≡ Menu

Ognunu hà u putenziale di guarì sè stessu. Ùn ci hè micca una malatia o una malatia chì ùn pudete micca guarisce. Inoltre, ùn ci sò micca blocchi chì ùn ponu esse risolti. Cù l'aiutu di a nostra propria mente (l'interazzione cumplessa di a cuscenza è u subconsciousu) creamu a nostra propria realità, pudemu auto-realizà nantu à i nostri propri pinsamenti, pudemu determinà u cursu ulteriore di a nostra vita è, sopratuttu, pudemu. sceglie per noi stessi chì azzioni vulemu fà in u futuru (o presente, vale à dì tuttu ciò chì si passa oghje, hè cusì chì e cose diventanu, chì vi sperimentà in u futuru ancu accadutu in u prisente) cummetterà è chì ùn hà micca.

Elimina i vostri blocchi è impurità

Elimina i vostri blocchi è impuritàSiccomu a nostra vita sana hè in ultimamente solu un pruduttu di a nostra propria mente (tuttu ciò chì avete mai fattu o ancu creatu, ciò chì avete manghjatu o sperimentatu, per esempiu, esiste prima cum'è un pensamentu in a vostra mente), ogni malatia hè ancu solu un risultatu di a nostra propria mente, o piuttostu u risultatu di u nostru statu mentale sbilanciatu. A mente o a nostra cuscenza hè dunque l'istanza in quale e malatie sò sempre nati prima è micca prima in u nostru corpu. Comu regula, unu piace ancu parlà quì di i cosiddetti blocchi energetichi, a contaminazione energetica chì pò esse rintracciata à parechji prublemi mentali. Un saccu di stress, per esempiu, sopracarga a nostra propria mente à longu andà, chì poi porta à blocchi in u nostru corpu energeticu. I nostri meridiani (canali, camini in quale a nostra energia di vita scorri è hè trasportata) "bloccanu" in u risultatu, ùn funzionanu più in modu ottimale è poi causanu u nostru flussu energeticu per stagnate. Questu a so volta affetta u funziunamentu di u nostru sistema di chakra.

Tutti i pinsamenti negativi chì legittimu in a nostra propria mente per un periudu più longu di tempu sopracarganu u nostru corpu sottile.. !!

I nostri chakras (vortices / centri d'energia sottili) sò allora rallentati in u so spinu naturali è ùn ponu più furnisce l'area fisica currispondente cù energia vitale sufficiente. U nostru corpu energeticu poi traslada sta carica crescente nantu à u nostru corpu fisicu, chì poi porta à diversi prublemi à u livellu fisicu. Da una banda, u nostru sistema immune hè debilitatu, chì prumove u sviluppu di e malatie.

I periculi di a sovraccarichi mentale

Per d 'altra banda, u nostru corpu fisicu tandu sperienze danni à u so propiu ambiente cellulare. E nostre cellule cumincianu à "acidificà", ùn ponu più esse furnite in modu ottimale cù nutrienti / ossigenu è dopu, per via di e so limitazioni, prumove u sviluppu di e malatie (dighjà citatu innumerevoli volte, ma possu solu enfatizà una volta è una volta: Nisuna malatia pò esistenu in un ambiente di cellula basica è riccu d'ossigenu, per ùn dì chì nascenu. In fine, ancu u nostru DNA stessu soffre di tuttu u stress è hè severamente dannatu à longu andà. Vistu in questu modu, tuttu u nostru equilibriu fisicu esce da l'articulazione è dopu. pone un periculu crescente per a nostra salute. U nostru sbilanciamentu spirituale internu hè tandu trasferitu à u mondu materiale esternu, à u nostru corpu (cum'è dentru, cum'è fora: principiu universale). Pudemu solu annullà stu prucessu fighjendu u mutivu di u nostru propiu. stress again Ricunniscenza è eliminà Se ricunnoscemu u trigger o piuttostu u nostru propiu stress trigger, dissolve lu, poi permette di più riposu è diventate più equilibrati, allora questu migliurà a nostra propria custituzione energetica di novu in u casu descrittu. In ogni casu, u stress hè solu un fattore chì pò purtà à una sovraccarica di u nostru corpu energeticu.

Traumu di a prima zitiddina, bagaglii karmici, cunflitti interni è blocchi mentali, chì pudemu avè purtatu cun noi per innumerevoli anni, sempre sopracarganu a nostra propria mente.. !!

L'altri causi seranu, per esempiu, traumu o pinsamenti negativi ancorati in u subconsciousu, chì righjunghjenu ripetutamente a nostra propria cuscenza di ghjornu è ci mette in un statu negativu di cuscenza. Se purtemu u bagagliu karmicu cun noi, spessu sempre guardendu à l'avvenimenti passati da i quali derivemu una grande soffrenza, allora à longu andà questu sopracarga u nostru corpu energeticu, a nostra propria mente in u listessu modu.

Auto-guarigione purificando u vostru propiu corpu energeticu

Auto-guarigione purificando u vostru propiu corpu energeticuUna volta è di novu soffremu di cunflitti mentali - rintracciati in situazioni di vita precedente cù quale ùn avemu micca ancu pussutu finisce, è cusì creanu permanentemente un ambiente di vibrazione bassa. In questu modu ci impediscemu di creà un spaziu pusitivu è incuraghjemu constantemente u spaziu per i pinsamenti negativi + i sentimenti per prosperà. D'altronde, questu puderia ancu avè qualcosa à fà cù l'ansietà o ancu a paura, a paura di l'avvene, di l'incunnisciutu, di ciò chì puderia ancu vene. Ùn riescemu micca à campà in quì è avà è mantenemu permanentemente intrappulati in un scenariu mentale negativu, un scenariu chì ùn esiste mancu à u livellu attuale. Dopu avemu a paura di qualcosa chì basicamente ùn hè micca accadutu ancu è per quessa ùn esiste micca, ma hè solu presente in u nostru mondu di pinsamenti cum'è una sensazione negativa. Stu ballast karmicu, chì certi persone portanu cun elli per anni, pò ancu esse rispunsevuli di u sviluppu di malatie gravi cum'è u cancer. In più di una dieta alcalina/naturale/energèticamente "leggera" (alimenti à alta vibrazione o energèticamente ligeri chì anu un altu cuntenutu di energia vitale sò essenziali per un flussu energeticu funziunamentu), hè dunque assolutamente necessariu di ristabilisce a nostra propria salute, scopre a vostra salute. propri prublemi mentali è blocchi. Hè tandu assai impurtante per sapè u mutivu di a vostra propria sopracarga mentale è per eliminà. Per esempiu, se una persona ùn pò micca abbandunà certi cunflitti passati è soffre constantemente di sti situazioni passate, allora hè impurtante di scopre di novu cumu lascià questu cunflittu, cumu finisce.

I cunflitti negativi passati, cù quale ùn avemu micca statu capace di risolve finu à avà, sò prufondamente ancorati in u nostru subconsciousu è dopu ghjunghjenu à a nostra propria cuscenza di ghjornu una volta è una volta .. !!

Inutile ignurà u prublema è riprimendu tutta a custruzzione mentale negativa, in fine u prublema hè sempre presente è prima o dopu torna in a nostra propria cuscenza di u ghjornu. Per quessa, hè dunque impurtante per affruntà e nostre paure, per parlà di elli, per trattà attivamente cun elli è per assicurà gradualmente chì pudemu chjude cù u prublema currispundente. Di sicuru, altri pò ancu aiutà, ma à a fine solu ogni persona pò dissolve u so propiu bloccu mentale, perchè ogni persona hè u creatore di a so propria realità è rispunsevuli di u so propiu statu mentale, di a so propria situazione in a vita. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment