≡ Menu

U 14 di nuvembre avemu una cusì chjamata "superluna" chì vene. Essenzialmente, questu si riferisce à un periodu di tempu quandu a luna hè eccezziunale vicinu à a Terra. Stu fenominu hè dovutu prima à l'orbita ellittica di a luna, chì significa chì a luna righjunghji u puntu più vicinu à a terra ogni 27 ghjorni è in siconda à una fase di luna piena chì si svolge u ghjornu più vicinu à a terra. Questa volta i dui avvenimenti coincidenu, vale à dì chì a luna ghjunghje à u statu più vicinu à a terra in a so orbita è à u stessu tempu hè a fase di luna piena. Sì i cundizioni climatichi sò boni quellu ghjornu, ci sò pocu nuvole in u celu è, sopratuttu, ùn piove micca assai, allora avemu una bona chance di vede stu spettaculu naturale in u so splendore.

Supermoon + Portal Day - Avvenimenti speciali si riuniscenu .. !!

ghjornu di u portale di superluna

Una superluna o una luna piena chì diventa visibile sottu à sti dui cundizioni spiciali hà l'effettu particulari chì pare assai più grande à noi umani. Per quessa, sta luna piena rara apparirà finu à 14 per centu più grande di diametru di una luna piena, chì à u turnu hè à a più grande distanza pussibule da a Terra per via di a so orbita. U rapportu hè paragunabile à a diffarenza di grandezza trà una munita di 1 è 2 euro. Inoltre, a luna piena brillarà ancu significativamente più luminosa, finu à u 30% per esse precisu, chì pò esse assai notevuli in cundizioni climatichi boni. In generale, ci vole à dì à questu puntu chì a luna piena hà avutu un effettu significativamente più grande nantu à noi umani, soprattuttu in l'ultimi mesi, chì à u turnu hè duvuta à u fattu chì in i mesi prima è dopu à una superluna, a piena. luna hè sempre relativamente vicinu à a Terra.

U ghjornu di u portale u 13 di nuvembre di u 2016 - Forte radiazione còsmica !!

Da un puntu di vista energeticu, pudemu aspittà di novu energie forti entrate. Sta circustanza pò esse tracciata à un ghjornu di u portale chì si faci un ghjornu prima, vale à dì u 13 di nuvembre di u 2016. In questu cuntestu, i ghjorni di u portale sò ghjorni chì sò registrati in u calendariu Maya è attirà l'attenzione à livelli estremamente elevati di radiazione còsmica. Semu attualmente in un novu principiu ciculu cosmicu, un ciculu chì ci catapulta l'omu in una era completamente nova, un saltu quantum in u svegliu, se vulete. Stu risvegliu spirituale hè sempre accumpagnatu da ghjorni in quale noi l'omu sò cunfruntati cù frequenze vibrazionali estremamente alte, energie entranti chì ponu elevà u statu cullettivu di cuscenza. L'intensità di queste energie entranti hè di solitu cusì alta chì ghjorni prima è ancu ghjorni dopu l'energie entranti ponu sempre esse chjaramente sentite. Per quessa, ùn mi sorprende micca chì u ghjornu prima di a superluna hè un ghjornu di portale. Di sicuru, questu ùn hè micca u risultatu di u casu, à u cuntrariu, ùn ci hè micca casu, perchè ogni effettu hà una causa currispundenti, è in u listessu modu ogni causa pruduce un effettu currispundenti.

E migliori cundizioni per riprogrammà u vostru propiu subconsciousu .. !!

In questi ghjorni, ci hè un ambiente planetariu assai energicu, frequenze di vibrazione elevate ghjunghjenu à a nostra mente, chì significa ancu chì i pinsamenti negativi chì sò prufondamente ancorati in u nostru subconsciousu venenu à a superficia per pudè trattà cun elli. Per quessa, tali ghjorni sò perfetti per riprogrammà u vostru propiu subconscious. Hè precisamente in questi ghjorni chì ci sò e migliori cundizioni per introspecting è dissolve vechji, dannusu treni di pensamentu. Tali ghjorni portanu ancu à una stanchezza aumentata, chì hè esattamente cumu alcune persone reagiscenu à a radiazione còsmica entrante cù inquietudine interna. I disordini di u sonnu, i prublemi di cuncentrazione, i sogni intensi, a disorientazione è l'umore depressivu pò ancu esse u risultatu di i ghjorni portali. Per questu mutivu, pudemu aspittà à i ghjorni à vene è duverebbe, sopratuttu, aduprà l'energie entranti per pudè avanzà in u nostru sviluppu spirituale / mentale.

Lascia un Comment