≡ Menu

I pinsamenti formanu a basa di ogni esse umanu è, cum'è l'aghju spessu citatu in i mo testi, anu un potenziale criativu incredibile. Ogni attu fattu, ogni parolla pronunziata, ogni frase scritta, è ogni avvenimentu hè statu prima cuncipitu prima ch'ellu sia realizatu nantu à un pianu materiale. Tuttu ciò chì hè accadutu, succede è succederà esiste prima in forma di pensamentu prima di diventà fisicamente manifestu. Cù u putere di u pensamentu avemu dunque forma è cambià a nostra realità, perchè noi Sò noi stessi creatori di u nostru universu, a nostra vita.

Auto-guarigione attraversu i pinsamenti, hè ancu pussibule?

U spiritu règula nantu à a materia è micca vice versa. I nostri pinsamenti sò a misura di tutte e cose è influenzanu a nostra presenza fisica in ogni mumentu. Per quessa, i nostri pinsamenti sò ancu cruciali per a nostra salute. Se tutta a nostra basa energetica hè constantemente caricata da i prucessi di pensamentu negativu, allora prima o dopu questu avarà un effettu durabile nantu à u nostru corpu fisicu. I pinsamenti sò stati stati energetichi è questi anu a capacità di cambià energicamente. I stati energetichi ponu cundensà è decondense. Una densificazione si trova quandu alimentamu a nostra propria realità cù treni di pensamentu d'alta vibrazione / luce / pusitivi. In questu modu aumentemu u nostru livellu di vibrazione, vibrate à una freccia più alta è cusì migliurà a nostra custituzione fisica è mentale. Una cumpressione energetica nasce quandu simu in risonanza cù negatività / energia densa. Se qualchissia legittima a negatività in a forma di risentimentu, invidia, ghjilosu, insatisfazione, còllera, etc. in a so propria mente per un longu periodu di tempu, allura questu porta à una densificazione cuntinua di a so propria ropa sottile. Si pudia dunque parlà ancu di un bloccu energeticu o intellettuale. U vostru propiu campu mentale diventa sempre più densu, sovraccaricatu, chì poi porta à un debilitatu di u vostru propiu sistema immune. U corpu energeticu poi traslada sta contaminazione nantu à u corpu fisicu, chì pò esse risultatu in a malatia. Ciò chì pensate o ciò chì crede è ciò chì site cumplettamente cunvinta forma sempre a vostra propria realtà.

curàA propria attitudine si manifesta sempre cum'è verità in u so propiu fundamentu esistenziale. Per esempiu, se sò fermamente cunvinta chì sò malatu o puderia esse malatu è crede in questu 100%, allora questu aumenta a probabilità di malatia immensamente. Cumu altrimenti deve esse? A vita sana di l'essere umanu, tutta a realità di l'essere umanu hè custituitu solu di a cuscenza, i pinsamenti, chì sò essenzialmente di stati energetichi. Se ci focalizemu constantemente nantu à i pinsamenti di a malatia, allora a nostra basa energetica piglia sta informazione, u nostru universu ci farà allora sperimentà sta malatia. Più spessu ci cuncintramu nantu à u trenu currispundente di u pensamentu, u più forte stu mudellu mentale si manifesta in a nostra propria realità. Questu succede per via di a lege di risonanza, perchè sta lege universale assicura chì l'energia sempre attrae energia di a listessa intensità.

Ciò chì ci focalizemu, trascinamu in a nostra vita. E più spessu si cuncentra in qualcosa, più marca a vostra propria esistenza. Per esempiu, se pensu à i mumenti tragichi in u passatu è diventate tristi per quessa, allora aghju l'uppurtunità di mette da parte è di liberà da stu turmentu mentale. Ma più spessu pensu à sta situazione, più permette sta tristezza, più stu sintimu si farà sente in a mo vita. A sensazione aumenta è influenza sempre più u vostru corpu. Hè un mecanismu eccitante di a vita. Ciò chì risonate mentalmente vi attraerà sempre più in a vostra vita. Quelli chì risonanu cù l'amore tiranu più amore in a so vita. Quandu avete risuonate cù gratitùdine, sperimenterete più gratitùdine, quandu avete risuonate cù u dulore o a malatia, allora vi sò obligatu à attirà quelli sentimenti in a vostra vita.

U statu internu hè riflessu in u mondu esternu!

Attivà l'auto-guarigioneInoltre, i vostri pinsamenti sò riflessi in a realità esterna (u principiu di currispundenza). Per esempiu, se qualchissia hè triste, arrabbiata o felice, allora quella persona guarda u so mondu esternu da u sentimentu currispundente. Per esempiu, se qualcunu si dice chì ùn hè micca bellu, ùn sò micca. Per esempiu, cumu hè chì una persona deve irradià "bellezza" s'ellu si cunvince constantemente chì ùn sò micca mè? À quellu mumentu, a persona radiate a so propria insatisfazione cù u so propiu aspettu. Un trasferisce i so pinsamenti negativi nantu à a so presenza materiale. L'altri pirsuni vi percepiscenu esattamente in u listessu modu, perchè u vostru propiu trenu di pensamentu si riflette una volta è una volta in u mondu esternu di a vostra propria realità, è radiate esattamente stu sentimentu à l'altri populi. Di sicuru, nimu in u mondu hè bruttu o indegnu. Ogni omu umanu hè un esse unicu è maravigliu in a so pienezza è hà una bellezza inesauribile in u fondu chì pò esse spressione in ogni mumentu.

Ogni esseru vivu hè un esse individuale è bellu è, cum'è tuttu ciò chì esiste, hè custituitu da a cunvergenza energetica chì hè sempre esistita. simu tutti unu imagine di Diu, una espressione immateriale / materiale di a cuscenza è scoppiata cù pussibulità è capacità infinite. È cù queste capacità pudemu ancu guarì noi stessi, simu capaci di guarì a nostra presenza fisica è psicologica cumpleta. À questu puntu, una cosa più deve esse dettu di l'esternu di una persona. Certi pirsuni spessu ùn si trovanu micca belli è ponu teme chì l'altri si sentenu a stessa manera. Tuttu ciò chì possu dì hè chì ùn deve micca esse guidatu da a paura in questu mumentu, perchè l'omi è e donne si sentenu attratti l'un à l'altru, è nunda ùn cambia mai. Tuttu s'impegna à l'equilibriu, cum'è l'omi è e donne s'impegnanu à l'equilibriu attraendu è unendu l'altri. L'omi sò attratti da a feminità è viceversa. Ùn avete mai cunvince chì u sessu oppostu ùn pò micca truvà attrattiva, dopu tuttu u sessu oppostu hè attrattu à l'altru in a maiò parte di i casi. Hè solu a prisenza cumpleta, u carisma femminile o maschile chì cuntribuisce una parte à l'attrazione o l'attrazione. Sfurtunatamente, ùn possu micca pensà à qualsiasi altru esempiu avà, ma puderete mette 100 donne o omi nudi, in generale a maiò parte di a ghjente seria attratta da voi, in generale truverete a maiò parte di sta persona attrattiva. Questu hè micca solu ligatu à l'aspettu materiale, ma soprattuttu à l'aspettu immateriale. Cum'è un omu, vi sentu simpricimenti attrattu da u carisma feminile è vice versa, è nunda hà da cambià mai. Di sicuru, ci sò eccezzioni ancu quì, ma l'eccezzioni pruvucanu a regula, cum'è tutti sapemu.

Attivate di novu a vostra propria autoguarigione

Guarigione MentaleI puteri di l'autoguarigione di u corpu ùn anu mai andatu, sò sempre stati quì è solu bisognu à esse attivatu di novu. Pudemu ottene questu cambiendu a nostra propria attitudine è dirigendu i nostri pinsamenti versu a guariscenza. Avete da liberà da i pinsamenti chì provocanu a malatia è pruvate à campà in armunia cù sè stessu u megliu pussibule. Ùn pudete micca più cunvince chì site malatu o malatu, ma avete da guadagnà a ferma cunvinzione chì site sanu è chì e malatie ùn ponu micca dannu, iè, chì e malatie sò ancu boni è impurtanti per esce da sti miccanismi più bassi. di esistenza per amparà. Sè vo site constantemente mentalmente in risonanza cù a salute, a gioia, l'amore, a pace è a guariscenza, allora vi sò garantiti per manifestà questi aspetti in a vostra propria realtà.

Siccomu ogni persona hè u creatore di a so propria realità attuale, ogni persona hè rispunsevule per a so propria salute. Ogni persona pò guarì sè stessu è attivà i so putenzi di autoguarigione per mezu di u pensamentu pusitivu è l'attu, decompressendu u so propiu livellu di vibrazione energetica. Tocca à noi. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment

    • foglia di vaghjimu 11. Dicembre 2020, 1: 29

      Caru autore,

      Aghju una quistione nantu à l'articulu, nantu à esattamente sta citazione da l'articulu "E più spessu si cuncentra nantu à qualcosa, più marca a vostra propria esistenza. Per esempiu, se pensu à i mumenti tragichi in u passatu è diventate tristi per quessa, allora aghju l'uppurtunità di mette da parte è di liberà da stu turmentu mentale. Ma più spessu pensu à sta situazione, più permette sta tristezza, più stu sintimu si farà sente in a mo vita. U sintimu aumenta è affetta sempre più u corpu stessu ".
      Cumu truvà l'equilibriu trà sente una sperienza per compie è micca pensà à questu, ma pensendu positivamente per creà qualcosa di novu? Cumu capisce chì ùn sò micca affucatu in u soffrenu, ma piuttostu compie qualcosa. È chì pensu pusitivu per creà qualcosa di novu è esse sanu senza suppressione? In a mo spirimintà, una dichjarazione contraddisci l'altru. O ùn ricunnosce micca u equilibriu. O vivu per una sperienza o mi fucalizza nantu à qualcosa di novu. Pazzu s'ellu ci vole à fà tramindui à u stessu tempu o alternativamente è, sicondu u focu, affundà in u dulore è u dulore o mi sentu più còmode, paura di ignurà certe percepzioni dopu. Certi spazii feriti di u corpu mostranu ferite severu quandu mi permette di dispiace, mentre chì tuttu mi pare relativamente bè quandu pensu pusitivu, ancu s'ellu passa per a vita debilitatu. Vogliu veramente guarì u soffrenu è u corpu cù i mo pinsamenti. È vogliu truvà a fiducia chì hè curable. Quandu facciu quantu di chì? Ùn aghju micca idea di cumu fà questu bè. O s'ellu hè sanu di pensà solu pusitivu, per esempiu. O s'ellu risicate à ripressione qualcosa. I blocchi sò spessu liberati da stu sensu puri in i blocchi. ma ùn hè micca bonu per a mente. U pensamentu pusitivu mi rende più attivu, ma qualchì stress in u mo corpu chì hà bisognu di guariscenza pò esse ignoratu. È mi dumandu s'ellu ùn aghju micca sopracargatu u corpu allora. È sì i blocchi guariscenu s'ellu pensu solu pusitivu. Aghju paura ch'e aghju troppu in u negativu. Forse chì si equilibrarà si rinforza u pusitivu? À u listessu tempu, ùn possu micca seguità cù e ferite quandu pruvate à sente è guarì, perchè hè assai. Forse guarisce più rapidamente se sò più pusitivu è sentu e ferite menu spessu ? A sapete sta dicotomia ? Tutti dui mostranu un certu effettu è u muvimentu in u sistema, ma cumu ricunnosce ciò chì hè veramente bonu per mè? Dumandu aiutu, a quistione m'hà turmentatu dapoi anni cumu per trattà cun ella. Grazie.

      LG, Herbstblatt (spergu chì un soprannomu hè ok)

      rispondi
    foglia di vaghjimu 11. Dicembre 2020, 1: 29

    Caru autore,

    Aghju una quistione nantu à l'articulu, nantu à esattamente sta citazione da l'articulu "E più spessu si cuncentra nantu à qualcosa, più marca a vostra propria esistenza. Per esempiu, se pensu à i mumenti tragichi in u passatu è diventate tristi per quessa, allora aghju l'uppurtunità di mette da parte è di liberà da stu turmentu mentale. Ma più spessu pensu à sta situazione, più permette sta tristezza, più stu sintimu si farà sente in a mo vita. U sintimu aumenta è affetta sempre più u corpu stessu ".
    Cumu truvà l'equilibriu trà sente una sperienza per compie è micca pensà à questu, ma pensendu positivamente per creà qualcosa di novu? Cumu capisce chì ùn sò micca affucatu in u soffrenu, ma piuttostu compie qualcosa. È chì pensu pusitivu per creà qualcosa di novu è esse sanu senza suppressione? In a mo spirimintà, una dichjarazione contraddisci l'altru. O ùn ricunnosce micca u equilibriu. O vivu per una sperienza o mi fucalizza nantu à qualcosa di novu. Pazzu s'ellu ci vole à fà tramindui à u stessu tempu o alternativamente è, sicondu u focu, affundà in u dulore è u dulore o mi sentu più còmode, paura di ignurà certe percepzioni dopu. Certi spazii feriti di u corpu mostranu ferite severu quandu mi permette di dispiace, mentre chì tuttu mi pare relativamente bè quandu pensu pusitivu, ancu s'ellu passa per a vita debilitatu. Vogliu veramente guarì u soffrenu è u corpu cù i mo pinsamenti. È vogliu truvà a fiducia chì hè curable. Quandu facciu quantu di chì? Ùn aghju micca idea di cumu fà questu bè. O s'ellu hè sanu di pensà solu pusitivu, per esempiu. O s'ellu risicate à ripressione qualcosa. I blocchi sò spessu liberati da stu sensu puri in i blocchi. ma ùn hè micca bonu per a mente. U pensamentu pusitivu mi rende più attivu, ma qualchì stress in u mo corpu chì hà bisognu di guariscenza pò esse ignoratu. È mi dumandu s'ellu ùn aghju micca sopracargatu u corpu allora. È sì i blocchi guariscenu s'ellu pensu solu pusitivu. Aghju paura ch'e aghju troppu in u negativu. Forse chì si equilibrarà si rinforza u pusitivu? À u listessu tempu, ùn possu micca seguità cù e ferite quandu pruvate à sente è guarì, perchè hè assai. Forse guarisce più rapidamente se sò più pusitivu è sentu e ferite menu spessu ? A sapete sta dicotomia ? Tutti dui mostranu un certu effettu è u muvimentu in u sistema, ma cumu ricunnosce ciò chì hè veramente bonu per mè? Dumandu aiutu, a quistione m'hà turmentatu dapoi anni cumu per trattà cun ella. Grazie.

    LG, Herbstblatt (spergu chì un soprannomu hè ok)

    rispondi