarna l'energia di "introspezione". I tampiratura sò diminuite significativamente, hè in generale più fresche, ci hè fretu in parechji spazii, l'arburi sò oghji perde tutte e so foglie è in u risultatu, tutta a natura hè stallata per riposu. Dunque, pudemu dunque seguità perfettamente a lege universale di Ritimu è vibrazione adattà è noi ancu fucalizza internamente nantu à u nostru mondu internu. In questu cuntestu, tutti i putenziali, capacità è risposte sò incrustati in u nostru mondu internu. Dunque, più ci rendimu à noi stessi è scopre u nostru mondu internu, soprattuttu in i stati meditativi è soprattuttu durante questu tempu frescu / scuru di l'annu, più pò benefiziu u nostru esse. In particulare cù i prucessi di cambiamentu attualmente estremamente accelerati, i grandi scoppi interni ponu esse ottenuti più chè mai in a nostra propria pace interna.

L'ultima calma prima di a grande tempesta

L'ultima calma prima di a grande tempestaÈ duvemu veramente immersi in una tale pace interiore, perchè l'aggravamentu di a situazione in u mondu, vale à dì u risvegliu cullettivu generale, assai intensu è, soprattuttu, tuttu illuminante, sta attualmente spazzando u vechju è fragile mondu 3D cù una intensità cusì enorma chì hè veramente sbriciolatu à tutti i livelli è a verità hè chì l'ombra di sopra brilla cumplettamente. Mentre u sistema di matrice faci questu misure ancu più dure è più restrizioni sprime (Hanu da agisce cusì per via di u cullettivu chì hè diventatu svegliu, ma fendu cusì ùn rinfurzeghja ancu di più u prucessu di svegliu.), tutti i prucessi per a disinstallazione cumpleta di u vechju mondu sò in esecuzione à piena velocità in u fondu è questu fattu hè visibile in tanti livelli. Ancu in l'astrologia, sò oghji descritte custellazioni chì, da una banda, cumincianu in nuvembre è avà in dicembre, volenu risolve tuttu in u mondu o in a nostra realità interna chì ùn ci appartene più, vale à dì tutti i cunflitti o circustanze di vita basatu. nantu à energie pisanti. È stu prucessu duveria durà finu à marzu, o piuttostu, ancu i grandi cose duveranu accade in u mondu da tandu. Questu dicembre marca veramente a calma finale prima di una grande tempesta, una tempesta chì ùn solu ùn espunirà cumplettamente a vera faccia di a bughjura, ma ci farà ancu diventà ancu più veri. Comu dissi, u scopu generale hè di vultà à u nostru più altu sè basatu nantu à a santità, per guarì tuttu u nostru sistema di mente / corpu / anima è, in cunseguenza, per guarisce u mondu sanu, perchè tuttu hè unu è unu hè tuttu, quellu chì guarisce ellu stessu guarisce u mondu, perchè tù stessu sì u mondu, hè in u vostru propiu all-inglobatore. a realtà incrustata.

Eclissi solare tutale è ghjorni portali in dicembre

Eclissi solare Pudemu dunque aspittà per vede ciò chì avvenimenti spiciali venenu in u nostru modu. Un crash indottu artificialmente, un blackout generalizatu, ancu più crazier è discutibili novi liggi, cum'è Arlois Irlmaier hà previstu per a fine di i tempi, vale à dì tali liggi contraddittori chì ancu e persone dorme cumincianu à perde a fede in u sistema. Tutte queste cose sò pussibuli, o piuttostu sò più prubabile chì mai in e settimane è mesi attuali. In u sfondate u grande prucessu di rivelazione hè digià in piena, ùn pò più esse firmatu, hè solu questione di tempu finu à chì tuttu hè revelatu. È finu à quì pudemu ancu sperienze un mesi chì hè energicamente assai calmante, ma ancu energeticamente assai magicu. In quantu à questu, avemu ancu riceve qualchì ghjornu di u portale di novu, vale à dì in i ghjorni seguenti: 2. | 5 è da u 15 à u 24 di dicembre 10 ghjorni di portale in una fila. Questu hè esattamente cumu un eclissi di u sole tutale avarà accadutu u 04 di dicembre (Ghjornu di luna nova) invece, vale à dì un avvenimentu assai energicu è estremamente preziosu / clarificatore ci aspetta. Questu dicembre dunque porta digià una qualità energetica altamente magica è purterà ghjorni pieni di impulsi è grandi trasfurmazioni internu. Avemu un mese tranquillu, ma energicamente forte davanti à noi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment