≡ Menu

Ogni persona hè u creatore di a so propria realità. Per via di i nostri pinsamenti, simu capaci di creà una vita secondu a nostra imaginazione. U pensamentu hè a basa di a nostra esistenza è di tutte l'azzioni. Tuttu ciò chì hè accadutu, ogni azzione impegnata, hè stata prima cuncipita prima di esse realizatu. A mente / a cuscenza regula nantu à a materia è solu a mente hè capace di cambià a so realità. Ùn avemu micca solu influenza è cambià a nostra propria realtà cù i nostri pinsamenti, influenzemu dinò a realità cullettiva. Siccomu simu cunnessi à tuttu à un livellu energeticu (tuttu in l'esistenza hè custituitu solu di stati spaziali, energetichi chì vibranu à frequenze), a nostra cuscenza hè ancu parte di a cuscenza cullettiva, a realità cullettiva.

Influenza à a realità cullettiva

Ogni persona crea a so propria realità. Inseme, l'umanità crea una realità cullettiva. Sta realità cullettiva riflette u livellu attuale di a cuscenza di l'umanità. Tuttu ciò chì a massa crede, di quale ognunu hè cumplettamente cunvinta, sempre si manifesta cum'è verità in a realità cullettiva. Per esempiu, una grande parte di a ghjente hà cridutu chì a terra era piatta. Per via di sta credenza cullettiva, sta cunniscenza hè diventata una parte integrante di a cuscenza cullettiva. À un certu puntu hè statu scupertu chì a terra hè una sfera.

Formà a realità cullettivaSta realizazione hà cambiatu subitu a realità cullettiva esistente. Sempre più persone credenu in questa idea. Questu hà creatu una realità cullettiva nova o cambiata. U cullettivu era avà fermamente cunvinta chì a terra era una sfera. L'idea cullettiva di una terra piatta era cusì finita. Ci sò sempre persone chì influenzanu massivamente a realità cullettiva per via di novi insights è attitudini. Ciò chì pensate è sentite, e vostre attitudini è i mudelli di credenze flussu direttamente in a realità cullettiva, postu chì tù stessu site parte di a realità cullettiva è vice versa. L'intruduzioni di una persona individuali, dunque, scorri ancu in a cuscenza cullettiva è cambia. A vostra propria cunniscenza hè tandu trasferita à a realità o à a realità di l'altri populi. A maiò parte di u tempu sò persone chì sò à un livellu simili di cuscenza.

Per esempiu, se qualchissia capisce chì hè u creatore di a so propria realità, allora stu pensamentu ghjunghje à e persone chì anu trattatu stu tema stessu o, più precisamente, si trattanu in questu mumentu. Possibile ancu e persone chì si sentenu attirati da tali temi. Quantu più persone acquistanu sta cunniscenza, più forte stu pensamentu si manifesta in a realità cullettiva. L'intera cosa allora attiva una reazione in catena. Più è più persone poi adoptanu sta attitudine è cusì influenzanu a cuscenza di l'altri populi. Semplicemente capisce chì u pensamentu propiu influenza a realità cullettiva in realtà influenza a realità cullettiva. Oltri a chistu, stu aspettu ci face esseri assai putenti perchè hè una capacità unica di pudè cambià u cullettivu cù l'aiutu di a nostra mente solu.

Energia di pensamentu: A constante più veloce in l'universu

A constante più veloce in l'universuStu prucessu fascinante hè pussibule per via di i nostri pinsamenti. Questu succede perchè i nostri pinsamenti sò cunnessi à tuttu. Questu permette à i nostri pinsamenti per ghjunghje à tuttu è à tutti. I nostri I pinsamenti si movenu più veloce di a luce. Questu hè chì i nostri pinsamenti ùn sò micca limitati da u spaziu o u tempu. Pudete imagine qualcosa in ogni mumentu è in ogni locu.

U spaziu-tempu ùn hà micca una influenza limitante nantu à i nostri pinsamenti. Siccomu u pensamentu righjunghji tuttu è tutti immediatamente è hè ancu omnipresente per via di a so struttura spaziale senza tempu, hè ancu a constante più veloce in l'universu. Nunda si move più veloce di u pensamentu. Per via di stu fattu, i nostri pinsamenti ghjunghjenu à a realità di l'altri senza alcuna deviazione. Per questu mutivu, hè ancu cunsigliatu di attentu à u vostru propiu statu mentale. Se pensate sempre in modu negativu è sustenibile, allora questu hà ancu un impattu negativu in u pensamentu di l'altri populi.

Hè per quessa chì duvete assicurà quant'è pussibule chì legittimate i pinsamenti più pusitivi in ​​a vostra mente. Questu ùn solu migliurà a vostra propria custituzione mentale è fisica, ma hà ancu un effettu pusitivu nantu à a cuscenza cullettiva. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment